Camping Le Pinada

Meer campinginfo

37 reviews over Camping Le Pinada

• 7Dhr. Nico21-08-2013

Zeer frans

We hadden dit jaar wat laat geboekt en kwamen uiteindelijk hier terecht. Kleine camping, maakt het wel knus. Bijna alleen maar fransen, stond gelukkig nog 1 nederlands stel met kinderen. Op camping is geen animatie voor kinderen, des te meer voor ouderen, wat doorgaat tot twaalf tot 1 uur ´´ s nachts wat het erg luidruchtig maakt. De camping ligt tussen Narbonne en Carcassonne, waardoor je geen koude zeewind hebt en het vooral ´s nachts warm kan zijn. In de omgeving weinig mogelijkheden tot uitstapjes, Carcassonne en Narbonne en een dierentuin in Sigean. Dat is wel z´on beetje, Het is een camping waar je vooral komt voor de rust, lekker bij het zwembad liggen, heel frans georienteerd en geweldig weer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Ann Vandenberghe26-05-2013

Een plaats om terug te keren

Ik ken deze camping al sinds 1994 en we bezochten ze al meerdere keren. Elke keer ben ik verrast door de leuke vernieuwingen die de eigenaars aanbrengen aan het zwembad of het sanitair of de speeltuin. Ik ben wel blij dat de authentieke sfeer "van genieten als God in Frankrijk" blijft. In deze omgeving kom ik echt tot rust en geniet ik zelf van de cricris die elke dag hun concert brengen bij mooi weer.Het karakter van Le pays Cathare komt er echt tot uiting en er zijn bijzondere pittoreske steden te bezichtigen in de directe omgeving. Carcasonne en Narbonne en Port La Nouvelle zijn vlot te bereiken. De uitbaters zijn bijzonderlijk vriendelijk en doen moeite om alle vragen te beantwoorden. Ze doen ook meermaals per dag en zelfs s nachts controle om te zien of alles rustig verloopt. De maaltijden op dinsdagavond zijn eenvoudig maar goed en vaak themagebonden. De prijs is zeker overeenkomstig de kwaliteit. Op donderdag worden sportactiviteiten georganiseerd als kano.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 7Fam. Oppenhuis05-08-2010

Rumoerige camping

Hebben hier 9 dagen gestaan in juli 2010. Hadden geen geweldige plek. Dankzij het eenrichtingsverkeer rijden er veel auto's aan voor en achterkant van het emplacement. Er zijn plekken aan de rand van de camping, naast een wijngaard, die rustiger zijn en geen last van autoverkeer hebben. En daar zit je ook wat verder van de animatie (snoeiharde disco of gastoptredens) af. In die 9 dagen hebben we er 3 meegekregen, ging ook tot laat door (een keer tot 01.30 uur), slapen lukt dan alleen met oordoppen. Er stond een flinke groep "vaste" bezoekers (Belgen) die elkaar kenden, dat zorgt helaas ook voor de nodige overlast. Zeker als je er vlak naast staat. Sanitair, zwembad zijn prima, en voor de voetballers onder ons: er is een pannakooi. Ook daar gaat het helaas tot 24.00 uur door, zorg dus dat je een plek "achteraf" krijgt en dan heb je een leuke week. Carcassonne is prima te bereiken, de kust is iets verder weg, maar ook te doen.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Caroline05-06-2009

Zalige rustvakantie op z'n frans...

Sinds 5 jaar is dit onze bestemming voor de zomervakantie. De kindjes (7 en 10 jaar) amuseren zich enorm en hebben er ondertussen ook enkele vriendjes die zij elk jaar opnieuw terug zien... Zeker een vakantie om naar uit te kijken!!!

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

1 tip over Camping Le Pinada

• Ann Vandenberghe, 26-05-2013

Lezignan is een bijzonder leuk stadje op zo'n 10 km van de camping waar er elke woensdag markt is en waar er leuke bistro's zijn.

0 vragen over Camping Le Pinada

• Aantal campingplaatsen50 tot 200