Bed & Breakfast Domaine Saint-Joly

FrankrijkLanguedoc - RoussillonVillepinte

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Domaine Saint-Joly voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 23 reviews

9.5FenomenaalScore uit 23 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

23 Reviews over Domaine Saint-Joly

• 10Willy De la Marche10-05-2019

Prachtige locatie, heel stijlvol pand,alles top!

Hier kan je echt tot rust komen en genieten! Uitbating door geweldige mensen, prachtige kamers, heerlijk ontbijt en diner, gezelligheid troef. Een adres om terug te gaan!

• 6Cynthia26-07-2018

Teleurstellend en te duur

Veel te duur voor wat je krijgt! Wij betaalden 165eur voor 1 nacht mt 2 kind. 11 en 13 jaar. Ontbijt was heel pover: GEENontbijtgranen, vers vruchtensap (wel uit doos), yoghurt, eitje, WEINIG fruit en beleg. 1 x vers brood,rest uit zakjes... geen croissant/koffiekoek... (rijkelijk ontbijt??).
    Voor het avondmaal werd 28 eur p.p gerekend, veel voor bordje pasta met saus en glaasje wijn. Geen parasols aan het kleine zwembad, zoeken om een schaduwplaatsje te vinden. De gastvrouw en heer zijn niet vriendelijk, geen mensen om een b&b te runnen. Missschien moet men eens op bezoek gaan in een echte b&b om te zien hoe het wel moet!! Grote tuin, maar ligt er allemaal zeer slordig en verlaten bij. Geen wegwijzering/reclamebord nr b&b Wij waren er midden juli en waren de enige gasten... misschien zegt dit al genoeg.. Geen tv, amper wifi... gastvrouw vindt dit niet belangrijk, sommige gasten wel! WK en Tour de France volgers...

• 10Tardy23-05-2018

Un endroit magique avec des hôtes extraordinaires.

Le domaine de Saint-Joly est magnifique, la demeure de caractère dispose d'un grand parc et d'une vue imprenable sur les Pyrénées. Les hôtes sont des passionnés, ils vous accueillent comme si vous étiez des membres de leur propre famille et la cuisine est excellente. Nous recommandons vivement cette adresse.

• 10hilde10-11-2015

Aangenaam verrast

Hartelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw. Zeer smaakvol interieur. Gezellige, huiselijke sfeer. Table d'hôtes is een troef, ook voor vegetariërs. Wandelen en verkennen van de omgeving zeker de moeite waard. Rust en ruimte

• 10Betty Delvaux28-10-2015

Geweldig

Vakantie al even voorbij! 't was gezellig vertoeven op Domaine Saint-Joly, gelegen op een unieke locatie, een prachtig domein te midden van de natuur. Huiselijke sfeer in een charmantvol kader, lekker uitgebreid ontbijt met zeer lekkere, zelfgemaakte, confituren, vers fruitsap en de lekkere streekproducten die aangeboden werden. Dit was altijd een zalig moment, samen tafelen na een nachtje rust in de prachtige nette kamer. We konden ook eerst een duikje nemen maar dit lieten we voor 's avonds wanneer we "thuis" kwamen van een uitstapje dan konden we lekker rustig uitrusten aan het zwembad. Het was topie! Dikke proficiat aan de toffe uitbaters van dit prachtig domein. Voor herhaling vatbaar.Zeker een aanrader. Groetjes uit Hoegaarden, Joel Dehut en Betty Delvaux

• 10Winandy Caroline24-09-2014

Le paradis sur terre!

Accueil formidable dans un lieu idyllique où vous êtes choyés par deux personnes authentiques. Tous les renseignements , les sites , les visites ou les restaurants renseignés ont été à la hauteur et même haut- delà. Seul petit bémol quand vous quittez , vous avez été tellement gâtés que vous avez l'impression d'être abandonnés :-(

• 10Quenard08-05-2014

Un domaine remarquable

Chris et son époux Stefan sont vraiment un couple de professionnels chaleureux et généreux, un art de vivre! De belles prestations haut de gamme, un endroit tranquille avec une belle vue sur la campagne.

• 9rudi verschoren30-12-2013

Magnifiek onthaal en logies

Pracht onthaal en keuken en zeer ruime en magnifieke kamers.Zeer rustig gelegen - activiteiten Canal du Midi/Toulouse/carcassone in de buurt . Ook lekkere gastronomie en wijnen.

• 9harry seymus10-09-2013

dit adres is een aanrader

de eerste indruk is positief, de omgeving en het uitzicht zijn prachtig, de uitbaters zijn zeer gastvrij, prijs/kwaliteitverhouding is gunstig, ontbijt is heerlijk met een grote keuze en variatie, het avondeten is superlekker, de hygiëne en netheid zijn top, alle informatie over bezienswaardigheden wordt spontaan en volledig meegedeeld, er is overal veel ruimte

• 10Helga De Raet21-08-2013

Voor herhaling vatbaar!

Het was onze eerste ervaring met B&B en ik was er eerlijk gezegd, niet gerust in. Maar ik had mij onterecht zorgen gemaakt. Chris ontving ons met open armen en wou ons zo snel mogelijk leren kennen zodat ze, waar nodig, kleine aanpassingen kon aanbrengen in de menu en de gewoontes. Het is wel even wennen, die directe aanpak, maar het werpt zijn vruchten af : de keuken van Cruella is een aanrader – ook voor wie niet alles lust ... na zes dagen komen sommige gasten (vraag met niet wie -;) tot de conclusie dat ze meer lusten dan ze weten! Terwijl Chris in haar potten roert zit Stef zeker niet stil. Er wordt nog volop (geruisloos) verbouwd onder het motto “wat je zelf doet, doe je beter!” Hij mag er dan ook terecht trots op zijn, de kamers zijn supermooi en de nieuwe knalrode keuken die werd ingewijd met de hulp van een kwartet tienermeisjes is er eentje waar menig keukenprins(es) jaloers op zal zijn. Kortom: een superleuke tijd gehad – voor herhaling vatbaar! Helga-Patrick-Yoeri-Jaana

Bed & Breakfast Domaine Saint-Joly info

• Huishoudelijke apparatuurTV