Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag18°2°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Saint-Joly voor je op een rij gezet:

Kenmerken

18 reviews over Bed and Breakfast Domaine Saint-Joly in het Nederlands

Teleurstellend en te duur

Cynthia,
26-7-2018

Veel te duur voor wat je krijgt! Wij betaalden 165eur voor 1 nacht mt 2 kind. 11 en 13 jaar. Ontbijt was heel pover: GEENontbijtgranen, vers vruchtensap (wel uit doos), yoghurt, eitje, WEINIG fruit en beleg. 1 x vers brood,rest uit zakjes... geen croissant/koffiekoek... (rijkelijk ontbijt??).

Voor het avondmaal werd 28 eur p.p gerekend, veel voor bordje pasta met saus en glaasje wijn.

Geen parasols aan het kleine zwembad, zoeken om een schaduwplaatsje te vinden.

De gastvrouw en heer zijn niet vriendelijk, geen mensen om een b&b te runnen. Missschien moet men eens op bezoek gaan in een echte b&b om te zien hoe het wel moet!!

Grote tuin, maar ligt er allemaal zeer slordig en verlaten bij.

Geen wegwijzering/reclamebord nr b&b

Wij waren er midden juli en waren de enige gasten... misschien zegt dit al genoeg..

Geen tv, amper wifi... gastvrouw vindt dit niet belangrijk, sommige gasten wel!

WK en Tour de France volgers...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aangenaam verrast

hilde
10-11-2015

Hartelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw. Zeer smaakvol interieur. Gezellige, huiselijke sfeer. Table d'hôtes is een troef, ook voor vegetariërs.

Wandelen en verkennen van de omgeving zeker de moeite waard. Rust en ruimte

Gereisd met partner in november 2015

Geweldig

Betty Delvaux
28-10-2015

Vakantie al even voorbij! 't was gezellig vertoeven op Domaine Saint-Joly, gelegen op een unieke locatie, een prachtig domein te midden van de natuur. Huiselijke sfeer in een charmantvol kader, lekker uitgebreid ontbijt met zeer lekkere, zelfgemaakte, confituren, vers fruitsap en de lekkere streekproducten die aangeboden werden. Dit was altijd een zalig moment, samen tafelen na een nachtje rust in de prachtige nette kamer. We konden ook eerst een duikje nemen maar dit lieten we voor 's avonds wanneer we "thuis" kwamen van een uitstapje dan konden we lekker rustig uitrusten aan het zwembad. Het was topie! Dikke proficiat aan de toffe uitbaters van dit prachtig domein. Voor herhaling vatbaar.Zeker een aanrader. Groetjes uit Hoegaarden, Joel Dehut en Betty Delvaux

Gereisd met partner in juli 2015

Magnifiek onthaal en logies

rudi verschoren
30-12-2013

Pracht onthaal en keuken en zeer ruime en magnifieke kamers.Zeer rustig gelegen - activiteiten Canal du Midi/Toulouse/carcassone in de buurt . Ook lekkere gastronomie en wijnen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

dit adres is een aanrader

harry seymus
10-9-2013

de eerste indruk is positief, de omgeving en het uitzicht zijn prachtig, de uitbaters zijn zeer gastvrij, prijs/kwaliteitverhouding is gunstig, ontbijt is heerlijk met een grote keuze en variatie, het avondeten is superlekker, de hygiëne en netheid zijn top, alle informatie over bezienswaardigheden wordt spontaan en volledig meegedeeld, er is overal veel ruimte

Gereisd met partner in augustus 2013

Voor herhaling vatbaar!

Helga De Raet
21-8-2013

Het was onze eerste ervaring met B&B en ik was er eerlijk gezegd, niet gerust in. Maar ik had mij onterecht zorgen gemaakt. Chris ontving ons met open armen en wou ons zo snel mogelijk leren kennen zodat ze, waar nodig, kleine aanpassingen kon aanbrengen in de menu en de gewoontes. Het is wel even wennen, die directe aanpak, maar het werpt zijn vruchten af : de keuken van Cruella is een aanrader – ook voor wie niet alles lust ... na zes dagen komen sommige gasten (vraag met niet wie -;) tot de conclusie dat ze meer lusten dan ze weten!

Terwijl Chris in haar potten roert zit Stef zeker niet stil. Er wordt nog volop (geruisloos) verbouwd onder het motto “wat je zelf doet, doe je beter!” Hij mag er dan ook terecht trots op zijn, de kamers zijn supermooi en de nieuwe knalrode keuken die werd ingewijd met de hulp van een kwartet tienermeisjes is er eentje waar menig keukenprins(es) jaloers op zal zijn.

Kortom: een superleuke tijd gehad – voor herhaling vatbaar!

Helga-Patrick-Yoeri-Jaana

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Voor herhaling vatbaar!

Veronique
7-8-2013

Heel vriendelijk onthaal en zeer goede uitleg over de bezienswaardigheden in de buurt (en dat is heel wat!). Hoewel het Vlamingen zijn, werd er toch gewerkt met streekproducten en dat geeft een extra charme. Het eten 's avonds was heerlijk en verzorgd. Zelfs voor onze kindjes die moeilijke eters zijn, werd extra gezorgd! De kamers zijn ruim, proper, mooi en luxueus. Het landschap is prachtig. De enige puntjes die voor ons iets minder waren, is de grootte van het zwembad en vooral omdat het water groen zag. Het andere minpuntje is de muziek 's avonds die soms storend was in het mooie en rustige kader. Deze sympathieke gastheer en -vrouw hebben toch bijna de perfectie bereikt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Wij hadden een fijne vakantie hier!

corijn marc
7-8-2013

Algemene indruk accommodatie : wowww

De buurt deed me denken aan Toscane : glooiend, veel kleur... Dicht bij Carcassonne... half uurtje rijden... Canal du Midi dichtbij...

Chris en Stefan zijn zeer gastvrij, behulpzaam...

Prijs/kwaliteit dik in orde!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

fantastische ervaring

Bea De Mot
24-7-2013

Hartelijke ontvangst door gastvrouw Kris en gastheer Stef.

Lieve mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar hun zin te maken. Nooit geziene kindvriendelijkheid. Mooi zwembadje, rustige omgeving, prachtig uitzicht. Mooie, ruime en zeer verzorgde kamers.

Kris en Stef maken je ook wegwijs in de vele toeristische trekpleisters die zich op nog geen uur van de B&B bevinden.

Het ontbijt en avondeten zijn picco bello in orde. Héél familiale sfeer.

Van de verbouwings- en verhuisperikelen hebben wij helemaal niets gemerkt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

zoals het klokje daar tikt...

Guido en Martine
28-6-2013

Dit oude prachtig frans hoevehuis ligt in een grote tuin weg van de grote weg. Het is er stil, zeer stil. Als je met de wagen toekomt voor de ingang valt je mond letterlijk open. Alhoewel nog volop in de verbouwingen zijn de kamers prachtig afgewerkt en ruim. Alles in de stijl en de ziel van het gebouw. Eerstdaags wordt de nieuwe keuken en de nieuwe gastenliving in gebruik genomen. Chris en Stef doen er alles aan om aan je wensen te voldoen. Het heerlijke eten wordt door de gastvouw Chris bereidt. Kinderen kunnen zich uitleven in het 4hectare grote park en in het zwembad. Ligt op een boogscheut van het Canal du Midi.

Zoek je een B&B niet ver van Carcasonne? Niet twijfelen maar gewoon doen!

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Saint-Joly in Villepinte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Saint-Joly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.