Reviews over Villepinte

Aangenaam verrast

hilde,
    10-11-2015

Hartelijke ontvangst door gastheer en gastvrouw. Zeer smaakvol interieur. Gezellige, huiselijke sfeer. Table d'hôtes is een troef, ook voor vegetariërs.

Wandelen en verkennen van de omgeving zeker de moeite waard. Rust en ruimte

Geweldig

Betty Delvaux,
    28-10-2015

Vakantie al even voorbij! 't was gezellig vertoeven op Domaine Saint-Joly, gelegen op een unieke locatie, een prachtig domein te midden van de natuur. Huiselijke sfeer in een charmantvol kader, lekker uitgebreid ontbijt met zeer lekkere, zelfgemaakte, confituren, vers fruitsap en de lekkere streekproducten die aangeboden werden. Dit was altijd een zalig moment, samen tafelen na een nachtje rust in de prachtige nette kamer. We konden ook eerst een duikje nemen maar dit lieten we voor 's avonds wanneer we "thuis" kwamen van een uitstapje dan konden we lekker rustig uitrusten aan het zwembad. Het was topie! Dikke proficiat aan de toffe uitbaters van dit prachtig domein. Voor herhaling vatbaar.Zeker een aanrader. Groetjes uit Hoegaarden, Joel Dehut en Betty Delvaux

Magnifiek onthaal en logies

rudi verschoren,
    30-12-2013

Pracht onthaal en keuken en zeer ruime en magnifieke kamers.Zeer rustig gelegen - activiteiten Canal du Midi/Toulouse/carcassone in de buurt . Ook lekkere gastronomie en wijnen.

dit adres is een aanrader

harry seymus,
    10-9-2013

de eerste indruk is positief, de omgeving en het uitzicht zijn prachtig, de uitbaters zijn zeer gastvrij, prijs/kwaliteitverhouding is gunstig, ontbijt is heerlijk met een grote keuze en variatie, het avondeten is superlekker, de hygiëne en netheid zijn top, alle informatie over bezienswaardigheden wordt spontaan en volledig meegedeeld, er is overal veel ruimte

Voor herhaling vatbaar!

Helga De Raet,
    21-8-2013

Het was onze eerste ervaring met B&B en ik was er eerlijk gezegd, niet gerust in. Maar ik had mij onterecht zorgen gemaakt. Chris ontving ons met open armen en wou ons zo snel mogelijk leren kennen zodat ze, waar nodig, kleine aanpassingen kon aanbrengen in de menu en de gewoontes. Het is wel even wennen, die directe aanpak, maar het werpt zijn vruchten af : de keuken van Cruella is een aanrader – ook voor wie niet alles lust ... na zes dagen komen sommige gasten (vraag met niet wie -;) tot de conclusie dat ze meer lusten dan ze weten!

Terwijl Chris in haar potten roert zit Stef zeker niet stil. Er wordt nog volop (geruisloos) verbouwd onder het motto “wat je zelf doet, doe je beter!” Hij mag er dan ook terecht trots op zijn, de kamers zijn supermooi en de nieuwe knalrode keuken die werd ingewijd met de hulp van een kwartet tienermeisjes is er eentje waar menig keukenprins(es) jaloers op zal zijn.

Kortom: een superleuke tijd gehad – voor herhaling vatbaar!

Helga-Patrick-Yoeri-Jaana

Villepinte scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews