Camping Les Berges du Canal

17-8-2018

Prima camping zonder kinderen

Gezin met 2 kinderen
14-8-2018

Prima camping zonder kinderen.

Camping heeft een wat rommelige uitstraling en een wat achterstallig onderhoud.

Animatie is alleen op frans gericht.

Veel katten en poezen.

Goed verblijf

Marietje 13
26-7-2018

Vriendelijke ontvangst op deze wat stoffige camping met redelijk ruime plekken, leuk gelegen aan het Canal du Midi. Goed sanitair waar 24 uur per dag de radio aan stond. Bij de camping is een goed restaurant aan het water en aan de overkant van het Canal ligt het stadje met meerdere restaurants en een paar winkeltjes.

Leuk om te fietsen langs het Canal du Midi naar Beziers met de 9 ecluses. Fietsen naar de kust kan ook naar bijv. Sérignan. Er zijn wel fietspaden maar die worden niet duidelijk aangegeven.

Voor ons place to be

Karine en Eric België Poperinge
3-5-2017

Vriendelijk, netjes, rustig, vernieuwd en verzorgd sanitair. Dorpje op wandelafstand waar je alles vind wat nodig is. Vooral voor mensen die van rust houden. Als je de straat oversteekt (geen doorgaand verkeer, doodlopende straat) kan je vissen in het Canal du Midi. Ventje kontent, ikke content 😀

Een leuke camping aan Canal du Midi .

Greetje Dijkhuis
23-9-2016

Mooie staanplaatsen, schoon sanitair en een geweldig restaurant. Op loopafstand van het stadje Villeneuve-les-Beziers. Je kan er heerlijk fietsen langs het Canal naar de stad Beziers en strand van Valras Plage.

Fijn zwembad, vernieuwd sanitair

Jeannette Wenzel
1-8-2016

Zoals vele campings in het droge zuiden, stoffig. Camping is ietwat verwaaid, bladeren her en der en wat achterstallig onderhoud op het terrein. De kampeerplaatsen zijn niet groot. Wij waren er met een tent, gelukkig vlakke grond, goed kunnen slapen. Vriendelijke ontvangst. Betalen voor wifi. Kleine kampwinkel voor brood ed. Sanitair vernieuwd, schoonmaak niet regelmatig, wel papier en zeep aanwezig. Animatie leuk voor kinderen basisschoolleeftijd. Restaurants op loopafstand, pizzeria e.d. Carrefour 5 min. met de auto. Wel omgevingsgeluid vanuit omliggende wegen maar goed te doen. Omgeving, veel te zien en te bezoeken, strand dichtbij,achterland goed te bereiken voor dagtripjes. Heerlijk vertoeven bij het zwembad, lekkere plastic hangstoelen en verfrissende duik. Kleine kiosk bij voor koel ijsje o.i.d. We zijn hier 4 dagen geweest. Als je van plan bent er veel op uit te trekken goed te doen, blijf je vaak op de camping, dan lijkt ons een midweek lang genoeg.

Nette camping,mooi gelegen,met enige animatie voor kinderen. niet te luiddruchtig, voor elk wat wils, een aanradertje.

Fijne camping zeer vriendelijke en behulpzame mensen deze camping is zeker de moeite waard om weer terug tekomen wat wij al 5jaar doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Berges du Canal in Villeneuve Les Béziers , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Berges du Canal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.