Camping Les Berges du Canal

29 reviews over Camping Les Berges du Canal in het Nederlands

• 2018
    7C. Bukkens11-11-2018

Redelijk

Direkt aan het Canal du Midi, nieuw sanitair, prima in orde. Prachtig fietspad langs het kanaal richting Beziers. Ongeveer 10 km fietsen naar de overbekende rij sluisjes (les 9 ecluses de Fonseranes) bij Beziers (werelderfgoed). Werkelijk een prachtige fietstocht. Camping rechtsaf, linksaf brug over, direkt na brug rechtsaf en fietsen maar langs het kanaal. Grijswater afvoer in de grond voor campers net buiten de camping langs het kanaal. Camping loopt snel vol, dus op tijd aanwezig zijn, ook in voorseizoen. Nadeel: kleine plaatsen. Ik kon mijn camper met luifel (6,50 m.) net op een plaatsje zetten. Had niets meer over. Groot winkelcentrum op 2 km achter de camping. Ik zou er niet echt lang willen staan. Klein Intermarcheetje in het dorpje op 300 m.

6Kindvriendelijk

4Vincent17-08-2018

9Staat v/h sanitair
    1Ligging

6Gezin met 2 kinderen14-08-2018

Prima camping zonder kinderen. Camping heeft een wat rommelige uitstraling en een wat achterstallig onderhoud. Animatie is alleen op frans gericht. Veel katten en poezen.

7Ligging

8Marietje 1326-07-2018

Goed verblijf

Vriendelijke ontvangst op deze wat stoffige camping met redelijk ruime plekken, leuk gelegen aan het Canal du Midi. Goed sanitair waar 24 uur per dag de radio aan stond. Bij de camping is een goed restaurant aan het water en aan de overkant van het Canal ligt het stadje met meerdere restaurants en een paar winkeltjes. Leuk om te fietsen langs het Canal du Midi naar Beziers met de 9 ecluses. Fietsen naar de kust kan ook naar bijv. Sérignan. Er zijn wel fietspaden maar die worden niet duidelijk aangegeven.

7Hygiëne

• 2017
    10Karine en Eric België Poperinge03-05-2017

Voor ons place to be

Vriendelijk, netjes, rustig, vernieuwd en verzorgd sanitair. Dorpje op wandelafstand waar je alles vind wat nodig is. Vooral voor mensen die van rust houden. Als je de straat oversteekt (geen doorgaand verkeer, doodlopende straat) kan je vissen in het Canal du Midi. Ventje kontent, ikke content 😀

10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Prijs/kwaliteit
    10Staat v/h sanitair
    10Eetgelegenheden
    10Ligging

• 8Greetje Dijkhuis23-09-2016

Een leuke camping aan Canal du Midi .

Mooie staanplaatsen, schoon sanitair en een geweldig restaurant. Op loopafstand van het stadje Villeneuve-les-Beziers. Je kan er heerlijk fietsen langs het Canal naar de stad Beziers en strand van Valras Plage.

8Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    9Ligging

• 7Jeannette Wenzel01-08-2016

Fijn zwembad, vernieuwd sanitair

Zoals vele campings in het droge zuiden, stoffig. Camping is ietwat verwaaid, bladeren her en der en wat achterstallig onderhoud op het terrein. De kampeerplaatsen zijn niet groot. Wij waren er met een tent, gelukkig vlakke grond, goed kunnen slapen. Vriendelijke ontvangst. Betalen voor wifi. Kleine kampwinkel voor brood ed. Sanitair vernieuwd, schoonmaak niet regelmatig, wel papier en zeep aanwezig. Animatie leuk voor kinderen basisschoolleeftijd. Restaurants op loopafstand, pizzeria e.d. Carrefour 5 min. met de auto. Wel omgevingsgeluid vanuit omliggende wegen maar goed te doen. Omgeving, veel te zien en te bezoeken, strand dichtbij,achterland goed te bereiken voor dagtripjes. Heerlijk vertoeven bij het zwembad, lekkere plastic hangstoelen en verfrissende duik. Kleine kiosk bij voor koel ijsje o.i.d. We zijn hier 4 dagen geweest. Als je van plan bent er veel op uit te trekken goed te doen, blijf je vaak op de camping, dan lijkt ons een midweek lang genoeg.

7Kindvriendelijk
    7Eetgelegenheden

• 9Vermeersch29-07-2016

Nette camping,mooi gelegen,met enige animatie voor kinderen. niet te luiddruchtig, voor elk wat wils, een aanradertje.

9Ligging

2 tips over Camping Les Berges du Canal

• Leo, 13-09-2014

met ascikaart of campingcheque

• gdebruin63, 15-07-2015

En aanrader is de pizzeria aan het begin van de weg bij de sluis.

1 vraag over Camping Les Berges du Canal

• anitavergauwen, 12-02-2017

reserveren

hallo wij overwegen om hier naartoe te gaan is het nodig om in tweede helft van juni te reserveren of hoeft dat niet we zijn er wel al rond de middag. kan je van hieruit ook een bezoek brengen aan carcasson hoe ver ongeveer ?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin