Camping Les Rives du Lac

6,8

4 reviews over Camping Les Rives du Lac in het Nederlands

Rustige camping vlak bij strand, bergen en stad. Eenvoudig maar geweldig personeel, schoon sanitair, 's ochtends brood op aanvraag. Wij willen niet anders!!

Gereisd Met partner in mei 2017

gewoon

Hauman Leen
17-9-2014

minder goede wifi verbinding

Gereisd Met partner in september 2014

We zijn er maar een paar dagen geweest omdat het niet goed beviel. Het sanitair was erg slecht, de plekken waren klein en weinig privé. Er stond aangegeven dat er een restaurant bij zat, dit was steeds dicht (het was hoogseizoen). 's Ochtends was er een broodservice maar daar waren we ook niet over te spreken.

Het stadje wat er naast ligt (Villeneuve de la Raho) is niet aan te raden, er was niks te doen, de mensen waren onvriendelijk en het leek soms een spookstadje. De camping zit echter wel dichtbij Perpignan, dus daar waren we blij mee.

Maar voor de camping komen wij zeker niet terug.

Gereisd Met partner in juli 2011

leuke camping bij zwemmeertje

anne
9-9-2010

Prima camping in leuke omgeving. In de omgeving zijn veel leuke uitstapjes te maken. Bij het restaurant op de camping kun je heerlijk eten. Naast de camping is een klein zwemmeertje, waar de bodem langzaam afloopt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2000

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Les Rives du Lac

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Rives du Lac in Villeneuve de la Raho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Rives du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.