Camping Das Pinhiers

60 reviews over Camping Das Pinhiers

• 2018
    4Paul Platje18-06-2018

Nooit meer .

Een onverzorgde ,verwaarloosde camping .Eigenaresse gemaakt vriendelijk ,wat snel over is als je er eenmaal staat. De snackbar waar ze wel mee pronken is gewoon dicht. Alle campings in de omgeving waren vol , op deze was ruim plaats.Ondanks de sportactiviteiten die dat weekend in deze regio gepland waren ,en gehouden werden. Het sanitair was deels oubollig ,en een gedeelte nieuw ,poets team hebben we in onze 2nachten die we er stonden ,niet gezien. Wel gaat om 23 uur tot de andere morgen 07 uur het sanitair dicht .Niet erg handig voor de dames en de heren , hierbij denk ik dan aan de mensen die met een tent onderweg zijn .

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8H05-08-2017

Prima camping

Prima, typisch Franse familiecamping met zon 60 plaatsen. Redelijk schoon sanitair (onlangs gerenoveerd), prima zwembadje. Op goede locatie om dingen te ondernemen in de omgeving, Carcassonne ligt op ong 15 minuten rijden. Plekken zijn soms wel erg krap en niet altijd erg vlak, wat voor ons als tent kampeerders wel even lastig was. Plekken zijn allemaal met hoge hagen afgeschermd dus veel privacy.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Joop04-08-2017

Rustige Franse camping

Mooie camping met schaduw, alles een beetje ouderwets, al staat er wel 1 nieuw/gerenoveerd sanitairgebouw bij war eigenlijk iets vaker schoongemaakt mag worden.

Het zwembad is diep 1.30 tot 1.80 aflopend met een hoge rand dus niet zo geschikt voor kleinere kinderen, Tevens is er een speeltuintje en midgetgolf baan maar die zijn wel vergaande glorie.

De camping ligt tegen een heuvel op en is deels steil, de paden rond het grote sainitairgebouw zijn erg smal.

Op de camping word van alles geregeld, brood kun je bestellen 2x in de week staat er een fooddtruck met pizza's , wij. Proeverij avond en ook nog een muziekavond met diner.

Er is een kleine bar aanwezig met een flipperkast, poolstafel en de mogelijkheid om friet en ijs te halen.

Veel mensen met korte verblijven die vooral voor Carcassonne komen, dit is slechts 8km fietsen over redelijk vlakke wegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Familie17-08-2016

Prima camping en lekkere frites

Dit is een Franse camping. Met Franse eigenaren, meest Franse gasten, en Franse animatie. En wij vinden dat prima. De camping is klein en overzichtelijk, en zeker de eerste twee weken hadden we het goed. Daarna kwamen wat vaste gasten, die van gezelligheid bij elkaar houden. En mensen bij elkaar maken lawaai. Mocht je hier langer blijven, dan adviseren we een plek bovenin. Daar is het rustig.

De eigenaren vonden wij bijzonder vriendelijk, en eigenlijk kan alles wel. Ze bakken lekkere friet, en het terras is ook leuk (met gratis wifi). Zwembad is prima (alleen diep zwembad), eigenlijk nooit echt vol, en voldoende ligstoelen in zowel zon als schaduw. Het sanitair is schoon, maar wel wat achterstallig. Al komt er lekker warm water uit de douche. Oh ja, en de wasmachine, die wast echt schoon. Dat hebben we nog niet eerder meegemaakt, op een camping.

Er is in de buurt veel verschillends te doen, Lastours (aanrader!), Carcassone, Lac in de buurt, klimpark erbij, strand bij Narbonne plage (45 minuten via de snelweg), Lagrasse, Limoux, varen over het Canal du midi (in eigen bootje, kun je huren bij Castelnaudary), les montagnes noires (richting Mazamet).

Kortom, een prima camping (de prijs is navenant) en van het sanitair moet je niet teveel verwachten. Dan heb je het fijn.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9M. van der Most02-08-2015

Fijne camping in een mooie omgeving!!!

Wij hebben op het moment dat ik de review schrijf ruim 2 weken op de camping doorgebracht. Fijne camping met alles wat je van een * camping mag verwachten. Altijd warm water, redelijk schone toiletgebouwen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs nederlands sprekend personeel! De plaatsen zijn allen afgeschermd door haagjes. Wij vonden het prettig, maar het is ook erg gesloten. Hierdoor wat minder aanspraak. Wel erg fijne en beschutte staplaatsen met in deze warme dagen veel schaduw. Wij zijn geen trekkers en staan hier 3 weken. Hebben veel van de omgeving, met name natuur en meren gezien. Maar ook het kasteel van Carcasonne, diverse grotten, La Train Rouge, en het Réservat l'Africain vlakbij Narbonne is erg mooi. Zwemgelegenheden zijn er volop. Het zwembad op de camping, een prachtig meer op 15 min. van de camping ( lac de Cavayere) en natuurlijk Narbonne Plage. Kortom een camping om te onthouden en wij komen er vast nog eens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8George31-07-2013

Fijne plek

We hebben een week hier gestaan en hebben het als een fijne week ervaren. Fijne plek (43) met genoeg privacy. Goede uitvalsbasis voor Carcassonne of het strand van Narbonne (30min over de tolweg)

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Trees en Louis Groothuis10-09-2011

Goede uitvalsbasis voor een bezoek van de regio

Na het lezen van de beoordeling van 14-08-2010 waren we bang een slechte keus gemaakt te hebben. Niets bleek minder waar. Het enige negatieve punt voor ons was dat het sanitair verouderd, maar wel schoon, was. Een gedeelte was wel modern met een goede invalidencabine en zelfs een cabine ingericht voor babys en kleuters. De plaatsen waren duidelijk afgebakend en een aantal aan de kleine kant, al met aleen grote variatie in grote. Wij vonden het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam, zoals bij het parkeren van de carravan. De vrouw rookte maar niet constant zoals gesuggereerd wordt. In het begin kwam ze wat stug over, maar als je even aan haar gewend was, bleek ze vriendelijk, vrolijk en behulkpzaam te zijn en hebben we geen enkele negatieve ervaring gehad. Lag het misschien aan de kennis van de franse taal? Dat wil nog wel eens misverstanden geven. Het is geen camping om er een hele vakantie door te brengen maar wel als uitvalsbasis voor het verkennen van de regio

Gereisd met partner in augustus 2011

• 5Carla18-08-2010

Nooit meer

Zeer onvriendelijke ontvangst. Eigenaren zijn gewoon niet vriendelijk en trekt waarschijnlijk ook (bekende) onvriendelijke mensen aan. Ons kent ons. Plaatsen klein. Zwembad redelijk, klein maar schoon. Sanitair niet altijd schoon, vloeren eigenlijk altijd vies, waarschijnlijk verkeerde materiaalkeuze maar daardoor niet prettig! In de avond veel last van grote bruin/grijze spinnen. Ligging camping voor uitstapjes zoals naar Carcassonne is prima. Strenge regels bij zwembad behalve wanneer het vrienden van de eigenaar beteft. Eigenaresse ordinair type die het liefst met een sigaretje in haar mond rond liep.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden