Bed and Breakfast A l' Ombre du Fort - Chez l'Ours

Meer bedandbreakfast info

44 reviews over Bed and Breakfast A l' Ombre du Fort - Chez l'Ours

• 10Karin31-01-2016

Fantastisch!

Heel vriendelijke gastheer en gastvrouw die je aan het einde van de dag uitnodigen aan de lange tafel voor een wijntje en een hapje, supergezellig!. Elke ochtend werd er vers brood gehaald. De gite is prima uitgerust en het zwembad mooi. Ook fijn dat de afstand naar het dorp (met veel restaurants) makkelijk te lopen is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Fam.05-10-2015

Geweldige gastvrijheid!

Eind juli – begin augustus 2015 zijn wij 2 weken te gast geweest bij Linda en Robert. Tja, het klinkt als een cliché, maar zodra je aankomt voel je de Brabantse gastvrijheid.

We hadden het appartement op de bovenste verdieping. Lekker ruim, 2 slaapkamers (1 met tweepersoonsbed en 1 met 3 eenpersoonsbedden), een badkamer en een studio. De keuken was voldoende ingericht en daar waar we dingen te kort kwamen konden we meteen aankloppen bij Linda of Robert.

A l’Ombre du Fort is een leuke uitvalsbasis om dingen te ondernemen in de omgeving maar ook ter plaatse hebben wij ons allemaal prima kunnen vermaken. Voor ons zeker een plek om nog eens naar terug te keren

Samenvattend:

• gastvrijheid
    • ruim appartement
    • ruime parkeermogelijkheid
    • groot zwembad

• tijdens warme dagen zou een airco in het appartement welkom zijn
    • de kippen die loslopen op het speelveld van de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Sanne van Elst08-01-2015

Heerlijke plek!

Fijne B&B waar we een zeer warm welkom kregen, we voelden ons meteen thuis!

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 10Guido Raymakers28-08-2014

Perfect !!

Wij hebben een perfecte vakantie gehad bij Rob en Linda ! Super gastvrij en gezellig en ze staan altijd klaar voor je ! Je voelt je direct thuis en je verblijf is per definitie te kort. Prachtig huis op een perfecte locatie on tripjes te ondernemen. We gaan er zeer zeker terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10inge07-08-2014

Superplek

Super avond gehad bij Rob en linda tijdens onze doorreis naar spanje. We werden hartelijk ontvangen met een heerlijk wijntje en die lieve igor :)

Mooi uitzicht, helaas voor ons wat het net een dag regen, dus alles was wat nat maar zag er alsnog super uit.

Heerlijk geslapen in de ruime kamer, en genoten van een heerlijk ontbijt konden we weer verder op onze reis. De medegasten hadden verhalen genoeg over de omgeving, maar wij hebbben alleen de weg van Perpignan naar villefrance gezien, en die zag er veelbelovend uit voor de rest van de omgeving.

Ook was er genoeg (actiefs) te doen als ik de kinderen van Rob en Linda mag geloven.

Kortom een echte aanrader voor mensen die van actief en natuur (en natuurlijk gastvrijheid) houden

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Deliana31-07-2014

Super vakantie

Wij hebben een week in deze mooie B&B overnacht. Het huis staat in een prachtige omgeving waar genoeg te doen is. Ook de eigenaren Linda en Rob zijn super. Als je aankomt wordt je heel gastvrij ontvangen en ook de rest van de vakantie staan ze voor je klaar. Daardoor voel je gelijk welkom en thuis. Ook zijn de kamers heel netjes en rond het huis is genoeg gelegenheid om te ontspannen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Carla van Heeswijk22-07-2014

Brabantse gastvrijheid in Oud-Franse sfeer

B&B is gevestigd een mooi herenhuis van meer dan 100 jaar oud. Mooie, grote slaapkamers met elk een eigen badkamer. De eigenaren, Rob & Linda, zijn ongelooflijk gastvrij. In de omgeving is zeer veel te doen : mooie natuur, leuke wandelroutes, Middeleeuws stadje, gele treintje, grotten, warmwaterbronnen. Absoluut een aanrader voor de actieve vakantieganger.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Antoon12-10-2013

Geweldige vakantie in een prachtige omgeving

Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid van Linda en Robert. Het huis is prachtig en de kamers groot en schoon. De omgeving heeft voor iedere leeftijd wel iets bijzonders...de grotten, het middeleeuws dorpje Villefranche de Conflent, Warmwater bronnen, wandel routes, vele gezellige restaurants, prachtige natuur en een heerlijk zwembad maken de vakantie compleet. Een plaats om naar terug te gaan! De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van de gastheer en gastvrouw zijn bijzonder te noemen. Ze hebben veel kennis van de omgeving en staan altijd voor je klaar. Je voelt je al snel thuis. Wij komen zeker nog een keer terug......

Gereisd met partner in september 2013

• 8Wim Roxs en Hans Camps02-10-2013

Rustige)ligging nabij historisch dorpscentrum!

Wij hebben medio september 2013 twee nachten doorgebracht in deze schitterende B&B a raison van €75,= per nacht voor een fraaie kamer. Wat wij aanbevolen hebben, is: dat men een föhn als haardroger toevoegt aan de badkamers. En voor deze prijs hadden wij bij het ontbijt, graag gezien, dat men ook ham en kaas - eventueel een eitje - had geserveerd. Overigens zijn wij verwend met een enthousiaste ontvangst (ook door de beide huishonden) en wij wensen Rob en Linda veel succes met de verdere exploitatie van hun B&B.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Hans Wigchert07-09-2013

Fantastische tijd gehad!

Zeer mooie en sfeervolle Chambre d'Hotes. Supermooie locatie met prachtig uitzicht op de bergen. Het ligt een paar honderd meter van het pittoreske dorp Villefrance de Conflent. Het ontvangst alleen al maakt je vakantie goed. Super vriendelijke, behulpzame en gastvrije mensen. Sfeervolle kamers, schoon en netjes met goede bedden. Mooi zwembad, met zonnige ligging. Een plek om zeker terug te komen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Bed and Breakfast A l' Ombre du Fort - Chez l'Ours info