Villefranche de Conflent

We hebben een aantal aanbieders voor Villefranche de Conflent voor je op een rij gezet:

Reviews over Villefranche de Conflent

Fantastisch!

Karin,
    31-1-2016

Heel vriendelijke gastheer en gastvrouw die je aan het einde van de dag uitnodigen aan de lange tafel voor een wijntje en een hapje, supergezellig!. Elke ochtend werd er vers brood gehaald. De gite is prima uitgerust en het zwembad mooi. Ook fijn dat de afstand naar het dorp (met veel restaurants) makkelijk te lopen is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldige gastvrijheid!

Fam.,
    5-10-2015

Eind juli – begin augustus 2015 zijn wij 2 weken te gast geweest bij Linda en Robert. Tja, het klinkt als een cliché, maar zodra je aankomt voel je de Brabantse gastvrijheid.

We hadden het appartement op de bovenste verdieping. Lekker ruim, 2 slaapkamers (1 met tweepersoonsbed en 1 met 3 eenpersoonsbedden), een badkamer en een studio. De keuken was voldoende ingericht en daar waar we dingen te kort kwamen konden we meteen aankloppen bij Linda of Robert.

A l’Ombre du Fort is een leuke uitvalsbasis om dingen te ondernemen in de omgeving maar ook ter plaatse hebben wij ons allemaal prima kunnen vermaken. Voor ons zeker een plek om nog eens naar terug te keren

Samenvattend:

+ gastvrijheid

+ ruim appartement

+ ruime parkeermogelijkheid

+ groot zwembad

- tijdens warme dagen zou een airco in het appartement welkom zijn

- de kippen die loslopen op het speelveld van de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke plek!

Sanne van Elst,
    8-1-2015

Fijne B&B waar we een zeer warm welkom kregen, we voelden ons meteen thuis!

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Perfect !!

Guido Raymakers,
    28-8-2014

Wij hebben een perfecte vakantie gehad bij Rob en Linda ! Super gastvrij en gezellig en ze staan altijd klaar voor je !

Je voelt je direct thuis en je verblijf is per definitie te kort.

Prachtig huis op een perfecte locatie on tripjes te ondernemen. We gaan er zeer zeker terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Superplek

inge,
    7-8-2014

Super avond gehad bij Rob en linda tijdens onze doorreis naar spanje.

We werden hartelijk ontvangen met een heerlijk wijntje en die lieve igor :)

Mooi uitzicht, helaas voor ons wat het net een dag regen, dus alles was wat nat maar zag er alsnog super uit.

Heerlijk geslapen in de ruime kamer, en genoten van een heerlijk ontbijt konden we weer verder op onze reis.

De medegasten hadden verhalen genoeg over de omgeving, maar wij hebbben alleen de weg van Perpignan naar villefrance gezien, en die zag er veelbelovend uit voor de rest van de omgeving.

Ook was er genoeg (actiefs) te doen als ik de kinderen van Rob en Linda mag geloven.

Kortom een echte aanrader voor mensen die van actief en natuur (en natuurlijk gastvrijheid) houden

Gereisd met vrienden in juli 2014
Villefranche de Conflent scoort een 9 uit 10, op basis van 13 reviews