Camping La Palhere

Camping Info

3 reviews over Camping La Palhere in het Nederlands

• 9Maarit Ivalo27-09-2016

Een goed bewaard geheim!

Prachtige camping in de ruige Cevennen. Nauwelijks andere Nederlanders in augustus. Ondanks de ruige omgeving vooral veel jonge kinderen. Onze kinderen van 10 en 11 miste wat aansluiting door taal en leeftijdsverschil. Sanitair is prima. Plekken aan de rivier zijn het mooist. De plekken zijn ietwat aan de krappe kant. Het enige minpunt van deze camping is de noord-zuid oriëntatie en de ligging op de west-helling. Hierdoor heeft de camping relatief weinig zon. Geachte eigenaar, wilt u de bijen bij het zwembad niet doodspuiten met gif, alleen omdat er een stom kind op ging staan? Supervakantie gehad!

10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    8Ligging

David, le gérant., GERANT, 10-01-2017

Maerci voor uw reactie dat maakte ons erg blij om binnenkort.

Met jonge kinderen

• 10Maaike17-08-2016

fijn plekje

Wij verbleven hier bijna drie weken en wij vonden het perfect. Weinig Nederlanders (voor ons een plus), relaxte sfeer en een zeer vriendelijk gezin (3 generaties) die de camping plus het restaurantje draaiende houdt (de pizza's zijn goed!). Je staat wat dicht op elkaar, de plekjes zijn her en der aan de krappe kant, maar omdat de sfeer zo prettig was hinderde dat ons niet. Pluspunten: het zwembad, het riviertje met zowel diepe als ondiepe plekken, de speeltuin met trampolines voor de kinderen, kindersanitair. Alles keurig onderhouden.

Deze camping is het meest geschikt voor natuurliefhebbers, mensen die houden van onaangetaste, dunbevolkte gebieden en gezinnen met jonge kinderen. De Cevennen is een magische streek. Tip: La Mas de La Barque: huur een mountainbike of verken de Mont Lozere te voet. Heerlijk ruig en verlaten.

Hypermarches en massatoerisme met bijbehorende attracties zijn ver weg. Villefort 5 km verderop heeft echter alle basisbehoeften en is een leuk plaatsje met terrasjes, wat winkels en een blauw meer. Tip: ga eens eten bij Hotel Balme/Restaurant La Cale, restaurant met heerlijke menu's in een prachtig, authentiek pand.

10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair
    8Eetgelegenheden
    10Ligging

David, le gérant., GERANT, 10-01-2017

Maerci voor uw reactie dat maakte ons erg blij om binnenkort.

Met jonge kinderen

• 7Wil16-08-2010

Eenvoudige camping direct aan beek

Rustige eenvoudige kleine camping met vriendelijke franse eigenaren. Kamperen direct aan de beek. BBq en kampvuur toegestaan. Mooie natuur.

7Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit