Appartement Domaine des Agnelles *****

Appartement Domaine des Agnelles *****

Appartement Domaine des Agnelles
Appartement Domaine des Agnelles
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Agnelles voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Domaine des Agnelles in het Nederlands

Zeer idyllische locatie

Leonie Heutz, 17-9-2013

We hebben genoten van de gastvrijheid en van de zeer bijzondere locatie.

Alle kamers en badkamers zijn groot en met zeer veel smaak ingericht.

Mick en Roger hadden leuke tips voor restaurants en uitstapjes.

De table d´hote was zeer de moeite waard. Erg lekker gegeten en veel leuke en lieve mensen ontmoet.

grote klasse

steph quaedvlieg, 2-9-2013

Als je hier al 3 keer geweest ben en zeker terug wil zegt dat voldoende over de accommodatie en vooral over de familie Lindelauf. Ook de mooie omgeving biedt voor ieder wat wils, zowel de mooie steden en dorpen als de prachtige natuur.

Wat een geweldige plek

Myriamdjp, 26-8-2013

Wij hebben in augustus 2013 een week in de familiekamer doorgebracht. Domaine de Agnelles is een prachtige plek die bijzonder kindvriendelijk is. De grote tuin biedt veel ruimte. Je kunt er lekker onder een Plataan loungen en het nieuwe zwembad laat niks te wensen over. Voeg daar de kookkunsten van Micky en de hartelijke ontvangst van Roger aan toe en je hebt een onvergetelijke vakantie. Een Table dhote van deze kwaliteit hebben we nog niet eerder meegemaakt in Frankrijk. Ook de sfeer die het huis uitademt is bijzonder. Roger en Micky hebben het met veel gevoel voor stijl weer helemaal in de authentieke staat hersteld. Over ieder detail in het interieur is nagedacht. Domaine des Agnelles ligt daarnaast in een gebied dat veel zon-uren telt. Dit is echt een plekje zoals je ze maar zelden tegenkomt.

Wat een heerlijk verblijf!

Annemarie Venemans, 20-8-2013

We hebben een heerlijke week gehad in een appartement in Domaine des Agnelles. De tuin is prachtig met veel leuke zitjes in zon en schaduw. Roger en Micky zijn een geweldige gastheer en gastvrouw die alles onder controle hebben. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in zwembad en schommel. In de omgeving is veel te doen: strand, meer, rivier, kastelen en leuke stadjes. Eigenlijk komen wij niet vaak twee keer op dezelfde locatie maar ik heb het gevoel dat we hier nog eens vaker terug komen.

Supermégabeirefantasique!

Natascha en Filiep, 11-8-2013

Ruimte, privacy, sociaal, gezellig, gastvrij, zalig, lekker,... Woaw!

Lekker ongedwongen genieten.....

leon brull, 27-7-2013

Een plek om ongedwongen te kunnen genieten van rust waarbij de kinderen alle ruimte hebben tot plezier. Micky en Roger zijn zeer gastvrij. Niks moet en veel mag. Table d'haute is een echte aanrader. Zeker een plek om nog eens na terug te gaan. Het vernieuwde zwembad maakt de locatie compleet.

Super plek!

ericberns, 19-6-2013

Hele fijne vakantie gehad bij Roger en Micky. Ze hebben het echt in een paradijs veranderd (absoluut compliment waard).

Zeker een plek om vaker te bezoeken.

bourgondisch genieten

Ttara Savelkoul, 24-4-2013

Inmiddels twee maal mogen verblijven in het charmante hotel, gelegen in een prachtige omgeving.

Het hotel vonden wij karaktistiek en een geweldige sfeer heerste door het hele hotel. Door de eigenaren werden wij direct hartelijk ontvangen.

Het eten was bourgondisch lekker en met veel liefde bereid!

inmiddels een nieuwe reservering geboekt voor september.

Gewelldige verzorging

Yvette Peters, 18-4-2013

Wij zijn in januari j.l te gast geweest.De ontvangst was hartelijk en heel persoonlijk. De kamer heel bijzonder ingericht met hier en daar een persoonlijke touch.De gastheer en gastvrouw waren bijzonder attent .

Het eten was super lekker met heerlijke wijn .De kinderen hielpen ook mee,bbijzonder charmant.Kortom echt een aanrader ook in de winter

toonaangevende B&B voor een schitterend verblijf

famdujardin, 16-4-2013

Laat je niet misleiden bij het binnenrijden van het sobere wijnbouwersdorpje met zijn typerende straten en huizen. Eens je voet hebt gezet op het domein, weet je dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt.

Het pand is magnifiek. De inrichting werd zeer smaakvol aangepakt, met zorgvuldig uitgekozen schatten van de plaatselijke brocantes.

B&B met sterallures, en dat zeggen we niet zomaar. Aangenaam, ruim appartement met alle voorzieningen. Wij kozen voor een ontbijt aan de gastentafel: fijnproeverij met zelfgemaakte confituren, kraakvers brood, de heerlijkste kazen en nog meer.

Wij verbleven er in het voorjaar en gaan in de zomer terug. De kinderen, maar ook wij, kunnen zich dan heerlijk uitleven in de prachtige tuin met volledig nieuw aangelegd zwembad en zomerkeuken. Om naar uit te kijken.

Zeer sympathieke eigenaars.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine des Agnelles in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine des Agnelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine des Agnelles scoort een 9.6 uit 10 op basis van 78 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: