Appartement Domaine des Agnelles

Appartement Domaine des Agnelles
9,5

10 tips over Appartement Domaine des Agnelles

Weebers, 1-3-2015

-Alle kamers zijn hier prachtig. Het is lastig kiezen ook voor ons de volgende keer, maar het handigst is even bellen en overleggen met de gastvrouw voor advies.

-Lunchen bij de zoutbekkens in de buurt is heerlijk met echt verse vis.

-De grotten in de buurt zijn ook prachtig en een bezoek waard.

-De brocante marktjes die iedere week wel ergens zijn (Vraag even aan de gastheer/vrouw waar ze in die week zijn.)

-Met kinderen is het safaripark/dierentuin ook echt een aanrader en lekker dichtbij.

Inge, 21-7-2014
In de buurt leuke dagtripjes: Carcassonne, abdij van Fontfroide, het Afrikaanse dierenpark (soort Beekse Bergen, waar je deels doorheen rijdt, en deels zelf kunt lopen), etc.
steph quaedvlieg, 2-9-2013
Bijvoorbeeld: Festival Charles Trenet in Narbonne (augustus), en zoveel meer te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Agnelles voor je op een rij gezet:

Natascha en Filiep, 11-8-2013
Zéker aanschuiven aan de gezellige tafel voor het héérlijke avondmaal...
Ttara Savelkoul, 24-4-2013
De mooie ommuurde stad van Carcasonne!!
Yvette Peters, 18-4-2013
Vraag naar tips over de omgeving!!

famdujardin, 16-4-2013
Villedaigne is vlak, maar erg goed gelegen: bereikbaarheid kust, Katharenroute, Canal du Midi, charmante stad Narbonne, prachtige middeleeuwse Cité in Carcassonne. Wijn proeven is een must temidden van de Corbières en de Minervois.
Patrick, 14-9-2012
Eet mee met de Table D'Hote, overheerlijk eten en gezelligheid met de andere gasten. De huiswijn is niet duur en zeer lekker. Coulliore is een stukje rijden maar een echte aanrader.
marije, 27-8-2012
Bezoek, op een dag dat er geen Table d'hote, is de markthal in Narbonne, koop allemaal lekkere hapjes en eet die 's avonds heerlijk op de court op.
dolcevita, 28-10-2011
Restaurant cafe du Port in Paraza