Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Domaine des Agnelles Loft in het Nederlands

Fantastisch!

Karin,
8-12-2018

Wat een geweldige plek! Ik heb het hier zo zalig gehad.....ultieme luxe en privacy! Ik heb met mijn vriendinnen een lang weekend hier doorgebracht en we hebben genoten. Totale privacy; eigen zwembad, grote lange tafels voor lange lunches. Jammer dat het zulk mooi weer was; anders hadden we zeker de sauna gebruikt ;). Echt overal is aan gedacht en alles is prachtig ingericht. Wij waren dit keer zonder kinderen (en mannen) maar hopelijk komen we nog een keer met ze terug: voor gezinnen met kids is het ook een geweldige plek!

Gereisd met vrienden in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine des Agnelles Loft in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine des Agnelles Loft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.