Camping Le Clos Fleuri

3 reviews over Camping Le Clos Fleuri in het Nederlands

nooit meer!

Hoeksma
25-2-2009

een bungalow gehuurd op de camping zeg maar

een kippenhok.alles versleten en verwaarloosd.

we hadden al betaald maar anders waren we di-

rect weer vertrokken.zijn ook na 8 van de 14 da-

gen naar een andere bestemming gegaan.

dit was eens maar nooit meer!

2008

Rustig

jw
19-7-2008

Wij waren hier op zondag en dan is er in het dorpje echt helemaal niets te beleven. De camping is erg rustig. Als je naar het strand wil moet je de beschikking hebben over enig vervoermiddel want dit is een paar kilometer bij de camping vandaan.

2007

in het voorseizoen een rustige camping met veel oudere Fransen, vaste gasten en wat gezinnen met kleine kinderen zoals wij. Erg rustig, voor kinderen ook een overzichtelijke camping. ligt vlak bij aardig dorpje. in de omgeving voldoende te doen, strand kwartiertje rijden.

qua sanitair vond ikhet randje maar in het voorseizoen heb je daarvan niet zoveel last. de plaatsen zijn vlak en ruim, met en zonder schaduw. ze verhuren ook chalets (soort caravan de luxe). zoek je niet teveel vertier en animatie dan is dit een leuke camping. ook de rekening viel mee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Fleuri in Vic la Gardiole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos Fleuri scoort een 4.75 uit 10 op basis van 10 reviews.