Géén boekingskosten

Camping Yelloh! Village Le Club Farret

FrankrijkLanguedoc - RoussillonVias Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Club Farret voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 378 reviews
+131/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 378 reviews
  • 5.7Staat v/h sanitair
  • 5.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Yelloh! Village Le Club Farret is een drukke camping, maar daar heb je weinig last van. Bij het goed onderhouden zwembad vind je altijd wel een plekje. De animatie zorgt voor activiteiten voor jong en oud, met leuke shows in de avond. De camping ligt naast een gezellige winkelstraat en direct aan de zee. Bezoek ook zeker eens de stad Béziers.

Contact

378 Reviews over Yelloh! Village Le Club Farret

• 8Mm de Gorter06-06-2022

Herrie en bonkende muziek tot diep in de nacht

Op de plek waar wij stonden veel overlast van harde bonkende muziek en herrie tot diep in de nacht bij het zwembad/ bar als animatie. Het was om 1 uur nog een herrie van belang. Daarna het weggaan van schreeuwde en lallende feestgangers, waardoor er van slapen niet veel komt. Alle kampeerplekken rond het zwembad, komen in aanmerking voor dit commentaar. Overdag een prima camping, ook het restaurant is prima. Strand is niet van de camping en wordt niet schoongemaakt/ gezeefd. Honden worden er uitgelaten en niet iedereen heeft een plastic zakje mee. Positief is het sanitair te benoemen: geweldig en wordt goed schoongehouden. Ook het winkeltje krijgt een positieve review.

• 9Staat v/h sanitair
  • 2Anne10-08-2021

Vreselijk

Laten we starten met een dure caravan in het dure gedeelte. Prima, mooi plekje prima caravan.Echter het moment dat wij deze plek verlieten en richting het publieke stuk van de camping liepen…….. wat een smeerboel… wat een verzooi, chaos en viezigheid. Ongelofelijk smerig, sanitair, restaurant, bar. Echt heel vies en totaal niet klantvriendelijk. In het zwembad loop je je alle ziektes op wat je je maar kunt bedenken.. ik was verbaasd van de vetboel. Zorg dan voor een mooi en minder mooi gedeelte. Hier lig ik met Jan de vetkees in het zelfde zwembad, alleen heb ik €3800 betaald. Vies strand.. na 3 dagen zijn wij vertrokken. Absoluut geen 5 sterren. Wat een aanfluiting

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Margo04-08-2020

Vreselijk

Stacaravan was prima maar het buitengedeelte sfeerloos. Caravan van het 3* type in de wijk chardonnay. Alleen was er geen zon bij onze plek, erg jammer. Veel teveel herrie van het entertainment in de avond, verder rustige ligging. De camping is verder overvol en bij het zwembad kun je niet liggen en ook niet zwemmen. Ook niet coronaproof naar mijn idee. Op het strand was het heerlijk, hoewel het geen mooi strand is. Leuke toeristische straat vlakbij de camping waar je lekker kunt eten. Wij krijgen hier in Vias echter nogal een Benidorm gevoel en gaan hier nooit meer heen. Te drukke regio en camping en een bepaalt soort mensen wat hier komt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jeroen25-07-2020

Heerlijke vakantie!

Mooie, ruim opgezette camping. Enige nadeel, huisjes california hebben weinig schaduw om buiten te zitten.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9denise16-07-2020

Weer een topverblijf gehad!

Voor de 4e keer een topverblijf gehad! Ruim opgezette camping met voor elk wat wils. Ruime zwembadcomplexen, schoon sanitair, direct entree naar strand en goede accommodaties. Wij verblijven altijd in het autovrije gedeelte "california". Geen auto's naast de caravans en ruime plekker, dus daardoor een prima vakantiebeleving. Strand niet breed, maar verder oke. Zeer veel Fransen, weinig Nederlanders. Maar dat vinden wij geen probleem. Bakker heeft lekkere broodjes en andere lekkernijen. Ook de visboer heeft prima producten! restaurant en afhaalpizza zijn voor een keertje oke. Beter zoek je een lekker restaurant in de boulevard. Volop animatie voor wie wil, wel alles in het frans. Voor de liefhebber: Vorig jaar een nieuwe voetbalkooi, padelbaan en fitness ruimte aangelegd! Ziet er allemaal prima uit. Vanaf de camping loop je zo gezellige naar boulevard met winkeltjes en restaurants, prima gelegen dus! Wie weet volgend jaar een 5e keer!

• 4C13-07-2020

Nooit meer

Zéér drukke camping, Pacific s avonds 11u langs alle kanten luidruchtige muziek.

• 5Eetgelegenheden
  • 1VN27-09-2019

Dramatisch - nooit meer en onbeschofte yellow V

Dramatisch verblijf! Voor 1900 euro een sta caravan die zo oud, vies versleten is. Snot op de muren slaapkamer, schimmel bij airco, dode muggen op de muren, riool lucht badkamer, schimmel in de douche, roest overal in huisje (vooral in de lampen) Dit aangegeven bij receptie, echter een fles wijn ter compensatie. Achteraf via klachtenafdeling yellow village dezelfde reactie. Ook was er geen Nederlands talige entertainment team, volgens yellow wel. U heeft toch een fles wijn gekregen (overigens retour gegeven bij check out) - totaal niet service gericht. Let dus op, voor dit bedrag echt veel mooiere campings gezien, top accommodaties en veel meer service. Wees gewaarschuwd deze accommodatie is al 100 jaar afgeschreven, maar wordt nog steeds duur verhuurd.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Loon02-09-2019

fijne schone strandcamping met ruime plek

wij zaten op het beach gedeelte vlakbij het strand. heerlijk op ochtend of avonds een duik te nemen in de zee als er niemand is. maar overdag was het ook niet superdruk. zwembaden zijn 8 minuurjes lopen. wij gingen op de vouwfiets. pluspunten; superschoon sanitair incl wc-reinigingspompje en zeep voor handenwas vrijdagavond zwembaddisco superleuk zwembaden mooi groot , niet te druk, veel ligbedden, weinig chloor en toch schoon bestelde broodjes liggen ochtends vroeg bij je caravan altijd iemand bij de slagboom minpunten; voetbalveldje en speeltuin enzo, helemaal aan de andere kant ( 15 min lopen) plekken op de andere delen van club farret niet zo groot als beach farret

• 7Eetgelegenheden
  • 7Fan vuuren01-09-2019

Leuk voor een keer

Mooi camping ,veel Fransen.Animatie voor jonge kinderen alleen maar in het Frans. Mooi strand alleen zonde dat het niet schoongehouden wordt ,miste ook strand bedjes .Als je naar het zwembad wil moet je vroeg al in de rij om een plekje te bemachtigen .Er zijn mensen die dr handdoek neerleggen en gewoon heel de dag niet naar het zwembad gaan .Ook veel losgeslagen pubers in het zwembad die uit het niets je kind aanvallen .S' avonds ook veel losgeslagen jeugd .Je mag maar 10 km hard rijden maar sommige mensen denken dat ze daar op de snelweg zitten ,terwijl er allemaal kleine ki deren spelen.Als je aan de andere kant van de Camping zit moet je een eind lopen om je vuilniszak weg te brengen .Mooie camping maar wij hebben het wel gezien.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Istry18-08-2019

Zeer nette en complete camping!

Prachtige camping. Mooie zwembaden (wel druk), ideale ligging direct aan zee. Wij hadden een sta caravan in de wijk Cote Mer. De caravan was heel netjes en compleet. Vias Plage is een gezellig plaatsje, met leuke winkeltjes en restaurants. Vias heeft een leuke uitgebreide markt. Wil je naar plaatjes in de buurt dan sta je helaas bijna altijd in de file. Deze camping is echt een aanrader!

Camping Yelloh! Village Le Club Farret info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar