Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°17°
7,6

Yelloh! Village Le Club Farret is een drukke camping, maar daar heb je weinig last van. Bij het goed onderhouden zwembad vind je altijd wel een plekje. De animatie zorgt voor activiteiten voor jong en oud, met leuke shows in de avond. De camping ligt naast een gezellige winkelstraat en direct aan de zee. Bezoek ook zeker eens de stad Béziers.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Club Farret voor je op een rij gezet:

339 reviews over Camping Yelloh! Village Le Club Farret in het Nederlands

fijne schone strandcamping met ruime plek

Loon
2-9-2019

wij zaten op het beach gedeelte vlakbij het strand. heerlijk op ochtend of avonds een duik te nemen in de zee als er niemand is. maar overdag was het ook niet superdruk. zwembaden zijn 8 minuurjes lopen. wij gingen op de vouwfiets. pluspunten; superschoon sanitair incl wc-reinigingspompje en zeep voor handenwas vrijdagavond zwembaddisco superleuk zwembaden mooi groot , niet te druk, veel ligbedden, weinig chloor en toch schoon bestelde broodjes liggen ochtends vroeg bij je caravan altijd iemand bij de slagboom minpunten; voetbalveldje en speeltuin enzo, helemaal aan de andere kant ( 15 min lopen) plekken op de andere delen van club farret niet zo groot als beach farret

Leuk voor een keer

Fan vuuren
1-9-2019

Mooi camping ,veel Fransen.Animatie voor jonge kinderen alleen maar in het Frans. Mooi strand alleen zonde dat het niet schoongehouden wordt ,miste ook strand bedjes .Als je naar het zwembad wil moet je vroeg al in de rij om een plekje te bemachtigen .Er zijn mensen die dr handdoek neerleggen en gewoon heel de dag niet naar het zwembad gaan .Ook veel losgeslagen pubers in het zwembad die uit het niets je kind aanvallen .S' avonds ook veel losgeslagen jeugd .Je mag maar 10 km hard rijden maar sommige mensen denken dat ze daar op de snelweg zitten ,terwijl er allemaal kleine ki deren spelen.Als je aan de andere kant van de Camping zit moet je een eind lopen om je vuilniszak weg te brengen .Mooie camping maar wij hebben het wel gezien.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Zeer nette en complete camping!

Istry
18-8-2019

Prachtige camping. Mooie zwembaden (wel druk), ideale ligging direct aan zee. Wij hadden een sta caravan in de wijk Cote Mer. De caravan was heel netjes en compleet. Vias Plage is een gezellig plaatsje, met leuke winkeltjes en restaurants. Vias heeft een leuke uitgebreide markt. Wil je naar plaatjes in de buurt dan sta je helaas bijna altijd in de file. Deze camping is echt een aanrader!

D-reizen

Mooie omgeving, camping niet meer!

Fieneke Lotgerink
14-8-2019

Grote drukke camping, vrij krappe plaatsen met weinig privacy. Stacaravan is gedateerd, weinig faciliteiten in de caravan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooie camping

Laura E.
2-8-2019

Mooie camping. Verbleven in chalet Marina, mooi en schoon met eigen (ondiep) zwembad wat tussen de chalets doorliep.

Goed geholpen door receptie, geen wachttijden.

1x technisch defect gehad, binnen half uur kwam iemand vd technische dienst.

Kids hebben genoten van het animatieteam. Enige feedback dat er qua taal meer aandacht mag zijn voor de buitenlandse kinderen, nu was er soms moeizaam contact.

Zwembaden waren prima, daarnaast ook fijn dat camping aan het strand ligt.

Beziers ligt in de buurt en is een mooie stad om te bezoeken.

Sportfaciliteiten prima, leuk voetbalveld aanwezig waar de kids leuk met elkaar samen voetbalden.

Op kleine 10 minuten lopen was er winkelstraat aanwezig met toeristenwinkeltjes, restaurants en ijswinkels. Deze straat was net vernieuwd.

Samenvattend zou ik deze camping aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijke camping voor een onvergetelijke vakantie

E180
20-7-2019

Zeer goed georganiseerde camping. Alles op loopafstand en genoeg voorzieningen, je komt aan niets te kort. Zo op het strand, zwembad of in het dorpje. Alles zeer schoon en goed onderhouden. Het enige nadeel is de vreselijk harde muziek van het entertainment. Overdag heel leuk, maar bij de kids club en andere voorstelling veel te hard waardoor het ongelofelijk was om met onze kleine dochter te blijven. Daarnaast werden we vaak ook het huisje ‘s avond uitgetrilt. Heel jammer en vooral onnodig..

Fantastisch; rustig en aan zee!

Marlou en Noel
18-7-2019

Deze camping bestaat uit drie delen die gescheiden worden door een doodlopende straat. Wij hadden bewust gekozen voor Beach Farret omdat dat rustiger leek op de plattegrond. Bij aankomst bleek dat dit gedeelte volledig los was van de andere twee gedeeltes. Vanuit Beach Farret moest 400 meter over straat gelopen worden om op de andere twee gedeelten te komen, iets wat jammer was voor onze kleindochters van 6 en 10 jaar die ook op Beach Farret gedeelte stonden. Hierdoor was het voor hun onmogelijk om alleen naar de zwembaden te gaan. Iets wat ons niet op voorhand duidelijk was (wellicht zelf niet goed voorbereid) en ook niet op de plattegrond als zodanig gemeld was. Verder heerlijk rustig gedeelte met goed en voldoende sanitaire voorzieningen, met poetsvrouw. Eventje het hoekje om en je bent op strand. Heerlijk en ontspannen dit gedeelte. De andere 2 gedeelten hebben ieder een zwembad waarvan een met glijbanen, zeer mooi!

Gereisd Met partner in juli 2019

Mooie camping voor langer verblijf

H. Van der Wegen
7-7-2019

Een mooie camping. Hoewel het sanitair goed wordt onderhouden is de beschikbare ruimte erg klein en zijn er geen zitbankjes. Begin mei was het weer nog vrij koud en was alleen een gedeelte van het hoofdsanitair verwarmd. Dat gedeelte werd om 23.00 H gesloten. Mooie zwembaden en mooi strand.

Waardeloos!!

Corne Gulinski
7-6-2019

Wat een drama camping zeg, gereserveerd in april plaats besproken maar niet gekregen. Vreselijke man met baard aan de receptie die je liever ziet gaan dan komen! Veel Yellow campings meegemaakt maar nog nooit zo’n ongastvrije mensen meegemaakt, eens maar nooit meer!! Camping verder prima maar reserveren heeft geen zin ze stoppen je waar ze willen!

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijne vakantie in een mooie nieuwe stacaravan!

Nicole
24-8-2018

Wij zaten in een compleet nieuwe stacaravan in het deel Cote Plage op een centraal deel van de camping. Dicht bij zwembad, strand, restaurants en supermarkt. Mooi aangelegd en schoon. Ondanks dat we heel dicht bij alles zaten absoluut geen geluidsoverlast. Het programma was om 23.30 afgelopen en daarna was het echt heel rustig. Weinig Nederlanders, wel veel Fransen en Engelsen. Personeel bij de receptie praat prima Engels en zelfs een dame die Nederlands spreekt. Overig personeel bij restaurants, supermarkt etc, matig Engels. WIFI moet je kaartje kopen naast de receptie. Prijzig maar we hadden overal op de camping prima verbinding, zelfs op het strand. Eten in de restaurants op de bovenverdieping goed. Pizza's beneden om af te halen erg vet. Alle bedden bij het zwembad al snel bezet. Wij waren iedere dag te vinden aan het fijne strand. 's avonds even naar de vernieuwde winkelpromenade met restaurantjes en souvenirshops.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Aantal glijbanen5

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Speeltuin

• Aantal cafés4

• Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Club Farret in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Club Farret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.