Camping Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile

7.6Staat v/h sanitair
8.7Zwembad
7.7Hygiëne

Camping Info

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile voor je op een rij gezet:

12 reviews over Camping Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile in het Nederlands

• 7Fam. Scholten12-08-2019

Prima vakantie op kleinschalige camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Grote kampeerplaats (rotsharingen nodig) maar weinig schaduw. Sanitair was prima, niet super netjes. 1 gebouw voor camping. Veel eigen stacaravans, ons kent ons. Minder campinggevoel. Prima zwembad, netjes onderhouden. Altijd ligbedden of stoelen beschikbaar. Minidisco was elke avond weer een feest voor de kinderen. De camping zelf is op tijd stil. Je hoort wel tot 's nachts de camping ernaast en Europark. Strand is op 15 min loopafstand met kinderen. Mooi strand. Bij de rotsen kun je krabben vangen. Strandtent aanwezig om lunch te halen. Agde, Beziers en Carcassonne zijn leuke uitstapjes.

9Ligging
    6Staat v/h sanitair
    6Hygiëne

Met jonge kinderen

• 9Agnes Koopmans06-07-2019

Fantastisch was het, maar een muziekje bij de bar!

6 pers. stacaravan is geweldig. Grote koelkast, ruime keuken 3 slk, 1 slk. met een 1.60 bed. Grote tuin (75 m2) eethoek met een kleine overkapping en 2 ligbedden. Neem goede muggenspray mee. Je wordt lek geprikt. Zwembad is ruim met genoeg ligbedden en lekkere stoelen. Voorseizoen soms helemaal leeg. De bar naast het zwembad ziet er heel gezellig uit. Echt hele aardige medewerkers, maar totaal geen sfeer, geen muziekje, optreden. Kortom saai. Nadeel: bar dicht (weekend niet) tussen 14:00 en 17: 00 uur, zelfs tijdens code rood. Ook gaat het zwembad dicht om 19:00 uur. Geen overlast van europark of ander campings. Strand 10 min. lopen, maar is saai. Richting centrum is het strand gezelliger. 5 min. rijden va camping. Vias-Plage leuk winkelen en leuke restaurantjes. Zijn nog bezig met boulevard verbouwen. Wordt heel mooi. In Vias zijn 2 supermarkten en meerdere bakkers. Intermarche is goed. Leuke en grote markt. Wel druk.

10Kindvriendelijk
    9Zwembad
    8Hygiëne

• 2018
    7Mulder08-08-2018

mooie kleine, echt franse camping

Leuke nette camping, vriendelijke en behulpzame dames bij de receptie. Alleen elke avond (en tot 0300 uur snachts) veel geluidsoverlast van omringende campings en attractiepark waardoor we zeker niet meer terugkomen!

9Hygiëne
    7Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Henk09-07-2018

Hier komen we zeker nog eens terug

Alle faciliteiten aanwezig zelfs een bubbelbad bij het zwembad.

9Kindvriendelijk
    10Ligging

• 2017
    7Iris17-05-2017

Prima Rustige Camping

Vorige week enkele dagen op deze camping gestaan die wij toevallig tegen kwamen. Lekkere grote plekken met veel schaduw (€12 per nacht). Vanaf de camping loop je zo naar de zee langs een riviertje, we hadden echt het gevoel in de natuur te zitten terwijl je maar op 5 min van het centrum zit. Het personeel is uiterst vriendelijk en de meisjes bij de receptie staan de hele dag voor je klaar! Verder wel weinig nederlanders of duitsers gezien maar gelukkig spreken we een aardig woordje Frans.

7Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    7Zwembad
    7Eetgelegenheden
    8Ligging

• 9John31-08-2015

Relaxed

Heerlijke camping als je eens niet met (veel) andere Nederlanders op een camping wilt zitten. In ons geval waren er enkele Belgische gezinnen en verder alleen Fransozen. Voordat we de camping boekten wisten onze kinderen (10 en 13) dit en vonden het prima.

Het zwembad is niet zo groot, maar 's middags rond een uur of 2 zijn er altijd ligbedden beschikbaar en de Middellandse Zee is dichtbij. 10 minuten wandelen, wij vonden het echter leuker om met de auto iets verder op te gaan. Daar is het ook rustiger.

Hadden een "Grand Comfort" met airco geboekt voor 4/6 personen en kregen een top caravan met grote veranda. Ouders en kinderen hadden eigen toilet en douche. Weet niet of ze allemaal zo zijn. Er zijn ongeveer 200 staanplaatsen voor mobile homes; tenten, caravans en campers zul je er niet aantreffen.

De animatie 's avonds was zeer divers, weliswaar in het Frans maar goed te volgen. Vriendelijk personeel, enkele spreken beetje Engels dus het is wel zo handig iets Frans te kunnen.

10Staat v/h sanitair
    10Ligging

• 9a van de kerkhof29-07-2013

top camping

Echte Franse camping die niet in de gidsen vd nederlandse tourgidsen staat.Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam wanneer nodig. Eigenaar sinds 5 jaar en die heeft veel veranderd. Veel nieuwere stacaravans (+/- 200) en wij hadden een topcaravan vd camping gekregen met een zeer grote overdekte veranda. Geen nederlanders op de camping en dat gaf ons dit keer wel een echt vakantiegevoel, en ja de animatie s'avonds was inderdaad in het Frans maar dat wisten we.O.a goochelshow en franse x-factor zanger. Zwembad klein maar glijbaan weer leuk voor kinderen tot een jaar of 14. Eten goed en aanwezigheid van belgisch personeelslid kwam goed uit voor enige vertaling of info. Strand een minuutje of 8 lopen en dit loopt langzaam af. Al met al een aanrader voor wie eens niet tussen bussen vol nederlanders wil zitten. Camping 5 sterren en prijzen hoogseizoen tussen de 800 en 1000 pw voor caravan. Wij hebben genoten.

9Kindvriendelijk
    9Staat v/h sanitair
    9Eetgelegenheden
    8Ligging

• 8brigitte11-08-2010

rustige kleine franse familie camping

Kleinschalige nette familie camping. We hebben er een mobile-home gehuurd voor een schappelijke prijs. Deze was modern/van alle gemakken voorzien en schoon! De directe omgeving vonden wij erg toeristisch. Gelukkig lag de camping net iets buiten deze zone. Vriendelijke ontvangst. Op de camping staan alleen maar mobile homes. Deze worden hoofdzakelijk bevolkt door Fransen met daartussen een enkele Nederlander. Wij, ouders, hadden daardoor weinig contact. Onze kinderen moesten ook even hun weg zien te vinden maar hebben zich in de laatste week prima tussen al die Fransen vermaakt. Het animatie team deed erg haar best onze kinderen het naar hun zin te maken: top! Elke avond was er Frans vermaak. G Zwembad was klein maar prima voor ons. Altijd een plekje op een ligbed. Ietsjes verder op was er wel een douchegelegenheid met toilet. Badmeester hield goed toezicht. Hebben wij als prettig ervaren. Strand was dichtbij maar hebben wij nauwelijks bezocht. Strand bij Rochelonque vonden wij mooier.

8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7Willem Tel.29-12-2007

In voorseizoen bezocht.500 meter lopen naar zee.Zee voor groot deel laag water.Goede omgeving om te fietsen. Elke dag vers gebakken brood te verkrijgen.Campingplaatsen midden in de zon of onder de bomen die plakkerige rommel laten vallen.Men moet een armbandje dragen(direct weer afgedaan)voor toegang van het zwembad. Bij regen is snel een plasserige bende.

5Kindvriendelijk
    6Eetgelegenheden

Anders

• 7Kees28-10-2007

Prettige sfeer. Enige aanmerking: zwembad zonder douche en toiletgelegenheid. Was ook merkbaar: erin en eruit leek wel lauwe p..!!! Was ook wel erg druk, maar toch.

8Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile

1 vraag over Camping Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile

• Sasja, 26-03-2018

Nederlandse kinderen

Ik lees in de reviews dat er weinig nederlanders op de camping komen. Voor mij geen probleem, maar mijn dochter zou het toch wel leuk vinden als er nederlandse kinderen zijn om mee te spelen. Zijn er al gezinnen die geboekt hebben in juli/aug met kinderen rond de 12 jaar?

Laura, 20-06-2018

Wij hebben wel geboekt, eind juli begin aug. Onze kids zijn wel pas 2,5 en 5 jaar.

Margriet Grootoonk, 06-07-2018

Wij hebben geboekt van 22 juli tot 12 aug. En hebben een dochter van 11 jaar en eentje van 5 jaar

Suzanne de Jeu , 09-07-2018

Wij gaan van 14 juli tm 29 juli met dochter van 8 en zoontje 5.

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig