Camping Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Vias Plage

8.1Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile voor je op een rij gezet:

Meer camping info

98 reviews over Camping Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile

• 2018
    7Mulder08-08-2018

mooie kleine, echt franse camping

Leuke nette camping, vriendelijke en behulpzame dames bij de receptie. Alleen elke avond (en tot 0300 uur snachts) veel geluidsoverlast van omringende campings en attractiepark waardoor we zeker niet meer terugkomen!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Henk09-07-2018

Hier komen we zeker nog eens terug

Alle faciliteiten aanwezig zelfs een bubbelbad bij het zwembad.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Iris17-05-2017

Prima Rustige Camping

Vorige week enkele dagen op deze camping gestaan die wij toevallig tegen kwamen. Lekkere grote plekken met veel schaduw (€12 per nacht). Vanaf de camping loop je zo naar de zee langs een riviertje, we hadden echt het gevoel in de natuur te zitten terwijl je maar op 5 min van het centrum zit. Het personeel is uiterst vriendelijk en de meisjes bij de receptie staan de hele dag voor je klaar! Verder wel weinig nederlanders of duitsers gezien maar gelukkig spreken we een aardig woordje Frans.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 9John31-08-2015

Relaxed

Heerlijke camping als je eens niet met (veel) andere Nederlanders op een camping wilt zitten. In ons geval waren er enkele Belgische gezinnen en verder alleen Fransozen. Voordat we de camping boekten wisten onze kinderen (10 en 13) dit en vonden het prima.

Het zwembad is niet zo groot, maar 's middags rond een uur of 2 zijn er altijd ligbedden beschikbaar en de Middellandse Zee is dichtbij. 10 minuten wandelen, wij vonden het echter leuker om met de auto iets verder op te gaan. Daar is het ook rustiger.

Hadden een "Grand Comfort" met airco geboekt voor 4/6 personen en kregen een top caravan met grote veranda. Ouders en kinderen hadden eigen toilet en douche. Weet niet of ze allemaal zo zijn. Er zijn ongeveer 200 staanplaatsen voor mobile homes; tenten, caravans en campers zul je er niet aantreffen.

De animatie 's avonds was zeer divers, weliswaar in het Frans maar goed te volgen. Vriendelijk personeel, enkele spreken beetje Engels dus het is wel zo handig iets Frans te kunnen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9a van de kerkhof29-07-2013

top camping

Echte Franse camping die niet in de gidsen vd nederlandse tourgidsen staat.Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam wanneer nodig. Eigenaar sinds 5 jaar en die heeft veel veranderd. Veel nieuwere stacaravans (+/- 200) en wij hadden een topcaravan vd camping gekregen met een zeer grote overdekte veranda. Geen nederlanders op de camping en dat gaf ons dit keer wel een echt vakantiegevoel, en ja de animatie s'avonds was inderdaad in het Frans maar dat wisten we.O.a goochelshow en franse x-factor zanger. Zwembad klein maar glijbaan weer leuk voor kinderen tot een jaar of 14. Eten goed en aanwezigheid van belgisch personeelslid kwam goed uit voor enige vertaling of info. Strand een minuutje of 8 lopen en dit loopt langzaam af. Al met al een aanrader voor wie eens niet tussen bussen vol nederlanders wil zitten. Camping 5 sterren en prijzen hoogseizoen tussen de 800 en 1000 pw voor caravan. Wij hebben genoten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8brigitte11-08-2010

rustige kleine franse familie camping

Kleinschalige nette familie camping. We hebben er een mobile-home gehuurd voor een schappelijke prijs. Deze was modern/van alle gemakken voorzien en schoon! De directe omgeving vonden wij erg toeristisch. Gelukkig lag de camping net iets buiten deze zone. Vriendelijke ontvangst. Op de camping staan alleen maar mobile homes. Deze worden hoofdzakelijk bevolkt door Fransen met daartussen een enkele Nederlander. Wij, ouders, hadden daardoor weinig contact. Onze kinderen moesten ook even hun weg zien te vinden maar hebben zich in de laatste week prima tussen al die Fransen vermaakt. Het animatie team deed erg haar best onze kinderen het naar hun zin te maken: top! Elke avond was er Frans vermaak. G Zwembad was klein maar prima voor ons. Altijd een plekje op een ligbed. Ietsjes verder op was er wel een douchegelegenheid met toilet. Badmeester hield goed toezicht. Hebben wij als prettig ervaren. Strand was dichtbij maar hebben wij nauwelijks bezocht. Strand bij Rochelonque vonden wij mooier.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Kees28-10-2007

Prettige sfeer. Enige aanmerking: zwembad zonder douche en toiletgelegenheid. Was ook merkbaar: erin en eruit leek wel lauwe p..!!! Was ook wel erg druk, maar toch.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Ralf16-08-2007

Een echte franse familiecampingen waar de vaste gasten al jaren komen. De sfeer is goed, het personeel is vriendelijk.

Laetitia C, Responsable relations clients, hotesse, 18-09-2017

Thank you for your feedback ! We are glad you enjoyed your stay here and hope to see you again.

Gereisd met familie in juli 2007

• 7Edwin Olijerhoek17-07-2007

Prima camping met mooi zwembad en goede (en goed schoongehouden !) sanitaire voorzieningen. Er zijn zowel kampeerplaatsen met veel zon als met veel schaduw. Overigens is ongeveer de helft van de camping voor stacaravans, maar deze staan grotendeels bij elkaar en dus amper tussen de toeristische plaatsen. Vanaf de camping is het ongeveer 400 meter naar het strand over een doodlopend weggetje, dus weinig verkeer. Camping ligt net buiten Vias-Plage, dus als je niet midden in de hectiek wilt zitten dan is dit een goede keus. Ga overigens niet te dicht bij het zwembad staan als je niet van entertainment houdt, want in het hoogseizoen vinden een paar keer per week activiteiten plaats zoals muziekoptredens, goochelaar, karaoke etc. Het winkeltje verkoopt uitstekend stokbrood en croissants. Bij het restaurantje kun je prima eten, maar ook goede pizza's afhalen. Kortom: een camping die wij (als kritische kampeerders) zeker kunnen aanbevelen.

Laetitia C, Responsable relations clients, hotesse, 18-09-2017

Hello, Thank you a lot for your advice, it's a real pleasure to know you enjoyed your stay. Sunny regards from Vias-Plage

Gereisd met familie in juni 2007

Camping Yelloh! Village Domaine Sainte Cécile info