Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping)

Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping)

7.7Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Vias Plage

7.7Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Meer camping info

Sunelia Domaine de la Dragonnière is een grote camping, maar door de privacy bij de huizen en staanplaatsen voelt dat niet zo. De faciliteiten zijn ook gemaakt voor zoveel mensen met maar liefst 5 zwembaden, grote sanitairgebouwen en meerdere restaurants. Je hoeft het terrein eigenlijk niet af, maar bezoek toch zeker eens Béziers en Narbonne.

516 reviews over Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping)

• 9Fam. Voermans03-08-2020

Fantastisch, willen zo weer terug

Wat een fijne camping. Goed onderhoud, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel en veel keuze wat eten betreft (verschillende keukens en allemaal lekker). Enige jammere was dat de shows in het Frans waren maar ja, wat wil je, je bent immers in Frankrijk ;-). Heerlijke zwembaden. Vooral Le Lagon (met zandstrand en lagune) en L'olympique waren bij ons favoriet. La Cubaine met glijbanen vonden wij iets te druk maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. De bakker heeft heerlijke croissants, éclairs en nog heel veel meer lekkers. Voldoende keuze in de supermarkt. Heerlijk ijs nabij het zwembad L'Olympique. Je kunt ook fietsen en steppen huren op de camping. Erg leuk voor kinderen (en hun ouders).

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 6Debs02-08-2020

Eerlijke mening...

De camping is mooi en goed onderhouden. Het houten huisje voelde aan alsof het gepimpt was met lik verf. Slechte kwaliteit (slaap)bank. De tvkast viel uitelkaar, stopcontact lag er half af, geen optie voor thee, krappe indeling, plakkerige deuren, tuintafel op terras was echt niet schoon. Matrassen 2 pers bed doorgezakt, echt niet goed. De ruimte was voor 4-5 personen, maar ruimtes te klein voor 2vw+2 tieners. Een kind sliep daarom id woonkamer. Camping vonden wij echt serieus te druk in coronatijd. Alle huisjes waren bezet na diverse wandelingen savonds. Zwembaden overvol. Strand ok. Bij het podium stond iedereen op elkaar. Ook veel overlast ervaren na 0.00 uur en geen toezicht hierop. Zodra je de slagbomen nadert met de auto bijna geen bereik of slecht internet. Deze was zo slecht dat je WIFI kan aanschaffen voor 25 euro extra p smartphone p 14 dagen, maar werkte meer niet dan wel... shows nagenoeg ih Frans...

• 4Staat v/h sanitair

Séverine Customer Service Manager, Dragonnière, 10-08-2020

Beste, Bedankt voor uw feedback over uw verblijf in La Dragonnière. U heeft ons niet gevraagt wat betreft uw accommodatie, we zouden het nodige hebben gedaan om het beste aan uw behoeften te voldoen. Het spijt me, we zijn een « ambiance club », camping met een toegewijd en vriendelijk team dat echt betrokken is, nog meer in dit speciaale jaar. We kunnen uw gevoelens over afstand op een site zoals onze begrijpen en onze bewakers zijn dagelijks aanwezig om te doen wat nodig is. We vertrouwen er ook op dat onze vakantiegangers de barrièrebewegingen respecteren. Voor uw volgende verblijf, aarzel niet om ons te bellen om samen uw accommodatie te kiezen. Het is ook rustiger in begin of einde van het seizoen. Ik hoop dat je de regio en zijn prachtige landschappen mooi vond. Séverine Customer Service Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Linda10-07-2020

Geweldige vakantie gehad!!

Hele mooie camping! We zijn hier geweest direct nadat de grenzen opengingen na de lockdown van Corona. We waren met eigen tent, 2 kinderen van 1,5 en 3,5.

Pluspunten: - eigen sanitair/douche bij je staanplaats - mooie zwembaden, leuk voor alle leeftijden - lagune: fantastisch! - eetgelegenheden - binnen speeltuin - snelle service bij problemen (douche liep niet goed door, werd direct verholpen)

Minpunten: - Tijd van de mini disco was 20.00 en werd de laatste week naar 20.30 verzet. Te laat voor de kleinere kinderen. - het was tot laat erg rumoerig op de camping, geen idee of hier toezicht opgehouden werd, niets van gemerkt. - honden toegestaan: wij werden elke nacht, 2uur lang wakker gehouden door blaffende honden. Ook plassen/poepen de honden op lege camping plekken. Poep wordt door sommige wel, door sommige niet opgeruimd.... - animatie programma van de avond is erg hard, lijkt naast je tent. - animatie sprak geen Engels.

Severine, Klantenservice manager, Dragonnière, 20-07-2020

Hallo Linda, Nogmaals bedankt voor uw komst naar Frankrijk en voor uw keuze voor Languedoc en La Dragonnière voor uw vakantie! Ik ben natuurlijk heel blij dat je hebt genoten van je verblijf, de camping, de lagune, de zwembaden, het reactievermogen van het team en al het andere. Ik neem nota van de kleine ongemakken die u heeft beleeft en de openingstijden van de minidisco. Ja, La Dragonnière is een "Club" camping met animatie, het is een levendige camping, met een sfeer, met generaties die elkaar ontmoeten en samen momenten beleven. We zien de camping als een plek om te wonen, met alle nodige comfort zodat iedereen zijn geluk kan vinden! Jong en oud kunnen ontspannen of zich vermaken bij het zwembad, in de speeltuinen, tijdens entertainment, sportactiviteiten ... Hartelijk dank voor het benadrukken van het reactievermogen van onze teams, van La Dragonnière, het zijn niet alleen kwaliteitsfaciliteiten, het is vooral een team die zeer betrokken is bij de tevredenheid van onze gasten. We kijken ernaar uit u te verwelkomen tijdens uw volgende verblijf in Frankrijk. Severine, Klantenservice manager 04 67 01 03 10

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    10Monique07-11-2019

Echt een topcamping!

Wij hebben na hier twee keer te zijn geweest toen de kinderen nog kleiner waren, verschillende campings geprobeerd in de afgelopen jaren (waaronder een aantal Yelloh! campings), maar deze camping komt er voor ons met kop en schouders boven uit. Hoe netjes alles eruit ziet, het aanbod aan zwembaden, de lagune, de service en hoe vriendelijk iedereen is. We waren heel blij om terug te zijn, het was heerlijk, onze jongens van 4 en 9 hebben een toptijd gehad en wijzelf vonden de professionele shows echt heel leuk. Wij zaten ook heerlijk rustige wijk in een Taos, als het heel warm is is het dan wel even lopen naar het zwembad, maar dat is dan ook het enige. Ze zien ons hier volgend jaar weer terug!

• 10Eetgelegenheden

• 7Henk Haandrikman15-09-2019

Dramatische ervaring. Hier nooit weer.

Na een dag regenen was onze campeerplek een zachte modderige plek geworden waarbij onze auto en caravan wegzakten in de modder. De volgende dag werd er een vrachtautootje zand over gegooid zodat het droog leek. Een dag later hadden we een klein zwembadje voor de deur van de caravan, want water zoekt nu eenmaal het laagste punt. Met behulp van een tractor zijn we van onze plek gesleept en naar een andere hogere en droge plek gebracht. Daar verder prima gestaan. Na de nodige schoonmaak kon onze vakantie eindelijk beginnen. We hebben hier gestaan met de acsi kaart waarbij het vermelde tarief 19 euro is. We hebben betaald 27.50 per nacht waarvoor we een polsbandje kregen wat recht gaf op toegang tot het zwembad. Samengevat hebben wij een hele slechte ervaring met deze camping . Alles mag verder schoon en netjes zijn maar de ervaring telt.

• 5Eetgelegenheden

Laurence, Hoofd van de afdeling Reserverin, Dragonnière, 20-09-2019

Meneer, Ik herinner u nog heel goed, en ik bied mijn excuses nog een keer aan. We waren niet bewust van dit vochtprobleem op deze plaats. We hebben echter het nodige gedaan om oplossingen te vinden zoals u het heel goed zegt. Wij boden u ook toegang tot het zwembad. Het prijsverschil komt van het feit dat het ACSI-tarief exclusief de toeristenbelasting en clubkaart is, die daarom extra moeten worden betaalt. Ik betreur deze misverstand. Ik wil er echter op wijzen dat al onze plaatsen privé verwarmde sanitair hebben en dat u toegang heeft tot alle diensten van de camping, inclusief entertainment. Ik hoop dat we u weer kunnen zien om u een 100% succesvolle ervaring te bieden.

Laurence Hoofd van de afdeling Reserverin +33 4 67 01 03 10

Gereisd met partner in september 2019

• 9Lambert18-08-2019

fantastische vakantie!

Net terug van een fantastische vakantie. Mooi weer en een fijne plek waar we elke dag blije kinderen zagen. Zoveel amusement voor groot en klein. Elke avond kunnen de kinderen dansen bij de kinderdisco en hierna zijn er mooie shows op het podium te zien voor de volwassenen. We konden elke dag kiezen waar we wilden gaan zwemmen, buiten de twee grote zwembaden is er ook een aangelegd strand 'de laguna' wat er echt geweldig uitziet en waar je heerlijk kunt vertoeven. Voor een dag op het strand kun je de pendelbus vanaf het park nemen. Bij de zwembaden is er veel controle wat wij als zeer prettig hebben ervaren, zo blijft de sfeer goed en het zwembad schoon. wij hadden een fijn huisje met alle voorzieningen en alles was schoon. Bij een lege gasfles stond er binnen 10 minuten iemand om deze te vervangen. Elke ochtend lekkere broodjes bij de bakker en s middags aerobics in het zwembad. Ga zo door dragonnaire!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9kim18-08-2019

Een hele fijne vakantie gehad!

wat een mooi park met alom vertier en vermaak! De kinderen hebben genoten van o.a de kinderdisco, de schuimparty, het treintje, de trampoline enz. en natuurlijk van de verschillende zwembaden welke garant staan voor uren zwemplezier. Zowel het huisje als het terrein en de zwembaden zijn zeer schoon. Wij hadden een huisje met airco wat we als zeer prettig hebben ervaren. Een dagje naar het nabij gelegen strand is ook een aanrader! Er zijn ook genoeg en lekkere eetgelegenheden op het park. Kortom een geweldige tijd gehad!

• 8Eetgelegenheden

• 7Roel Keijers04-08-2019

Leuke vakantie gehad

Mooie camping, diverse zwembaden en een aangelegde Lagune. Sinds dit jaar 2 leuke glijbanen voor onze kinderen. Het hoofd zwembad heeft kunstgras en dat is heel mooi en plezierig om te liggen. Je mag er niet eten dus het blijft ook schoon. De Animatie zou ook in het Nederlands zijn maar dat kan ik helaas niet beamen. We hadden met 2 gezinnen een 10 persoons chalet, dit was mooi en ruim genoeg met privacy. Je huurt alleen een chalet als je met veel mensen gaat en dan heb je ook veel bij je. Helaas kun je de auto niet voor de deur kwijt en de 2e auto moet je zelfs buiten het park zetten. We wisten dat er geen airco in zat, alleen mis je die wel in die warmte. Het is ook wel apart dat voor die prijs er geen airco in zit. Wij hebben een heerlijke rustige plek met weinig overlast van de animatie. ondanks enkele minpuntjes hebben we een leuke geslaagde vakantie gehad

• 6Eetgelegenheden

• 7Fam De Doncker03-08-2019

Zeer commercieel ingestelde camping .

We waren hier voor de 3de keer.We verbleven in een Taos accommodatie. Volgens de website heb je hier hotelservice wat betreft de handdoeken.Volgens ons is hotelservice het dagelijks wisselen van de handdoeken (hygiene), maar blijkbaar worden de handdoeken maar 1 x per week gewisseld tenzij je per persoon 14,90 € bijbetaald per wissel. Schandalig veel geld wetende dat een verblijf in een Taos veel duurder is .Voor deze meerprijs verwachten we meer service!! De kwaliteit van de wifi is rampzalig dit was de vorige keren ook al zo. Met wat moeite kan dit toch worden opgelost. We hebben begrip dat er regels moeten worden nageleefd, maar vonden het niet kunnen dat onze zoon zijn t shirt niet kon aan houden in het zwembad terwijl hij serieus verbrandt was op zijn schouders. Wij zijn een zwemshirt moeten gaan kopen in het winkeltje op de camping of hij kon de rest van de vakantie niet meer in het zwembad. Service zien we keer op keer afnemen!

Laurence, Hoofd van de afdeling Reserverin, Dragonnière, 09-08-2019

Beste familie, Bedankt voor het delen van uw mening. Eerst en vooral moet u weten dat ik het spijtig vind deze situatie over uw zoon en de brandwonde te lezen. Zoals u zelf zegt, wij proberen de regels zo veel mogelijk te doen respecteren, want een uitzondering voor één is een uitzondering voor iedereen gevraagd… kleren zijn verboden in het water, maar hij kon inderdaad met een speciaal aangepaste zwembroek zwemmen. Wat de wifi betreft, wij investeren elk jaar voor het verbeteren van onze wifi spots (die zijn deze winter en de vorige ook veranderd) en de kwaliteit hangt af van de connecties van de vakantiegangers, vermits iedereen tegelijkertijd ingelogt is. In geval van een blijvend verbindingsprobleem moet u zeker niet aarzelen dat aan de receptie te melden. Ons team is er om u te helpen. Het spijt ons hiervoor en we houden zeker rekening met uw opmerkingen, we proberen dan ook onze services hiermee te verbeteren.

Wij hopen u terug te zien in La Drago zodat u zelf onze verbeteringen kan constateren en vooral om meerdere vakantie herinneringen te delen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam met volwassen kinderen29-07-2019

Zeker terug

Een super mooie gezellige Franse camping met super veel faciliteiten. Heerlijk iedere morgen bezig zijn met diverse sporten, dansen,zumba,fitness en ga zo maar door. Gezellig,druk,veel te doen en aardig personeel. En ja...het is Franstalig,wat wij fijn vinden, zo leer je tenminste weer frans praten. Als je niet van geluid,muziek en gezelligheid houd, niet komen. De camping ligt wat afgelegd, maar met de auto kun je naar veel leuke plaatsen en stranden. Ook rijdt er door de week een bus vanaf de camping naar portiragne plage. Wij hadden een kampeerplaats met eigen sanitair. Dat heet nu luxe kamperen. Ga zo door Dragoniere

• 9Eetgelegenheden

Laurence, Hoofd van de afdeling Reserverin, Dragonnière, 05-08-2019

Lieve familie, Je hebt perfect de sfeer en de waarden van Drago vastgelegd. Hier hebben kinderen, tieners en volwassenen plezier en genieten van hun vakantie om te sporten en goede tijden te delen! Onze camping is bevorderlijk voor ontmoetingen, bedankt om de sympathie van het team te benadrukken :) Uw aanmoediging wordt goed ontvangen en doorgegeven. Als jij wordt overwonnen, dan ook wij. Wij kijken ernaar uit u weer te zien in La Dragonnière voor uw volgende vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Direct boeken

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 5 km

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Frans, Internationaal, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieLate check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa
  • ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal