Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping)

Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°8°
Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen

381 reviews over Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) in het Nederlands

D.DOL
14-10-2018

Het weer was goed 28 gr. Maar de winkels van de camping waren dicht dat was jammer . volgend jaar eerder daar naar toe zeer kind vriendelijk goed zwembad mooi huisje . top camping verder

Laurence Liébart - 00 33 4 67 01 03 10, Dragonnière, 2-11-2018

Beste mevrouw, meneer,

bedankt dat u de moeite neemt om een beoordeling te schrijven en dat u voor ons gekozen heeft voor uw vakantie in september.

Wij hadden een heerlijk lange zomer waardoor onze vakantieganger echt hebben kunnen profiteren van de animatie en de zwemfaciliteiten. Om van alle faciliteiten gebruik te kunnen maken zien wij u graag terug in mei.

We hopen u weer te mogen verwelkomen in 2019!

Met vriendelijke groet

Laurence Liébart

Aanrader! Mooie camping, compleet, kindvriendelijk

Henk van der Velden
1-10-2018

Wij waren hier van half tot eind september 2018 en hebben een heerlijke vakantie gehad. De camping is heel compleet wat betreft faciliteiten, zoals eetgelegenheden en zwembaden. Het grootste gedeelte daarvan was echter gesloten vanaf 16-9, waardoor we beperkt waren tot één zwembad (La Cubaine) en twee eetgelegenheden (Jack's Burger en Pizzaria/ Rotisserie). Voor ons was dit niet zo'n punt, omdat we met een klein kind reisden. Als je als stel of met grotere kinderen bent, ben je wel wat beperkt. We stelden ons voor dat het in het hoogseizoen heel druk moet zijn, omdat het een enorme camping is. Eén van de animators vertelde dat het avondprogramma in juli en augustus door zo'n 400-500 mensen wordt bezocht, om een beeld te krijgen van de grootte.

De camping is heel goed onderhouden en schoon. Wij hadden een 3-kamer chalet waar we tevreden over waren. Nadeel was de harde bedden. We gaan nog eens terug.

Personeel wat diefstal pleegt is not done

Vincent Smit
30-9-2018

Hebben een heerlijke vakantie gehad , bleu thoot speaker laten liggen op de campingplek . Speaker zou na gestuurd worden , opeens was de speaker er niet meer !!!

Klinkt als oplichting , heb meerde keren geprobeerd het netjes op te lossen . Problemen oplossen gebeurd niet bij deze camping vandaar deze dikke onvoldoende . Trek het boetekleed aan betaal terug wat er verduisterd is.

Laurence Liébart - 00 33 4 67 01 03 10, Dragonnière, 12-10-2018

Beste Vincent Smit,

Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelend einde van een fijne vakantie. Wij zijn gelijk in ons reserveringsoverzicht gedoken om deze vervelende situatie uit te zoeken en op te lossen. Wij vinden echter geen reservering op uw naam. Kan het zijn dat uw reservering op een andere naam stond? Wilt u ons per mail de gegevens van de boeking (naam, aankomst en vertrekdatum) doorgeven per mail aan: service.resa@dragonniere.com, met evenals de beschrijving van de speaker (kleur, merk?) Dan gaan we het direct voor u uitzoeken en correct afhandelen.

Laurence Liébart

00 33 4 67 01 03 10

Heel groot vakantiepark

Janssen
11-9-2018

Groot vakantiepark met heel veel verhuuraccomodaties. Allemaal prima verzorgd en onderhouden. Park en zwembaden worden heel goed schoongehouden.

Grootste minpunt is dat men geen Engels spreekt. Alleen bij de receptie kunnen ze je in het Engels inchecken, maar dat is het dan ook. Bij de bakker, de candy shop en de spar spreken ze géén Engels. Zelfs tellen kunnen ze niet in het Engels, alles moet in het Frans. Dat is niet meer van deze tijd en van een groot park als dit, waar veel Belgen, Duitsers en Nederlandsers komen mag verwacht worden dat al het persooneel dat met vakantiegasten in aanraking komt minimaal Engels spreekt.

Let verder op waar je huisje op het park staat. Sta je dicht bij de zwembaden dan heb je tot laat in de avond veel herrie. Sta je verder af zoals wij, dan valt de overlast wel mee.

Tot slot: alles op het park is erg duur, dat zou wel wat minder kunnen.

Laurence Liébart - 00 33 4 67 01 03 10, Dragonnière, 5-10-2018

Bedankt voor het delen van uw mening. U bent tevreden over de netheid van het park en daar zijn wij blij om. Ons team van het groenonderhoud zorgen goed voor de begroeiing en werken dagelijks aan het creëren van een mooie omgeving 😊.

Wat betreft de taal barriëre zijn we wel wat verbaasd aangezien iedere winkel of dienst over een engelssprekend personeelslid beschikt. En hoewel u in Frankrijk op vakantie komt zijn wij ons bewust van het belang om goed te communiceren zodat onze vakantiegangers zich op hun gemak voelen waar ze ook vandaan komen. Bedankt voor uw advies over de ligging van de verschillende accommodaties aan toekomstige gasten. Bij het maken van een boeking raden wij iedereen ook van harte aan hun voorkeuren door te geven😊.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkom.

Geweldige camping

Kathelijne Weterings
20-8-2018

Een top camping! Accommodatie dik in orde. Bijna enkel appartementen op de camping. Grote voordelen zijn hierin dat ieder eigen sanitair heeft en dus geen wc gebouwen waar vaak viezigheid en ellende is. Personeel op de hele camping super vriendelijk. Supermarkt klein, maar ruim in assortiment. Wanneer er iets is wordt je direct en keurig geholpen. Veel georganiseerde excursies. Diverse prima eetgelegenheden. 4 zwembaden, zien er allemaal top uit. Gratis shuttle service naar het strand. Park zelf ziet er ook prima verzorgd uit en brandschoon. Ook van eventueel herrie op de camping hebben wij geen last gehad. Het europark in Vias is een aanrader als uitje, een leuke combinatie van pretpark/kermis op zo'n 5 kilometer afstand. Op zo'n 11 kilometer afstand diverse grote supermarkten en winkels in Valras . Dichtstbijzijnde supermarkt op 5 km afstand. Kortom, wij zijn echt aangenaam verrast, helaas morgen de laatste dag.

Nooit meer

Johnny
15-8-2018

Camping is mooi, maar daar heb je ook mee gehad, kinderen mochten niets doen, mocht werkelijk niets in het grote zwembad,alles is franstalig, zelfs de animatie 's avonds.niemand die een andere taal spreekt walgelijk. Je mag geen enkel andere zwemshort dan wat toegestaan is (kort en strak) en veelste duur.

Laurence Liébart - 00 33 4 67 01 03 10, Dragonnière, 10-9-2018

Beste heer,

Het spijt me heel erg om uw reactie te lezen. We zijn blij onze vakantiegangers met verschillende nationaliteiten te verwelkomen. U kunt in elke service ten minste één Engels sprekende contactpersoon vinden en iedereen bij de receptie spreekt minstens twee vreemde talen ( engels – duits- spaans).Het spijt me voor uw teleurstelling over onze zwembaden We hebben 5 verwarmde buitenzwembaden, 4 glijbanen en een lagune en een wit zandstrand voor alle smaken! Al onze informatie wordt opgeslagen op onze website en in de praktische gids die bij aankomst wordt verstrekt, vooral met betrekking tot zwemkleding voor gebruik in zwembaden.

Het is met spijt dat we je teleurstelling hebben gelezen, maar we hopen dat je een prettig verblijf hebt gehad.

Mooi park, wel mega druk/groot, voor ons té groot. We zaten tegenover animatie, echt de hele avond herrie (tot 00.00, soms 1.30) is niet aan te raden.

Animatie doet enorm zijn best, leuke dingen. Wij hadden alleen iets meer van de Nederlandse animatie verwacht. Alles is heel Frans. We zijn van andere campings gewend, dat kinderen in alle talen begroet worden, dat er bv ook een Nederlands en een Duits liedje bij de kinderdisco is. Echte feestcamping.

Zwembaden waren erg schoon. Heren wel alleen in ‘ballenknijper’ toegestaan. Zijn geen badmeesters bij het zwembad, alleen ‘beveiliging’ om toe te kijken op wat er allemaal niet mag. Lagoon is prachtig, maar kids kunnen er verder niet scheppen ivm ondergrond. ‘Beveiligers’ zijn erg onvriendelijk.

Park wordt heel goed schoon gehouden.

Geen inkijk bij ander

Spar/bakker/restaurant/receptie/ treintje is prima. Erg vriendelijk personeel.

Strand/europark op korte auto afstand.

Super mooie camping

Schilder
12-8-2018

Super mooie camping met super mooie zwembaden. Geen handdoeken leggen of vechten voor een ligplekje. Lagoon is zeker een aanrader. Bij het olympicbad voldoende gratis ligbedden. Veel animatie maar wel echt in het Frans. Wij zaten er ruim vanaf om er geen last van te hebben. Het eten is ruim voldoende op de camping en personeel erg vriendelijk, ze doen echt hun best om Engels te spreken. Al met al een prachtige camping

Fantastische camping

Martina
12-8-2018

Wat een topcamping. Boek een Viphuisje, lekker nieuw en schoon. Heel netjes en goed onderhouden park. Enige minpuntje is dat er geen strandbedjes zijn bij de lagune. Maar super zacht zand dus te doen.

megagrote camping

Luyckx en co
8-8-2018

Mega grote camping maar we hadden niet echt het gevoel van grote drukte.Erg proper onderhouden. Mooie zwembadencomplexen steeds een plaatsje vrij.

Afhankelijk waar je gehuisvest bent is een fiets toch aan te raden op het domein. Al is het maar om naar de bakker te gaan. Geen mobiele airco voorhanden bij aankomst . We deden het dan maar met een ventilator. Een chalet met airco is zeker aan te bevelen wanneer je boekt. Leuk is het rondreidende treintje op het domein. Alles is voorhanden: spar winkel/pizzeria/bakker/restaurant...

Dicht in de buurt: intermarche en carrefour. Eens bij het domein zeker een auto nodig: heel dicht bij béziers/cap d'Agde/vias plage/canal de midi die je kan afvaren met een elektrisch bootje.

Leuke vakantie gehad

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.