Camping Siblu - La Carabasse

FrankrijkLanguedoc - RoussillonVias Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Siblu - La Carabasse voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 27 reviews

Contact

32 Reviews over Siblu - La Carabasse

• 9Isabelle04-08-2020

Mooie camping

Pluspunten; ligging, zeer goed onderhouden en netjes op de camping, vriendelijk personeel, mooi strand op loopafstand, chalets fijn met alle gemakken (vaatwasser, wasmachine,airco). Minpunten; chalets staan dicht op elkaar, erg veel regels in het zwembad (niet duiken, geen bal), bijna niemand spreekt Engels (animatie was enthousiast maar moeilijk doordat alles in het Frans was) Kortom, wij hebben heerlijke 2 weken gehad. Ik zou de camping aanraden.

• 10chaudier29-07-2019

camping au top

Nous revenons d'un séjour au camping de la carabasse à Vias plageen famille du 13 au 20 juillet 2019, nous tenons à vous partagé notre expérience vous avons été très agréablement surpris 1er : l'acceuil : très bon acceuil les personnes qui sont à l'acceuil sont très agréable souriante à l'écoute toujours prêt à rendre service 2eme : Le mobilhome très propre très grand bien équipé exemple lave vaisselle, lave linge, four, ect... 3eme : le camping est très propre sécurisé avec vigile d'ailleurs j'ai beaucoup apprécier à la réservation la possibilité de choisir mon emplacement il m'ont demandé si ont voulais être plus ou moins proche des animations ce qui a été très agréable pour que mes enfants puissent dormir en toutes tranquillité 4eme : Les animateurs sont très sympatiques également 5eme : Coté piscine très grande très propre très bien surveillé par plusieurs maître nageur, mes enfants et moi-même ont également beaucoup apprécié les toboggans La seul chose la plage est un peu loin 10 bonne minutes à pieds mais cela se fait très bien . En résumé un très bon camping très sympatique je reviendrai avec plaisir au camping la carbasse . Un grand merci à toutes l'équipe pour leurs acceuil .

• 3Joelle29-06-2019

Les gens du voyage

Le moins les gens du voyage acceptes à la piscine ils se baignent tout habillés crachent se mouchent squattent le jaccuzi et les marches essorent leurs serviettes dans la piscine se bagarrent dans la total indifférence des maîtres nageurs camping à ne pas recommander

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Edward Hotchkin28-03-2019

Schitterend, super personeel en schone camping!

2 weken vakantie met de kids. Entertainment was te gek, vlakbij het strand & supermarkten. Alles was superschoon. Alleen de snackbar op de cmaping was te klein waardoor er lange rijen stonden, ach..als dat het enige is (binnen 10 mins lopen heb je 20 alternatieven). We hadden airco, een wasmachine en zelfs een vaatwasser in de caravan!

• 6Chantal04-08-2018

Geen aanrader

De Mobile Home zag er goed uit. Het park vond ik niet de moeite waard. Heel erg veel Fransen, heel erg Frans gericht ook daardoor. Animatie was ook in het Frans. Erg schreeuwerig. Het zwembad was erg mooi maar ook heel druk. Het krioelde van de mensen, geen plekje meer te vinden op de bedden of in het zwembad. En ook weer zo schreeuwerig en irritante melodietjes. Wij vluchten daarom naar het strand. Dat is te wandelen, maar wij pakten de auto doordat we stoelen en parasol mee hadden. Het strandje was lekker, langzaam aflopend in zee. Watersport en een paar leuke restaurantjes. Een lekkere week gehad maar ik zou t park niet direct aanraden

• 3Staat v/h sanitair
  • 5Jacqueline04-08-2018

Massaal en veel herrie! Wel Mooie stacaravans!

Heel veel Fransen, weinig Nederlanders. Animatie in t Frans en Engels. Te druk om lekker te kunnen zwemmen. (Mierenhoop ondanks t zo groot is) Zeer Massaal! Hoop herrie via luidspreker. S’avonds luidruchtig door omliggende campings! Veel te druk in hoogseizoen! Niet voor herhaling vatbaar!

• 10Delphine31-07-2018

Bon séjour avec m home au top et animations super

Camping agréable , bien arborée, fleurie et propre. Sécurité à son maximum. Épicerie bien achalandée avec un rayon boucherie digne de ce nom. Pas besoin de prendre sa voiture au vu de tout ce qu il y a dans le camping et aux alentours pour s amuser.

• 1Eric T24-07-2018

Désarmant

Le plus de ce camping est la proximité de la mer. Le moins, tout le reste...

• 4Staat v/h sanitair
  • 5SEPTSAULT30-06-2018

DEPART

Le moins : la partie jacuzzi non fonctionnelle. Départ : très mal organisé

Pas de bloc sanitaire

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Ludo08-05-2018

Tres bon sejour 🖒

Camping tres agreable avec de tres belles prestations. Mobilhome propre et bien equipe . Proprietaire tres sympa , tarif tres correct . Le plus du sejour , l'equipe d'animation qui assure vraiment !mention speciale a Megane qui chante particulierement bien. Equipe du bar tres souriante et agreable. Nous avons passe un excellent sejour 🖒. Merci a tous

Camping Siblu - La Carabasse info

Veilig betalen met