Camping Roucan West

Camping Roucan West
6,5

4 tips over Camping Roucan West

Daniëlle, 3-8-2013

Camping Cenic in Bretagne absoluut een aanrader!

Mooi zwemparadijs en heel veel activiteiten voor de kinderen

Schoon en netjes!

Personeel is vriendelijk

Grote mooie mobile homes met prima bedden en ruimte voor je auto!

Carin, 5-9-2012
Let erop bij het inchecken dat je een slagboompasje krijgt! Wij stonden de ochtend na aankomst dus voor jan doedel voor de slagboom, die uiteraard niet open ging. En we waren niet de enigen, er waren meer NL-ers die geen pasje hadden ontvangen!
dekempies, 30-8-2012
Leuk Lunapark voor de kids dichtbij de camping, diverse plaatsjes met gezellige winkelstraatjes, eettentjes en markten in de buurt.

Decoster, 23-7-2012
In de omgeving kan je fietsen langs het kanaal du midi, steden bezoeken (Beziers, Agde,...), wandelen/fietsen in het natuurgebied aan Portiragnes, ook het dorp Pezenas is de moeite waard.