Camping Pleine Mer

1 review over Camping Pleine Mer in het Nederlands

dat viel even tegen!

martin
29-7-2012

we kregen een mobile home van voor de oorlog aangewezen in een uithoek van de camping. wel ruime plek, in tegenstelling tot de rest van de camping waarbij ze hutje mutje op elkaar zitten. kunt nog net de auto bij je carvan kwijt en dan heb je het gehad. Geen zwembad op de camping, die wil je graag bezoeken als de wind ongunstig staat voor het strand!!! oftewel, hier breng ik geen geld meer heen!!

Gereisd Met partner in juli 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pleine Mer in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pleine Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.