Tijdelijk €25 aanbetaling

Mucrina

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mucrina voor je op een rij gezet:

6 Reviews over Mucrina

• 10christian et chantal09-09-2018

hotel super agréable personnel sympathique et serv

hébergement suffisant pour nous et très agréable calme et surtout une piscine pour nous seul famille super et surtout les bons repas de madame jacqueline et le fair play de monsieur williams

• 4Charles17-02-2018

Mon impression d'un lieu calme

J'ai trouvé cet hôtel proche d'une location le jour suivant et arrivé dans un lieu calme !!! malheureusement en rentrant de mon repas dans Viaz et espérant dormir dans un lieu serin !!! pas de chance car les portes ont claqué jusqu’à 3 hrs du matin et passé minuit on aurai dis un cheval qui passait dans la cour (j'étais au rez coté cour). Raison des portes qui claques c'est la sécurité anti feu, les fermes portes! dont je ne vois aucune utilité vu les huisseries en bois léger et des portes à vide d'air qui brûles en quelques minutes donc des fermes portes totalement inutiles et en plus très mal réglés car la fermeture de fin peut être réglée afin de se fermer quasiment sans bruit ! La douche le matin prenez la froide c'est plus rapide que d'attendre l'eau chaude et le prix à l'arrivée ne vous gênez pas de le descendre c'est le patron qui vous demande à quel prix vous l'avez trouvé. A bon entendeur !!!

• 2Audinet28-08-2017

Hôtel à éviter

A la réservation par téléphone , personne très hautaine sachant que je ne voulais pas donner mes coordonnes de ma carte bleue par téléphone. Confirmation quand nous sommes arrivés , notre chambre au rez de chaussée face piscine très bruyante, pas d'air dans la chambre avec la canicule on avait l'impression d'étouffer ,pas de clim, un simple ventilateur qui faisait du bruit mais pas d'air, Fenêtre salle de bain et wc condamnée , pas d'aération . Jour et nuit on entendait les chasses d'eaux et les douches de l'étage Propriétaires très désagréables , ont refusé de nous servir un repas du soir, sous prétexte d'une soirée privée sachant que cet établissement fait demi pension,

• 8jhermkens05-05-2012

Leuk hotel !

Aardig hotel ! Vriendelijke ontvangst, eigenaars zijn Ned/Frans. Kamers zijn eenvoudig, badkamer erg klein! Goed ontbijt! Er kan gegeten worden (diner) maar er is geen kaart alleen een menu!

• 8Pascal01-08-2010

leuk gezellig familiehotel

Dit kleine familiehotel heeft een heel leuke uitstraling. Het hotel ligt heel rustig ver weg van alle nachtlawaai. Het onthaal is heel hartelijk. Het is mogelijk om in het Nederlands aangesproken te worden. Er wordt gegeten op het terras met uitzicht op het zwembad. De auto staat veilig op een afgesloten parking van het hotel. Het hotel ligt tegen Vias centrum aan wat met de auto ongeveer 5 minuten van het strand ligt. Aan de plage (heel veel campings daar) is er van alles te beleven : pretpark ('s avonds open), souvenierwinkeltjes, uitgangsbuurt, carting, ... In Vias kun je momenteel overal gratis parkeren.

• 9Jeroen21-05-2010

heel leuk en gezellig hotel

Op weg naar Spanje hebben we dit hotel bij toeval gevonden. De bedoeling was om hier alleen te overnachten maar het beviel zo goed dat we een dag daar zijn gebleven. Eigenaren zijn geïnteresseerd, hebben veel tips voor de omgeving. De eigenaresse is Nederlandse dus dat is voor ons (die slecht Frans spreken/verstaan) erg prettig. Kamer is netjes, nieuwe tv's met satelliet. Bed sliep prima maar was voor mij (1,97 m) wel iets aan de korte kant maar dat kom ik wel vaker tegen ;-))Ontbijtbuffet is prima. Avondeten hebben we er niet gedaan maar dat is ook mogelijk (en zag er ook goed uit). Mooi zwembad erbij, barretje met diverse dranken voor normale prijzen, op loopafstand van het centrum van het dorp. Het strand op zo'n 3 km. Mooi strand, toeristisch. Wij komen hier waarschijnlijk wel een keer terug en raden het zeker aan bij vrienden/kennissen die er in de buurt komen.

Hotel Mucrina info

• Adresgegevens