8,1

Camping Méditerranée Plage Vias in Frankrijk biedt directe toegang tot het strand, een zwembad en voor sportievelingen een tennisbaan. De camping is deels gericht op oudere kinderen, dus rustzoekers voelen zich in de levendige sfeer misschien minder thuis. Het personeel informeert je graag over de omgeving. Op een half uurtje rijden van Béziers.

We hebben een aantal aanbieders voor Méditerranée Plage voor je op een rij gezet:

240 reviews over Camping Méditerranée Plage in het Nederlands

Leuke camping maar veel lawaai

Natasja,
2-11-2018

De camping heeft een mooie ligging direct aan het strand. Ook het zwembad is leuk voor jonge kinderen, leuke glijbanen en er zijn altijd wel bedjes vrij. Wat wij een nadeel vonden is de harde muziek van de animatie. Dit duurde soms tot na 24 uur. Gezellig als je er van houdt maar als je er ook voor je rust bent is het minder geschikt..

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Is teveel afhankelijk van waar en welke aanbieder.

Johan Schipper,
12-10-2018

Dat er zeer grote verschillen bestaan , over de kwaliteit van de stacaravans van de verschillende aanbieders. Deze zijn meestal onvergelijkbaar en is uit de revieuws niet op te maken, welke aanbieder minder goed (slecht) gemiddeld of uitstekend is. Een deel van de camping plaatsen heeft terecht in hoogseizoen klachten over geluid van de avond animatie. Een ander deel stukken minder. Het nieuwste deel, heeft de minste last, waar de stacaravans van touroperators staan. Ned

Gereisd met partner in april 2018

geen 4 sterren waardig

Edwin Sikkema,
5-9-2018
  • hele slechte stacaravan met allerlei gebreken, als ik dit had geweten had ik niet geboekt, weggegooid geld. Het komt er op neer dat jullie als camping nog even geld aan mij verdiend hebben met een caravan die daarvoor helemaal niet geschikt is.
  • deuren die niet open gaan zonder geweld te gebruiken
  • stinkende wc -chiffon los, caravan blank -waterleiding 5 maal kapot, waaronder midden in de nacht, 11 uur in de avond...

-plek was niet opgeruimd, rommel bierdoppen, peuken, houtskool - geen toezicht op het voetbalveld, hier ontstaan situaties tussen kinderen die elkaar niet begrijpen, niet echt een verwijt maar iets om over na te denken

mooi zwembad mooi strand prima pizza

echter, slechte klachtafhandeling. Ik had gezien de omvang van mijn klachten verwacht dat jullie mij zouden compenseren voor hetgeen waarvoor ik betaald heb maar niet van genoten heb. Sorry is niet voldoende. hierdoor beveel ik jullie ook niet aan, het omgekeerde zelfs....in de titel stellen jullie dat mijn mening belangrijk is, ik twijfel er aan of jullie dat echt wel menen.

Gereisd anders in september 2018

slechte caravan

edwin s,
4-9-2018

slechte caravan, slechte afhandeling van de klacht, nog lekker een jaartje verhuren om de euro's te laten rollen, echt heel slecht!

mooi strand en zwembad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Denk nooit meer

Rosseel Eddy,
31-8-2018

De ligging van de camping is ok maar wat betreft de opstelling van de stacarvans toch het volgend . Volgens een camping geklaseerd met vier sterren is dit toch wel overdreven , de stacaravans staan veel te dicht op elkaar .Vb; onze staanplaats , links rechts en achter ons op nog geen meter een caravan , we hoorden alle geluiden dag en nacht wat er gebeurde bij de buren zoals rondlopen , wc gebruik, douche , praten enz enz . Heb nog stacaravan gehuurd met drie sterren en hadden toch meer ruimte rondom de caravan . Dus daarom nooit meer touroperator !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gewoon te vreden

Jack,
26-8-2018

Huisje niet compleet, schoon is anders veel stof en haren onder de bedden en de vloer plakte, schoner achter gelaten bij vertrek. Kinderbed zelfs de lattenbodem moeten maken bij 1e avond.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne en goede vakantie gehad. Echter de stacaravan vonden we wel gedateerd en was niet lekker en goed schoon toen wij kwamen (schimmel op de randen van de douchebak). Ook het linnen was niet fris en dat is toch wel prettig als je 3 weken blijft. Qua camping en animatie weinig aandachtspunten; behalve dat het leuk zou zijn voor de vele niet Franse gasten dat het avondprogramma ook in het Engels of Nederlands gepresenteerd zou worden. Dan kan iedereen horen en begrijpen wat er gezegd wordt. En dat de schuimparty ook een keer wat eerder op de avond gehouden kan worden zodat de jongere kinderen ook veel plezier kunnen beleven aan dit fantastische feestje!

Gereisd anders in augustus 2018

Veel te weinig waar voor je geld

Willem,
21-8-2018

De camping heft de regel dat men om 23u stil moet zijn. Daar houdt men zichzelf niet aan! De animatie met keiharde muziek gaat door tot middernacht. (Franse) jongeren maken herrie op tot 4/5 uur. Die worden daar niet op aangesproken door de security. Alle stacaravans staan ongelooflijk dicht op elkaar. Bijna geen privacy. De touroperator caravan was schoon maar oud. Niet alles werkte. zo ook de airco. De WiFi is tergend traag. Helaas stond de caravan naast de ingang waar ook de afvalverzamelplaats is. Het afval wordt elke ochtend tussen 6 en 7 uur met veel herrie opgehaald.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

AidEil,

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Méditerranée Plage in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Méditerranée Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.