7.6GoedScore uit 1210 reviews

Hygiëne

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

Camping Méditerranée Plage Vias in Frankrijk biedt directe toegang tot het strand, een zwembad en voor sportievelingen een tennisbaan. De camping is deels gericht op oudere kinderen, dus rustzoekers voelen zich in de levendige sfeer misschien minder thuis. Het personeel informeert je graag over de o...

Wat zeggen bezoekers over

Méditerranée Plage

7.6GoedScore uit 1243 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

1243 reviews

Wat is belangrijk, voor ons erg teleurstellend
Door Fam Vd broek op 11-10-2023
Gereisd met jonge kinderen

Premium de luxe stacaravan geboekt:Allcamps die uitbesteding hebben gedaan aan homair. Erg onvriendelijke medewerkster, die haar eigen regels bedenkt als bv de stand Vd airco (22 graden, bijna Strafwerk😬) handdoeken incl.: 4 pers. 4 handd. in 2 weken. Eindschoonmaak incl betekend alleen de vloer niet dweilen. Na uitleg dat we Eindschoonmaak incl hebben is haar reactie zeer onbeschoft dat we als we het niet zoals zij vraagt opleveren we de 150€ borg kwijt zijn. Vies, vieze roosters, schimmel in de rolgordijnen, kapotte inventaris. Campingpersoneel vriendelijk. Er is een panakooi, betonnen bak buiten de camping die niet verlicht is, dus iets later in de avond geen voetbal. Wifi werkte 2 wkn niet! Animatie Frans, avondshows leuk en drukbezocht op een gezellige en grote binnenplaats. Om 0:00 is het stil. Ligging aan het strand. Verder weg van activiteiten buiten de camping, te bereiken via een slechte landweg. Omgeving vergane glorie..

Leuke camping
Door Fam D op 23-08-2023
Gereisd met jonge kinderen

De camping heeft een leuk zwembad, ideaal aan het strand, camping is van alles voorzien. Stacaravan van eurocamp was prima, in de avond veel animatie allemaal franstalig en vrij luid tot 24:00 de eurocamp caravans liggen hier iets verder vanaf. In de buurt leuk om te doen met de kinderen: karten, minigolf. Een bezoekje aan carcassonne is de moeite waard.

Leuke camping aan het strand
Door Fam. Maas op 18-08-2023
Gereisd met oudere kinderen

De camping ligt op korte loopafstand van het strand. En via het strandpad kom je in een klein dorpje met enkele restaurants en winkeltjes en wekelijks een markt. Het zwembad op de camping heeft leuke glijbanen. Wij verbleven in een Roan stacaravan en deze was goed schoon (hou wel rekening met mieren) en heeft verder alles voor een fijn verblijf. Eigenlijk niet echt min of verbeterpunten te bedenken voor zowel caravan als camping.

Méditerranée Plage

Heerlijk gewandeld in de mooie omgeving!
Door C.Dekker op 16-05-2023
Gereisd met partner

Prima vakantie gehad, goed ontvangen door medewerkers camping en mobilehome verhuurder. Keurige accomodatie, goede ligging, vlakbij faciliteiten. Lekker zwembad en keurig verzorgde camping. Ligging camping wel wat achteraf.

Animatie erg luid
Door Fam. Bakker op 30-12-2022
Gereisd met jonge kinderen

Wij hebben 2 weken op een staanplaats gestaan met onze 3 kinderen van 10, 7 en 3. Het zwembad was top. Ook de zee loop je zo naar toe. De avonden vonden wij erg lawaaierig door de animatie waar je net naast zit. Dit gaat door tot 23.30 uur. Wij dachten dat het wel zou meevallen, maar na een paar avonden gaat het toch irriteren. Elke avond wordt er iets georganiseerd en hoor je dat goed. In een accommodatie zal de overlast waarschijnlijk minder zijn, want dan sta je er verder vanaf. Het restaurant op de camping is oke. Pizza en patat is af te halen. Geen borrelplankje o.id., maar dat is misschien iets Nederlands.

Beziers is een leuk stadje om te bezoeken. Wij hebben ook een bootje gehuurd. Vias is ook een leuk stadje dichtbij met een mooi strand. Op 10 minuten afstand vind je wel een supermarkt.

Sanitair basic, maar oke.

Al met al een leuke vakantie gehad, maar, door het geluid van de animatie, zou ik deze camping niet aanraden.

Leuke camping aan zee
Door WivaRo op 22-09-2022
Gereisd met partner

Leuke camping, prachtige ligging aan zee. Sanitair mag wat frisser en schoner. Vooraan bij de wc's was het chemisch toilet legen, niet zo fris, het stonk. Geen centrale ligging, erg afgelegen. Vias Plage lag op 6 km fietsen.

Info

Côte Ouest , F-34450

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.