Camping Méditerranée Plage

8.1Fantastisch

• 7.4Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Méditerranée Plage voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Méditerranée Plage Vias in Frankrijk biedt directe toegang tot het strand, een zwembad en voor sportievelingen een tennisbaan. De camping is deels gericht op oudere kinderen, dus rustzoekers voelen zich in de levendige sfeer misschien minder thuis. Het personeel informeert je graag over de omgeving. Op een half uurtje rijden van Béziers.

1202 reviews over Camping Méditerranée Plage

• 2019
    7Ronald21-09-2019

Het huisje is echt een superleuk ding qua aankleding... verder is het heel minimaal! Het wordt toch een soort aangeduid als luxe onderkomen... keukeninventaris is echt beneden peil! Bij luxe hoort toch zeker bv een waterkoker. Je mist echt van alles, geen schaar, geen maatbeker en noem maar op! Schoonmaak was ook echt niet goed! Barbecue was te vies om aan te pakken. Ook zaten er wel wat dingen los, wc bril (die heb ik zelf maar ff aangedraaid) douchestang, wastafelkraan! Er zou wat onderhoud gepleegd kunnen worden. Wat ook erg tegen viel is dat de strand opgangen allemaal weg waren waardoor het wel een flinke tippel was om op het strand te komen. Kleine zwembad vlakbij de jasmin was wel erg lekker en ook super dichtbij. Wat wel erg beviel was dat er geen auto’s rond de huisjes konden komen waardoor het heel relaxed was (totdat er buren kwamen met 2 verschrikkelijke kinderen die alleen maar gilden maar daar kunnen jullie verder niks aan doen) We hebben het wel naar onze zin gehad maar of ik nogmaals voor jullie camping zou kiezen dat weet ik niet! Op de vraag of de camping aan zouden bevelen aan vrienden heb ik nee ingevuld maar dat zit eigenlijk tussen de ja en nee in!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019

• 8Leon16-09-2019

Camping is voor ons helemaal geweldig

Camping is helemaal geweldig. Een minpunt. En dat is dat de camping honden toelaat. Zelfs in het restaurant.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2019

• 8Natas15-08-2019

Prima camping maar meer voor tieners!

De camping is vrij groot en van alle gemakken voorzien. Wij houden meer van een kleine gemoedelijke camping. Enorm veel Fransen. Wij waren met vrienden dus kids hadden geen anderen nodig! Anders geen aansluiting. Wij hadden een kampeerplaats direct aan het strand en bij de ingang hiervan! Deze sluit om half 10 in de avond. Ondanks dit klimmen er toch mensen het hek over. Om 21u begint de kinderdisco wat wij erg laat vonden met jonge kinderen. Daarna tot 23.30u animatie wat goed hoorbaar is overal. Daarna gaan de tieners, die veelal aanwezig zijn, de bar in welke tot 2u open is! De bass van de muziek is ook te horen! Met oordoppen in konden wij slapen. Het minpuntje was dat er jongeren s’ nachts luid pratend en met muziek achter onze tent langs liepen waardoor wij 3 nachten slecht hebben geslapen! Er wordt geen rekening gehouden met kampeerders. Kinderen vonden het zwembad geweldig en ook het strand was heerlijk! Dat maakte veel goed!

• 7Staat v/h sanitair

• 7Cindy15-08-2019

Prima camping volgende keer komen we buiten het hoogseizoen om

• 7Fenna15-08-2019

Top vakantie!

Eerste indruk de camping leek wat verouderd. Desalniettemin een heerlijke vakantie gehad. Paar minpunten: dieren op de kinderboerderij mogen niet geaaid worden. Verder ligt de speeltuin wat afgelegen. Ten slotte is het jammer dat de animatie niet meer gericht is op Nederlanders en dat het personeel bij het restaurant borden steeds weghaalt terwijl je nog eten op je bord hebt.

• 5A.11-08-2019

Kleine staplaatsen en weinig ruimte

Een hele grote camping. De kampeerplaatsen zijn erg klein en erg dicht op elkaar. We verbleven hier 1 nacht en waren blij dat we niet langer hier bleven. Voor een normale caravan is geen ruimte voor de voortent. Lange rijen voor de douches. We gaan altijd naar grote campings, maar deze gaan we niet meer naar terug en bevelen we ook zeker niet aan.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Rosie10-08-2019

Aan het strand dat maakt alles goed

We zaten in een stacaravan heel dichtbij de opgang van het strand, dat was zo fijn!! Koud drankje haalde je zo even op uit de caravan. Echt vakantie!! Stacaravan konden we niet gelijk in ivm schoonmaak, maar er was daar weinig van te zien. Smoelig! Broodkruimels in bestekla, stof op nachtkastjes etc, echt niet schoongemaakt. Douche koud-warm-koud, gelijk gemeld en direct gemaakt.

Op de Camping zijn veel jongeren (tieners) en minder jonge kinderen. Voor tieners leuke camping met zelfs een disco. Veel fransen, NLers weinig (misschien doordat de fransen ook vakantie hebben). Zwembaden zijn top. “Wildwaterbaan” waren onze kids weg van. Animatie is heel luid en best tot laat. Vrienden van ons kampeerde bij de strandopgang en hadden echt overlast van het lawaai en de jongeren snachts die voorbij liepen. Maar het strand zo dichtbij maakte heel veel goed!

• 7Teo08-08-2019

De afstand tot de zee maakt het goed

De stacaravan keuken viel bijna van armoede uit elkaar. Het warm water was steeds koud omdat de geiser steeds uitviel. De activiteiten waren alleen in het Frans maar de afstand tot de zee maakt het goed

• 6Eetgelegenheden

• 4Henny25-06-2019

Nooit meer !

Als je het leuk vindt 's-nachts en 's-morgens wakker gekrijst te worden door een pauw die boven je caravan in een boom zit, moet je naar deze camping gaan !! Zodra het licht werd begon dat kreng onophoudelijk doordringend te krijsen. Iedere morgen (2 weken lang !!) dus tussen 5 en 6 uur wakker ! Kinderen konden 's-avonds vaak niet slapen van het gekrijs. Het campingmanagement weigerde hier ook maar iets aan te doen ( bijv. die pauw 's-avonds ophokken). Wij hadden een stacaravan via touroperator en ook de touroperatorvertegenwoordiger kon er niets aan doen. Deze camping nooit meer !!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Dosselgroep06-06-2019

Grote camping. Jammer steeds meer huisjes. Goed sanitais

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in juni 2019

15 tips over Camping Méditerranée Plage

• Subliem, 09-09-2013

Op redelijke rijafstand zijn er genoeg plaatsen te bezichtigen zoals, Beziers, Montpellier, Narbonne, Carcassonne enz. Vlakbij is een manege, survivalpark "D'ARBRE EN ARBRE" en je kunt er kanoën.

• Fam Salverda, 02-09-2013

onze accommodatie was prima heerlijk privé. Strand zeer dichtbij en een leuke en super grote kermis in de buurt.

• Van rijn, 02-09-2013

In portiranges een ijsje halen bij een zaak die het zelf maakt. Bij restaurant budha in het steegje.

70 vragen over Camping Méditerranée Plage

• Cindy, 23-12-2019

Hond op strand?

Mag de hond hier mee het strand op?

• Tamara, 13-08-2018

strand

Wij hebben een kleintje van 15 maanden. Is het strand een beetje geschikt voor deze leeftijd. En dan met name de afloop in het water. Loopt het een beetje zachtjes af of sta je na 3 stappen tot je middel in het water?

• Elisa, 16-11-2017

Strandtent?

Hi, weet iemand of er op het strand een strandtentje zit? Als je op het strand ligt dat je dan nog even een ijsje of drankje kunt halen?

robbert Veldman, 08-06-2018

nee , je moet zelf wat meenemen ..... wel komen er regelmatig strandverkopers langs met een karretje , gekoeld drinken ,broodjes , nootjes

Camping Méditerranée Plage info

• Aantal sterrensterstersterster