Camping Méditerranée Plage

Camping Méditerranée Plage
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Méditerranée Plage voor je op een rij gezet:

236 reviews over Camping Méditerranée Plage in het Nederlands

Anders

Is teveel afhankelijk van waar en welke aanbieder.

Johan Schipper
12-10-2018

Dat er zeer grote verschillen bestaan , over de kwaliteit van de stacaravans van de verschillende aanbieders. Deze zijn meestal onvergelijkbaar en is uit de revieuws niet op te maken, welke aanbieder minder goed (slecht) gemiddeld of uitstekend is.

Een deel van de camping plaatsen heeft terecht in hoogseizoen klachten over geluid van de avond animatie. Een ander deel stukken minder. Het nieuwste deel, heeft de minste last, waar de stacaravans van touroperators staan.

Ned

slechte caravan

edwin s
4-9-2018

slechte caravan, slechte afhandeling van de klacht, nog lekker een jaartje verhuren om de euro's te laten rollen, echt heel slecht!

mooi strand en zwembad

Denk nooit meer

Rosseel Eddy
31-8-2018

De ligging van de camping is ok maar wat betreft de opstelling van de stacarvans toch het volgend . Volgens een camping geklaseerd met vier sterren is dit toch wel overdreven , de stacaravans staan veel te dicht op elkaar .Vb; onze staanplaats , links rechts en achter ons op nog geen meter een caravan , we hoorden alle geluiden dag en nacht wat er gebeurde bij de buren zoals rondlopen , wc gebruik, douche , praten enz enz . Heb nog stacaravan gehuurd met drie sterren en hadden toch meer ruimte rondom de caravan . Dus daarom nooit meer touroperator !

Go4Holiday.nl

Fijne en goede vakantie gehad. Echter de stacaravan vonden we wel gedateerd en was niet lekker en goed schoon toen wij kwamen (schimmel op de randen van de douchebak). Ook het linnen was niet fris en dat is toch wel prettig als je 3 weken blijft.

Qua camping en animatie weinig aandachtspunten; behalve dat het leuk zou zijn voor de vele niet Franse gasten dat het avondprogramma ook in het Engels of Nederlands gepresenteerd zou worden. Dan kan iedereen horen en begrijpen wat er gezegd wordt. En dat de schuimparty ook een keer wat eerder op de avond gehouden kan worden zodat de jongere kinderen ook veel plezier kunnen beleven aan dit fantastische feestje!

Veel te weinig waar voor je geld

Willem
21-8-2018

De camping heft de regel dat men om 23u stil moet zijn. Daar houdt men zichzelf niet aan! De animatie met keiharde muziek gaat door tot middernacht. (Franse) jongeren maken herrie op tot 4/5 uur. Die worden daar niet op aangesproken door de security. Alle stacaravans staan ongelooflijk dicht op elkaar. Bijna geen privacy. De touroperator caravan was schoon maar oud. Niet alles werkte. zo ook de airco. De WiFi is tergend traag. Helaas stond de caravan naast de ingang waar ook de afvalverzamelplaats is. Het afval wordt elke ochtend tussen 6 en 7 uur met veel herrie opgehaald.

AidEil
18-8-2018

Ga hier niet naartoe om tot rust te komen

Marjon
17-8-2018

Opzich een prima camping OVERDAG. Prima zwembad, bakkertje, supermarkt (wel wat aan de prijs en chagrijnige winkeljuffrouw). Na 21:00 uur, begon elke AVOND/NACHT de “ellende”! Als je denkt tot rust te komen op deze camping, dan heb je het mis, als je in de buurt van de animatie staat (dit geld voor bijna alle kampeerplaatsen) tot ongeveer 23:30 enorm harde muziek, hierna nog veel gedreun vanuit de Bar binnen (tot ongeveer 2.00 uur).

Super camping

Michel
16-8-2018

Mooie nette camping,direct aan het strand. Nadeel is en blijft wel de animatie in het Frans

Mooie lokatie camping.

Paul
13-8-2018

Huisje was niet compleet kon wel alles halen wat er miste in het huisje. Moest zelf de was inleveren en schone ophalen zijn wij niet gewend van andere campings. Wifi was ronduit slecht, jammer! Muziek stond op sommige avonden heel hard. Rock muziek niet echt voor de kinderen. Wij zijn 2 weken geweest en het is een weekprogramma dus de week erna was er het zelfde. Jammer dat er geen info map in de huisjes lagen met informatie omgeving en inventarislijst van het huisje, regel voor schoon beddengoed.

leuke camping mooie ligging alleen jammer dat met het avond programma alles in het frans is niet iedereen beheerst deze taal.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Méditerranée Plage in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Méditerranée Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.