Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Salisses

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Salisses voor je op een rij gezet:

2.8OnvoldoendeScore uit 242 reviews

2.8OnvoldoendeScore uit 242 reviews
  • 1.9Staat v/h sanitair
  • 4.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

242 Reviews over Les Salisses

• 2Esther24-08-2022

Geen aanrader

De ontvangst was niet bepaald hartelijk. De dames achter de receptie hadden het te druk om met elkaar en familie te praten. Ze zagen je staan maar je werd gewoon genegeerd. Als je uiteindelijk geholpen werd ging dit in het Frans en zaten ze gewoon over je te ‘roddelen’ in het Frans en dan hard lachen. Erg vervelend als je na een lange reis graag naar je plekje wilt. Vervolgens naar de plek. Heb je een grote caravan dan wordt dit een hele uitdaging. De paadjes zijn erg smal. De plek grootte was redelijk. In ons straatje alleen Fransen. Totaal niet behulpzaam. Dan het sanitair…. Ronduit smerig. De wc’s zitten onder ontlasting. Van de beperkt aantal toiletten waren er nog eens 2 defect. Douches idem. 1 werkend, warm water deed het niet. Strand is stukje lopen maar wel langs leuk straatje met winkels. Zwembaden al vroeg gesloten. Kortom: 4 sterren is deze camping absoluut niet waard.

• 4Eetgelegenheden
  • 2Rota20-08-2019

Accueil déplorable

Accueil déplorable camping sale restaurant mauvais attente interminable a l'accueil personnel qui oublient le sourire ainsi la bonne humeur. Bref je cherche encore les 4 étoiles.

• 1Eetgelegenheden
  • 6Koeman07-07-2019

Goed maar wel luidruchtig

Overlast Europark hangt af van de windrichting Caravan 2 personen prima wel voornamelijk camping voor Fransen en 's avonds weinig controle met de tijd dat het rustig moet zijn

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Louvet03-06-2019

A fuire comme la peste

Le moin tres tres tres bruyant trois jour imposible de dormir piscine tres mal entretenu Sanitaire tres tres sale ces une honte terrain de boule quand il jour on ne peux pas ce reposé Commerce produit date depasse pas d un jour mes de plusieur moi du verre cassé partout Wc qui deborde en debus de saison en plein milieu du passage mobilhome sale aucun entretien A fuire comme la peste ne merite oas ces etoile machine a sous

• 3Eetgelegenheden
  • 5Lucy23-08-2018

Zeer drukke, luidruchtige camping, saai zwembad.

Eerlijk gezegd vonden wij de camping en de omgeving VEEL te druk. Zelfs voor onze dochter van 11, die er daarom weinig aan vond. Daarbij ligt de camping direct naast Europarc Pretpark, een soort veredelde kermis, die je tot begin nacht hoort (gillende mensen uit attractiegeluiden), soms met vuurwerk. Weg naar strand lopen is ook vrij druk, met de gebruikelijke kraampjes (kettinkjes, wafels met chocosaus, pizza's). Strand is niet groot (wel breed), en altijd vol. Sfeer is verder goed. Zwembad is fijn, maar saai. Ook daar gaat soms de muziek keihard aan voor het aquajoggen of zoiets. Als je niet van echt veel drukte houdt, zoek dan een andere camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5LR21-08-2018

Nooit meer voor ons helaas deze camping..

Echt Franse camping . Kinderen totaal geen aansluiting met andere kinderen gehad.. wij waren echt de enige Nederlanders hier.. voor ons de eerste en de laatste x Frankrijk. Ik voelde me hier absoluut niet thuis ondanks prima zwembad en goede ligging. Bij touroperator geboekt en sta caravan was ook redelijk ouderwets( wel airco btw), maar wollen dekens op de bedden? 🙈

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Wilma & Ad01-03-2018

Fantastisch echt een aanrader

Super fijne camping , we gaan in juni 2018 weer voor 2 weken , voor de 5 de keer in een stacaravan , in juni is het nog lekker rustig op de camping . De receptie super vriendelijk , zeker de naam Linda . Ze was er al 30 jaar geleden toen wij er ieder jaar , 8 x ,met onze kinderen heen gingen .Prachtig groot zwembad , en een eenvoudig zwembad met water glijbaan . De camping is naar onze mening echt een aanrader , 20 min lopen naar zee . Gezellig dorpje , 2 x per week gezellige markt . Met de auto 10 min rijden naar een super groot winkel complex waar van alles te koop is , en daar is ook de Lidl .

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Patrick Grosemans06-11-2017

Belle endroit avec toutes les commodités.

Belle endroit personnelles extra on reviendra !

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8christine pecquet06-11-2017

séjour très agréable

dans l'ensemble structure bien adaptée pour tout le monde. Peut-être des travaux de rénovation à prévoir au niveau du toboggan et la patogeoire. Très bien pour les animations soirée et la piscine avec le bar.

• 9Eetgelegenheden
  • 1Florent JEANTET06-11-2017

camping pas entretenu

l’état des piscines est déplorable, les mobilhomes sont collés les uns aux autres. à fuir

Camping Les Salisses info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar