Camping Les Jardins d'Elsa

Weer vandaag20°
Camping Les Jardins d'Elsa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

74 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa in het Nederlands

Het klinkt mooier dan het is

Ingrid
21-6-2015

Een zogenaamde 5* camping die wordt gerund door een gestreste eigenaresse met alleen één schoonmaakster in dienst. Op het terrein zijn zoveel mogelijk mobilehomes dicht op elkaar geplaatst. Die van ons had maar de hélft van de 100 m2 grond zoals op de site wordt vermeld. Om bij onze mobilehome te komen moesten we elke keer vice versa over het terras van onze buren, vlak langs hun veranda. (zie foto) Onze bedden waren bij aankomst niet opgemaakt zoals wordt vermeld. Uiteindelijk moesten we het alsnog zelf doen. Normaal gesproken zijn de luxere mobilehomes inclusief comfortabele verstelbare stoelen. Deze camping heeft gekozen voor simpele stapelstoeltjes zonder armleuning. (zie foto) De veranda's hebben ongelijke planken waardoor je kunt struikelen. (zie foto) Het raam in de huiskamer kon niet open door een paal van de omheining.(zie foto) Het raam van onze slaapkamer kon niet open door de heg. (zie foto) Op onze veranda keken wij uit op 2 putten van de rioolverzameltank. (zie foto)

Gereisd met partner in juni 2015

Spijt van deze camping

Rik Boeke
21-6-2015

Een camping waar zoveel mogelijk mobilehomes heel dicht op elkaar staan. Op de site staat dat alle plaatsen minimaal 100 m2 groot is, maar in werkelijkheid 50 m2 klein zijn, de hélft dus! De eigenaresse heeft geen personeel in dienst en doet dus álles zelf. (een echte zzp'er dus) Op de site staat diverse misleidende informatie: - De wifi is maar op een beperkt stukje terrein beschikbaar. - De broodjesservice is alleen beschikbaar wanneer het de chagrijnige eigenaresse uitkomt. - Het zwembad heeft geen verwarming. Er werd tijdens ons verblijf in juni dan ook door niemand gebruik van gemaakt. - Deze 5* camping heeft niet eens een campingwinkel(tje) - Het restaurant (eerder een kantine) is alleen open wanneer de eigenaresse tijd heeft. - Het hokje wat zij de receptie noemt is op willekeurige tijden open. Niet professioneel voor een 5* camping. Dit zijn zomaar enkele punten, de werkelijkheid van deze camping komt totaal niet overeen zoals het op de website wordt beschreven.

Gereisd met partner in juni 2015

Prima bevallen! Ideaal met kleine kinderen

Miranda Krotje
9-2-2015

Een klein gezellig park (45 stacaravans) met een fijn overzichtelijk zwembad. Altijd genoeg ligbedden, geen gedoe met handdoeken neerleggen. Erg gemoedelijke sfeer, veel Nederlanders met kleine kinderen. De stacaravans zijn nieuw en erg netjes en compleet ingericht. De Nederlandse eigenaresse is erg aardig en brengt het eten bij je stacaravan als je dat wilt. De kinderen kunnen fijn over het park fietsen, steppen en spelen, ze kunnen niet verdwalen of weglopen doordat er een hek om het hele terrein staat. Het eten in het restaurant is heerlijk, al moet je er wel wat lang op wachten want de eigenaresse kookt alles zelf. Maar het is het wachten waard! Het strand is op loopafstand, maar wel via een zandpad dus met een kinderwagen niet zo handig. Maar wel een fijn strand! Kortom: erg goed bevallen, we zouden er best nog wel een keer naartoe willen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Lux-camp

Kleine camping met Nederlandse eigenaresse. Twee weken heerlijk ontspannen. Er zit een hek om de camping en om het zwembad dus je kinderen kunnen vrij rondlopen. Charlotte doet erg haar best het je naar de zin te maken. Broodjes service erg handig. Locatie is ideaal; strand 10 min. Lopen of kan ook met de auto. Winkels en restaurantjes ook 10 min. lopen. Zwembad is schoon maar ook klein en best koud, maar maakt voor die kleintjes toch niks uit. Hele gezellige sfeer, bijna alleen maar Nederlanders. Leuk voor kinderen tot een jaar of 9 a 10, dan wordt t saai. Gratis WiFi. Stacaravan was super! Nieuw met airco en vaatwasser. Je hoort 's avonds wel de animatie van de camping ernaast. Geen last van gehad; waren blij dat wij daar niet stonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuke gezellige camping

Miekje
17-9-2013

Mooie camping die op 10 minuten lopen van t stadje ligt, dus prima te lopen.strand weg via het zandpad is ook te doen, wij zijn ivm baby met auto gegaan, ook maar een stukje. Er is gratis wifi!! Nederlands sprekende eigenaresse en haar ouders, broodservice is erg handig. Zwembad prima, voor de kleintjes een glijbaan en met genoeg andere kids is dat voldoende en gezellig spelen. Je hoort wel de animatie van naastgelegen camping, maar das te doen en wij waren erg blij dat we niet op die camping zelf zaten;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

fantastisch

estolwijk
6-9-2013

Wat een leuke camping. Klein en sfeervol. Er staan 40 stacaravans en die zijn verdeeld over 3 geasfalteerde straatjes, waardoor de kinderen goed kunnen fietsen langs de caravans. Leuk speeltuintje, prachtig overzichtelijk zwembad met goed hek eromheen. Charlotte, de Nederlandse eigenaresse, zorgt op donderdagavond voor grote pannen vlees en maakt er een feest van, met disco voor de kinderen. De caravan was nieuw, goede airco, prima bedden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Goede camping, zeer slechte communicatie

Leendert_Julia
16-8-2013

Tijdens verblijf leuke tijd gehad. Camping is klein. Stacaravans zijn prive eigendom. Hierdoor is uitrusting verschillend. Onze caravan was nieuw, afvalwaterpomp niet aangesloten dus liep terras onder. Werd gelijk geregeld. Kortom prima camping in omgeving veel te doen. Tijdens verblijf is Charlotte zeer behulpzaam met alle vragen, echter na vertrek is er met geen mogelijkheid contact te krijgen. We zijn een tas vergeten, en bellen al twee weken elke dag, telefoon wordt niet op genomen. E-mail wordt ook niet beantwoord.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek, wel meer van verwacht..

Dorine
12-8-2013

Prima te doen, terras is niet helemaal overdekt. Armoedige oplossing met tentzeil. Verder is het erg afhankelijk waar je staat of je privacy hebt of niet. Wij hadden schitterend uitzicht over de velden. (ohara nummer 5) Restaurant is meer een kantine, niet zo gezellig zitten en eten niet bijzonder. Receptie en bar niet altijd bemand. Af en toe wat uitjes voor de kinderen zoals ezeltje rijden (karig) en goed afgesloten met een hek waardoor de kleintjes vrij rond kunnen lopen. Genoeg aanspraak met nederlandse kinderen. ( tot 8 a 9 jaar, daarna wordt het te saai voor ze denk ik) Strand goed bereikbaar lopend rond 15 a 20 minuten wandelen met een kleintje, normaal 10 a 15 (met buggy niet te doen ivm zandpad en keien) Wij gingen op de fiets, 5 minuten of met de auto 10 minuten. Wel eerste week veel overlast gehad snachts van naburige camping met disco en lawaai.Ik vond al met al de prijs iets te duur voor een camping die 5 sterren pretendeert te zijn maar in mijn ogen er net 4 haalt.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideaal met hele kleine kinderen!

Angela Elting
12-8-2013

Begin juli 2013 hadden wij met 3 kinderen (0, 3 en 5 jr) 2 weken een premium stacaravan met 3 slaapkamers geboekt. Heerlijk! Airco, afwasmachine, tv, goede matrassen en 2 meter lengte. Doordat de camping echt afgesloten is d.m.v. een hek kunnen de kinderen veilig op hun stepje en loopfiets over de camping en niet verder (zwembad is ook afgesloten). Wij hebben hierdoor overdag rustig een boek kunnen lezen en genoten van de rust (ook 's avonds geen lawaai van disco's of zo). De helft van de camping (20) wordt bewoond door gepensioneerde fransen (rustig) en de andere helft is bezet door jonge Nederlandse gezinnen (t/m 9-10 jr). Het eten van Charlotte is beter dan in het gemiddelde restaurant in Vias en relaxed want de kinderen speelden in ons zicht in de speeltuin. De eigenaren doen echt van alles om het hun gasten naar de zin te maken. We zijn nooit eerder ergens 2 keer naar toe geweest -- maar nu wel. Wat een gezelligheid en rust met kleine kinderen. Je hoeft er niet telkens achteraan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke vakantie zonder zorgen

Colette
13-3-2013

Wij wilden graag de vakantie doorbrengen in een stacaravan, maar dan niet op een veldje ergens achteraf op een camping. Op deze camping staan alleen maar stacaravans en iedereen heeft zijn eigen fijne plekje. Stacaravans zijn prima. Wij zaten volgens Charlotte in een 'oude' caravan maar hebben daar zelf niets van gemerkt (type 1B). dan heb je het dus over een paar jaar oud : ) Camping en zwembad zijn beide omheind en dat voelt met kleine kinderen heel veilig. Ze kunnen zelf met (de vele) vriendjes spelen zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze weg kunnen of in het zwembad kunnen vallen. Zo heb je zelf ook vakantie! Verder alles goed geregeld. Je kan meedoen met de activiteiten en er zijn geweldige plekken om te bezoeken in de omgeving. Onze topper: Carcassone. Het is dat we nooit voor een tweede keer ergens heen gaan, maar wie weet maken voor deze camping nog eens een uitzondering.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Jardins d'Elsa in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Jardins d'Elsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.