Camping Les Jardins d'Elsa

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

135 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa

• 8De Prinsjes17-01-2008

Kleine, knusse camping met alleen ca. 30 stacaravans. Wij hadden een (nieuwe) stacaravan van Easy Camp, zag er mooi uit. Helaas was de staanplaats zelf nog niet af dus alleen het terras was bruikbaar. De camping zelf is rustig en volgens de (Nederlanse) eigenaresse zullen er aanpassingen komen voor kleine kinderen (er waren plannen voor een soort mini-dierenboerderij). Wij waren er in juni en helaas waren er voor onze zoon van 4 geen leeftijdsgenootjes, alleen Franse ouderen. Verder is het een mooie omgeving waar je met kinderen hele leuke uitstapjes kunt maken. Wij hadden deze camping gekozen omdat er geen karaokebar en dat soort herrie is waar wij helemáál niet van houden. Helaas waait de herrie van de buurtcampings wel over. Wat dat betreft is Zuid-Frankrijk voor ons gezin niet geschikt. Op de herrie 's avonds na is het een hele fijne omgeving.

• 6Staat v/h sanitair

Familie

• 6nieuwlands30-11-2007

wij zijn in de zomer van 2007 hier geweest. Erg kleine camping, wel gezellig. De beheerder en zijn vrouw proberen het je wel naar de zin te maken, spreken alleen frans. Strand is dichtbij en erg fijn. Minpuntje s'avond is er veel herrie van nabij gelegen campings en het pretpark/kermis. Erg leuk om uitstapjes te maken

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Familie

6 tips over Camping Les Jardins d'Elsa

• Dorine, 12-08-2013

Als je in vias gaat eten (centrum) ga dan naar L'amandine! Superlekker en goed eten, de rest wat er zit is meer het soort snackbar.. Engelse eigenaresse en man frans (chefkok) Let op! Je mag op de camping zelf niet BBQ met kooltjes, dit staat nergens vermeld!

• Angela Elting, 12-08-2013

boek direct bij de camping zelf!

• Miekje, 17-09-2013

Pezenas is leuk historisch dorpje, montpollier is mooie oude stad, beziers heeft paar winkelcentra die t bezoeken waard zijn!

3 vragen over Camping Les Jardins d'Elsa

• Erik, 30-06-2013

Zwemshort

Wordt op deze camping streng toezicht gehouden op de zwembroek regel of wordt een zwemshort ook toegestaan?

Angela Elting, 12-08-2013

Nee hoor, je kan gewoon met short in het zwembad en er is ruimte genoeg. Geen idiote drukte, er is altijd een ligbed in de schaduw etc. Je hebt een heel goed overzicht op waar je kinderen zijn! Voor grotere kinderen (vanaf 10) kan de camping misschien saai worden.

Dorine, 12-08-2013

Er is geen toezicht! Het zwembad is afgesloten met een hoog hek waardoor de kleintjes niet zo naar buiten kunnen. Helaas lopen ze gewoon met anderen mee naar buiten, dus je moet zelf altijd goed op blijven letten! Ook als je pech hebt is er een grote groep jongeren zoals bij ons die zich stierlijk vervelen op de camping en dan het zwembad op stelten gaan zetten. Daar wordt niks aan gedaan omdat er eenvoudig weg geen toezicht is. Er is ook geen klein glijbaantje oid.. Over het algemeen verder wel rustig en goed te doen.

• Dorine, 20-02-2013

Restaurant/brood

Mooi dat er een ontbijt service is op de camping. Is er ook tussen de middag vers brood te verkrijgen? Is het restaurant tussen de middag ook geopend voor lunch? Er is geen winkeltje op het park? Is er een grote supermarkt vlakbij? Wij hopen hier ook deze zomer naartoe te kunnen gaan als er nog plek vrij is..;)

Angela Elting, 12-08-2013

Nee tussen de middag is er geen brood te verkrijgen, maar als je meer besteld is het stokbrood, croissantjes etc nog hartstikke lekker vers tussen de middag. Restaurant is vanaf het middaguur geopend. Of je er kan lunchen weet ik niet (je kan de camping zo mailen). Wij hebben geen winkeltje gemist op de camping. Er is een supermarkt vlakbij. En als je echt ineens iets nodig hebt, dan doen ze hun uiterste best iets voor je te regelen. Bijv. anti-muggen zalf, water etc.

Dorine, 12-08-2013

Bedankt Angela voor je reactie...hihi Wij zijn er al 3 weken geleden geweest. Maar beter laat dan nooit toch? Broodjes waren smiddags niet echt meer vers hoor.. vond de kwaliteit wel tegenvallen. En je moest ze wel gelijk van je veranda halen om 08.00 want werden gelijk in de volle zon gezet!

• Geurtzen, 18-05-2012

hond

hoe is het met de hondvriendelijkheid op het strand?

wij zijn wel met de omgeving bekend, maar willen nu voor het eerst met onze labrador naar deze camping.

Mireille Drenth, 12-08-2012

Honden niet gewenst op strand

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig