Camping Les Jardins d'Elsa

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

135 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa

• 8Nicole03-07-2015

Super camping!

Sinds twee dagen terug van een heerlijke vakantie. Mooie camping, kleinschalig van opzet en daarom de juiste persoonlijke aandacht van de eigenaresse en haar helpende familie. Prijs/kwaliteir prima.Wijj als stel zonder kinderen hebben ons prima vermaakt. Ligging camping t.o.v. strand, dorpjes en winkels is goed. Helemaal top is de broodjesservice en de sate!. Ook wij komen zeker terug............

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9kristel01-07-2015

super aan het genieten!

Wij genieten momenteel van een super vakantie op deze kleine en gezellige camping. Charlotte, zorgt ervoor dat we het super naar onze zin hebben. Gisteren nog genoten van een super lekkere paella avond en verbroederd met Nederlandse en Franse vakantiegangers. Dit is voor ons zeker een 5* waard. Prijs kwaliteit kan het voor ons niet beter. Voor families met kindjes is het hier een paradijs. De camping is volledig afgesloten dus geen zorgen, laat je bengel maar fietsen en steppen. Ook het zwembad is helemaal omheind met een hoge deur die ze zelf niet open krijgen. Wij komen zeker terug en laat jullie niet misleiden door de reactie van Ingrid. Voor 50€ per dag in het laagseizoen vind ik dat je niet moet muggeziften!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 5Ingrid21-06-2015

Het klinkt mooier dan het is

Een zogenaamde 5* camping die wordt gerund door een gestreste eigenaresse met alleen één schoonmaakster in dienst. Op het terrein zijn zoveel mogelijk mobilehomes dicht op elkaar geplaatst. Die van ons had maar de hélft van de 100 m2 grond zoals op de site wordt vermeld. Om bij onze mobilehome te komen moesten we elke keer vice versa over het terras van onze buren, vlak langs hun veranda. (zie foto) Onze bedden waren bij aankomst niet opgemaakt zoals wordt vermeld. Uiteindelijk moesten we het alsnog zelf doen. Normaal gesproken zijn de luxere mobilehomes inclusief comfortabele verstelbare stoelen. Deze camping heeft gekozen voor simpele stapelstoeltjes zonder armleuning. (zie foto) De veranda's hebben ongelijke planken waardoor je kunt struikelen. (zie foto) Het raam in de huiskamer kon niet open door een paal van de omheining.(zie foto) Het raam van onze slaapkamer kon niet open door de heg. (zie foto) Op onze veranda keken wij uit op 2 putten van de rioolverzameltank. (zie foto)

• 6Eetgelegenheden

• 5Rik Boeke21-06-2015

Spijt van deze camping

Een camping waar zoveel mogelijk mobilehomes heel dicht op elkaar staan. Op de site staat dat alle plaatsen minimaal 100 m2 groot is, maar in werkelijkheid 50 m2 klein zijn, de hélft dus! De eigenaresse heeft geen personeel in dienst en doet dus álles zelf. (een echte zzp'er dus) Op de site staat diverse misleidende informatie: - De wifi is maar op een beperkt stukje terrein beschikbaar. - De broodjesservice is alleen beschikbaar wanneer het de chagrijnige eigenaresse uitkomt. - Het zwembad heeft geen verwarming. Er werd tijdens ons verblijf in juni dan ook door niemand gebruik van gemaakt. - Deze 5* camping heeft niet eens een campingwinkel(tje) - Het restaurant (eerder een kantine) is alleen open wanneer de eigenaresse tijd heeft. - Het hokje wat zij de receptie noemt is op willekeurige tijden open. Niet professioneel voor een 5* camping. Dit zijn zomaar enkele punten, de werkelijkheid van deze camping komt totaal niet overeen zoals het op de website wordt beschreven.

• 4Eetgelegenheden

• 9Ron19-08-2012

Zeer kleine maar zeer gemoedelijke camping

Een camping met nieuwe en luxe accommodaties vlak bij zee en dorpje Vias-Plage. Met zeer behulpzame nederlandse beheerders

• 9Eetgelegenheden

• 6Marij en Ton19-09-2011

niet waarschijnlijk

Een aardige kleine camping, met een klein zwembadje. Sanitair rondom zwembad is echt onder de maat. Aan de receptie is vrijwel nooit iemand aanwezig. Ook geen verwijzing naar woonhuis. In noodgevallen dus niemand bereikbaar. Geen informatie over gebruik sleutel en/of poortcode. Geen info over gebruik accomodatie. Geen gescheiden afvalinzameling.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 9Mark en Angelique12-09-2010

Heerlijk plekje!

Wat een fantastische plek is deze camping! De caravan die wij hebben gehuurd was gloedje nieuw en zag er heel mooi en schoon uit. Uitermate vriendelijke, Nederlandssprekende beheerders die ons elke morgen voorzagen van heerlijk stokbrood! Deze camping is op loopafstand van het strand en van het dorp. Echt een aanrader!

6 tips over Camping Les Jardins d'Elsa

• Dorine, 12-08-2013

Als je in vias gaat eten (centrum) ga dan naar L'amandine! Superlekker en goed eten, de rest wat er zit is meer het soort snackbar.. Engelse eigenaresse en man frans (chefkok) Let op! Je mag op de camping zelf niet BBQ met kooltjes, dit staat nergens vermeld!

• Angela Elting, 12-08-2013

boek direct bij de camping zelf!

• Miekje, 17-09-2013

Pezenas is leuk historisch dorpje, montpollier is mooie oude stad, beziers heeft paar winkelcentra die t bezoeken waard zijn!

3 vragen over Camping Les Jardins d'Elsa

• Erik, 30-06-2013

Zwemshort

Wordt op deze camping streng toezicht gehouden op de zwembroek regel of wordt een zwemshort ook toegestaan?

Angela Elting, 12-08-2013

Nee hoor, je kan gewoon met short in het zwembad en er is ruimte genoeg. Geen idiote drukte, er is altijd een ligbed in de schaduw etc. Je hebt een heel goed overzicht op waar je kinderen zijn! Voor grotere kinderen (vanaf 10) kan de camping misschien saai worden.

Dorine, 12-08-2013

Er is geen toezicht! Het zwembad is afgesloten met een hoog hek waardoor de kleintjes niet zo naar buiten kunnen. Helaas lopen ze gewoon met anderen mee naar buiten, dus je moet zelf altijd goed op blijven letten! Ook als je pech hebt is er een grote groep jongeren zoals bij ons die zich stierlijk vervelen op de camping en dan het zwembad op stelten gaan zetten. Daar wordt niks aan gedaan omdat er eenvoudig weg geen toezicht is. Er is ook geen klein glijbaantje oid.. Over het algemeen verder wel rustig en goed te doen.

• Dorine, 20-02-2013

Restaurant/brood

Mooi dat er een ontbijt service is op de camping. Is er ook tussen de middag vers brood te verkrijgen? Is het restaurant tussen de middag ook geopend voor lunch? Er is geen winkeltje op het park? Is er een grote supermarkt vlakbij? Wij hopen hier ook deze zomer naartoe te kunnen gaan als er nog plek vrij is..;)

Angela Elting, 12-08-2013

Nee tussen de middag is er geen brood te verkrijgen, maar als je meer besteld is het stokbrood, croissantjes etc nog hartstikke lekker vers tussen de middag. Restaurant is vanaf het middaguur geopend. Of je er kan lunchen weet ik niet (je kan de camping zo mailen). Wij hebben geen winkeltje gemist op de camping. Er is een supermarkt vlakbij. En als je echt ineens iets nodig hebt, dan doen ze hun uiterste best iets voor je te regelen. Bijv. anti-muggen zalf, water etc.

Dorine, 12-08-2013

Bedankt Angela voor je reactie...hihi Wij zijn er al 3 weken geleden geweest. Maar beter laat dan nooit toch? Broodjes waren smiddags niet echt meer vers hoor.. vond de kwaliteit wel tegenvallen. En je moest ze wel gelijk van je veranda halen om 08.00 want werden gelijk in de volle zon gezet!

• Geurtzen, 18-05-2012

hond

hoe is het met de hondvriendelijkheid op het strand?

wij zijn wel met de omgeving bekend, maar willen nu voor het eerst met onze labrador naar deze camping.

Mireille Drenth, 12-08-2012

Honden niet gewenst op strand

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig