Camping Les Jardins d'Elsa

Kleine hotelsWeer vandaag21°10°
Camping Les Jardins d'Elsa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

49 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa in het Nederlands

Super leuke camping voor kleine kinderen

Familie uit Friesland
30-8-2018

Leuke kleine camping waar kinderen (van ons 3 en 5)vrij konden gaan en staan op de camping.Alles is met hekken afgesloten dus ze kunnen niet van de camping af of het zwembad in.Zwembad groot genoeg voor aantal gasten,water wel vrij koud.Glijbaan ook erg leuk.Apart peuterbadje. Mag gewoon met shorts in zwembad.Ook werd er gespeeld met ballen en opblaasdieren,fijn dat dit allemaal kan. Kidsclib stelt niet zoveel voor,aardige dame maar spreekt alleen frans,nauwelijks engels. Strand op loopafstand,wij gingen echter met de auto aangezien het voor onze driejarige te ver was.Supermarkt in dorp op 1 km. Leuke boulevard.Fantasitische stacaravan met buitenkeuken,koelkast,vriezer. Helaas wel veel muggen dus neem goed spul mee!S' avonds hoor je wel veel entertainment van omliggende campings maar wij vonden dit niet storend.Onze kinderen hebben genoten en wij daarom ook.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Wederom een heerlijke vakantie gehad

Jurgen
8-8-2018

Voor de 2e keer een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Wederom een prima en nette caravan. Het zwembad is erg mooi gerenoveerd, en de waterglijbaan was bij alle kinderen een enorme hit. De camping is ideaal voor kleine kinderen. Door de volledige omheining kunnen ze vrij rondlopen en heb je als ouders en heerlijk ontspannen vakantie. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer terug.

Fijne camping voor kleine kinderen

Jurgen
30-7-2017

Prima camping voor mensen met kleine kinderen. Erg veilig, ze kunnen vrij rondlopen en spelen. Groot hek rond het zwembad.

Caravans redelijk nieuw en goed schoon. Elke dag verse broodjes rond 8u gebracht bij de caravan, vaak nog warm. Heerlijk. Centrum redelijk dichtbij, strand ook. Voetpad naar strand niet zo fijn om te lopen met buggy. Half verharde weg, en net te ver. Met de auto ben je er in 3 min! Gratis parkeren.

2x lekker gegeten bij Charlotte op de camping. Erg goed, en zeer betaalbaar.

Zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten. Altijd een bedje vrij. Hier en daar kan het zwembad wat onderhoud gebruiken, maar dat is het enige "kritiek" puntje van deze vakantie.

Zoek je een enorme camping met veel faciliteiten, zoek dan verder. Zoek je een gemoedelijke, kleinschalige familiecamping waar kinderen (en papa en mama dus ook) een geweldige vakantie beleven, boek dan snel!

Wij waren aangenaam verrast door deze camping, en de kans is groot dat we volgend jaar weer gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Volgend naar weer!

Sanne
21-10-2016

Wij hebben 3 weken enorm genoten op deze camping. We zaten in een 6 persoons caravan op een geweldige plek. De camping is ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. De kinderen kunnen vrij rond lopen op de camping. Amélie deed de kinderclub elke ochtend geweldig. Charlotte , de eigenaresse heeft voor ons een aantal keren heerlijk gekookt en niets was haar te gek. Haar man, ontzettend vriendelijk en gastvrij. Het enige nadeel is de omgeving buiten de camping. Niet zo mooi. En vias plage vonden wij verschrikkelijk. Erg toeristisch en een soort loret de mar idee. Maar met de tips van de eigenaresse Charlotte zijn wij op hele mooie plekjes geweest en hebben wij in heerlijke restaurants gegeten die niet zo toeristisch zijn. Het nadeel met 3 weken verblijf is dat de caravan de laatste week wel erg vies was. En ik geen schoonmaak spullen bij me had. Maar toch willen wij hier volgend jaar weer naartoe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijne vakantie

fam van liere
3-9-2016

Hele fijne vakantie gehad op deze camping, kinderen maken snel vriendjes en kunnen veilig spelen en rondlopen doordat er hekkens voor alle uitgangen en zwembad staan. gezellige sfeer en zeer gastvrij. zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig!

Eva
31-8-2015

Wij zijn in juli met 4 kinderen onder de 5 jaar naar Les Jardins d'Elsa geweest. Het was echt geweldig. Het is precies zoals het op zoover staat beschreven: ideaal voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10. Ze kunnen vrij de camping rondlopen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze van de camping aflopen of in het zwembad vallen.Tevens is er in juli en augustus een kidsclub waar de kinderen tussen 9 en 12 uur kunnen binnenlopen om te knutselen, spelletjes te doen of met elkaar te spelen. Het zwembad was groot genoeg voor het aantal gasten en altijd een ligbedje (met parasol) vrij. Veel nederlandse gezinnen, dus genoeg vriendjes en vriendinnetjes voor onze kinderen. In de ochtend stonden de verse croissants en het stokbrood al klaar op het terras.Tevens heeft Charlotte ons heel goed geholpen toen wij autopech hadden en geregeld dat we snel bij een betrouwbare garage terecht konden. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping, maar overwegen om volgend jaar weer te boeken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Topplek voor gezinnen met kinderen!

Loes
7-8-2015

Een heerlijke week in juli gehad. Alles wat je leest in alle berichten klopt! Zeer kindvriendelijk, mooie caravans, prima faciliteiten voor kids (zwembad is fijn en overzichtelijk) en je hebt de auto niet nodig voor strand of boodschap. Veel vriendjes om mee te spelen. Erg relaxed. Ook de avonden die eigenaars organiseren zijn top. Kids aan het spelen en de ouders lekker aan het eten. Kortom een aanrader!

Super relaxed

Nancy
4-8-2015

Geen moment spijt gehad van deze keuze. Normaal waren twee weken genoeg en wilde we ook wel weer naar huis, hier hadden we wel langer willen blijven. Mooie schone luxe caravan, lekker gegeten, leuk zwembad waar de kinderen nog kunnen springen duiken en hun collectie opblaas dieren mee het zwembad in kunnen nemen. Geregeld met z'n vieren bij het zwembad gelegen, geen handdoekje leggen, alles heel ongedwongen . Paar keer per week kookt Charlotte voor de gasten, lekker en erg gezellig ( maar dit ook weer heel ongedwongen). Doordat de camping afgesloten is kunnen de kinderen zelf op pad, bijna geen auto's . We hebben nog nooit zo een relaxte vakantie gehad met de jongens. Veel vriendjes, super aardige en behulpzame eigenaren ( en Sabine ? Van de animatie deed het leuk. Kortom zoek je rust, gemoedelijkheid , ongedwongen sfeer, leuk zwembad, strand op korte afstand dan is deze camping zeker aan te bevelen! We gaan nooit twee keer naar hetzelfde maar ik maak graag een uitzondering ..

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Partir c'est mourir un peut...

Wouter, Martine, Nienke&Michiel
1-8-2015

Afgelopen twee weken hebben we genoten van de gastvrijheid van Charlotte en Robert. Jardins d'Elsa is een oase van rust. Een dag uit het leven: - wakker worden met verse broodjes die op het balkon bezorgd worden; - Onze kids (5jr en 2jr) konden we met een gerust hart over de camping laten struinen, de poort is dicht en het zwembad omheind; - In de ochtend een animatieprogramma waarbij creativiteit en spel de boventoon voeren, de aanwezige kinderen (2-8jr) waren samen bezig onder de leiding van Simone; - 's middags wandelen naar het dorpje of strand, maar eigenlijk vrijwel altijd naar het omheinde zwembad; - meerdere avonden wordt er door Charlotte een 3-course dinner georganiseerd waar velen op inhaken.

Belangrijk, de uitvalsbasis: de caravan is van alle gemakken voorzien (Airco, Afwasmachine, Magnetron) en is zeer recent! Wij hebben genoten: een pareltje van een camping, enjoy!

wat n topplek!

linda
20-7-2015

Een heerlijke camping! Wij zijn hier met onze kinderen van 3 en 5 jaar geweest in juli. Mooi stacaravan, prima en persoonlijke service. Hoe luxe is het om wakker te worden en meteen te kunnen ontbijten met verse broodjes die worden bezorgd. Wil je niet koken, dan eet je bij Charlotte of ze bezorgt eten bij je caravan. Prima zwembad. Klein speeltuintje. Kinderanimatie. Op loopafstand de prachtige langzaam aflopende zee met mooi strand en klein dorpje. Het grote pluspunt van deze camping is de kindvriendelijkheid. De kinderen kunnen op een veilige manier zelfstandig de hele camping over. Veel Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen. kortom: een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

LUX-camp

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Jardins d'Elsa in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Jardins d'Elsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.