Camping Les Jardins d'Elsa

Kleine hotelsWeer vandaag32°21°
Camping Les Jardins d'Elsa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa in het Nederlands

zeer schone en vriendelijke familiecamping

fam. Veldhuizen
8-8-2009

Wij zijn van 4/7 tm 18/7 op de camping les jardins d'elsa geweest: vader, moeder en 2 dochters van 13 resp 16 jaar. De caravan was overweldigend schoon en voldeed in alle opzichten aan onze wensen (zelfs airco). De beheerders, die ook Nederlands spreken, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De dichtst bij zijnde winkel is op ca 10 min loopafstand, maar het brood kun je dagelijks bij de beheerders bestellen die het dan 's ochtends bij je bezorgen. Ook de hond mag op de camping en het strand wat ca 1 km lopen is. De camping heeft een leuk zwembadje, maar verder geen animatie. Het is een leuke kleine familiecamping met name voor gezinnen met kleinere kinderen, maar als jou kinderen geen feestbeesten zijn is deze camping ook heel leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
2008

Kleine, knusse camping met alleen ca

De Prinsjes
17-1-2008

Kleine, knusse camping met alleen ca. 30 stacaravans. Wij hadden een (nieuwe) stacaravan van Easy Camp, zag er mooi uit. Helaas was de staanplaats zelf nog niet af dus alleen het terras was bruikbaar. De camping zelf is rustig en volgens de (Nederlanse) eigenaresse zullen er aanpassingen komen voor kleine kinderen (er waren plannen voor een soort mini-dierenboerderij). Wij waren er in juni en helaas waren er voor onze zoon van 4 geen leeftijdsgenootjes, alleen Franse ouderen. Verder is het een mooie omgeving waar je met kinderen hele leuke uitstapjes kunt maken. Wij hadden deze camping gekozen omdat er geen karaokebar en dat soort herrie is waar wij helemáál niet van houden. Helaas waait de herrie van de buurtcampings wel over. Wat dat betreft is Zuid-Frankrijk voor ons gezin niet geschikt. Op de herrie 's avonds na is het een hele fijne omgeving.

Gereisd Familie in juni 2007
2007

wij zijn in de zomer van 2007 hier geweest

nieuwlands
30-11-2007

wij zijn in de zomer van 2007 hier geweest. Erg kleine camping, wel gezellig. De beheerder en zijn vrouw proberen het je wel naar de zin te maken, spreken alleen frans. Strand is dichtbij en erg fijn. Minpuntje s'avond is er veel herrie van nabij gelegen campings en het pretpark/kermis. Erg leuk om uitstapjes te maken

Gereisd Familie in juli 2007

Lux-camp

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Jardins d'Elsa in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Jardins d'Elsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.