Camping Les Jardins d'Elsa

8 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa in het Nederlands

Super camping!

Nicole
3-7-2015

Sinds twee dagen terug van een heerlijke vakantie. Mooie camping, kleinschalig van opzet en daarom de juiste persoonlijke aandacht van de eigenaresse en haar helpende familie. Prijs/kwaliteir prima.Wijj als stel zonder kinderen hebben ons prima vermaakt. Ligging camping t.o.v. strand, dorpjes en winkels is goed. Helemaal top is de broodjesservice en de sate!. Ook wij komen zeker terug............

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super aan het genieten!

kristel
1-7-2015

Wij genieten momenteel van een super vakantie op deze kleine en gezellige camping. Charlotte, zorgt ervoor dat we het super naar onze zin hebben. Gisteren nog genoten van een super lekkere paella avond en verbroederd met Nederlandse en Franse vakantiegangers. Dit is voor ons zeker een 5* waard. Prijs kwaliteit kan het voor ons niet beter. Voor families met kindjes is het hier een paradijs. De camping is volledig afgesloten dus geen zorgen, laat je bengel maar fietsen en steppen. Ook het zwembad is helemaal omheind met een hoge deur die ze zelf niet open krijgen. Wij komen zeker terug en laat jullie niet misleiden door de reactie van Ingrid. Voor 50€ per dag in het laagseizoen vind ik dat je niet moet muggeziften!

Gereisd Met partner in juni 2015

Het klinkt mooier dan het is

Ingrid
21-6-2015

Een zogenaamde 5* camping die wordt gerund door een gestreste eigenaresse met alleen één schoonmaakster in dienst. Op het terrein zijn zoveel mogelijk mobilehomes dicht op elkaar geplaatst. Die van ons had maar de hélft van de 100 m2 grond zoals op de site wordt vermeld. Om bij onze mobilehome te komen moesten we elke keer vice versa over het terras van onze buren, vlak langs hun veranda. (zie foto) Onze bedden waren bij aankomst niet opgemaakt zoals wordt vermeld. Uiteindelijk moesten we het alsnog zelf doen. Normaal gesproken zijn de luxere mobilehomes inclusief comfortabele verstelbare stoelen. Deze camping heeft gekozen voor simpele stapelstoeltjes zonder armleuning. (zie foto) De veranda's hebben ongelijke planken waardoor je kunt struikelen. (zie foto) Het raam in de huiskamer kon niet open door een paal van de omheining.(zie foto) Het raam van onze slaapkamer kon niet open door de heg. (zie foto) Op onze veranda keken wij uit op 2 putten van de rioolverzameltank. (zie foto)

Spijt van deze camping

Rik Boeke
21-6-2015

Een camping waar zoveel mogelijk mobilehomes heel dicht op elkaar staan. Op de site staat dat alle plaatsen minimaal 100 m2 groot is, maar in werkelijkheid 50 m2 klein zijn, de hélft dus! De eigenaresse heeft geen personeel in dienst en doet dus álles zelf. (een echte zzp'er dus) Op de site staat diverse misleidende informatie: - De wifi is maar op een beperkt stukje terrein beschikbaar. - De broodjesservice is alleen beschikbaar wanneer het de chagrijnige eigenaresse uitkomt. - Het zwembad heeft geen verwarming. Er werd tijdens ons verblijf in juni dan ook door niemand gebruik van gemaakt. - Deze 5* camping heeft niet eens een campingwinkel(tje) - Het restaurant (eerder een kantine) is alleen open wanneer de eigenaresse tijd heeft. - Het hokje wat zij de receptie noemt is op willekeurige tijden open. Niet professioneel voor een 5* camping. Dit zijn zomaar enkele punten, de werkelijkheid van deze camping komt totaal niet overeen zoals het op de website wordt beschreven.

Gereisd Met partner in juni 2015

Zeer kleine maar zeer gemoedelijke camping

Ron
19-8-2012

Een camping met nieuwe en luxe accommodaties vlak bij zee en dorpje Vias-Plage. Met zeer behulpzame nederlandse beheerders

Gereisd Met partner in juni 2012

niet waarschijnlijk

Marij en Ton
19-9-2011

Een aardige kleine camping, met een klein zwembadje. Sanitair rondom zwembad is echt onder de maat. Aan de receptie is vrijwel nooit iemand aanwezig. Ook geen verwijzing naar woonhuis. In noodgevallen dus niemand bereikbaar. Geen informatie over gebruik sleutel en/of poortcode. Geen info over gebruik accomodatie. Geen gescheiden afvalinzameling.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk plekje!

Mark en Angelique
12-9-2010

Wat een fantastische plek is deze camping! De caravan die wij hebben gehuurd was gloedje nieuw en zag er heel mooi en schoon uit. Uitermate vriendelijke, Nederlandssprekende beheerders die ons elke morgen voorzagen van heerlijk stokbrood! Deze camping is op loopafstand van het strand en van het dorp. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2010

zeer schone en vriendelijke familiecamping

fam. Veldhuizen
8-8-2009

Wij zijn van 4/7 tm 18/7 op de camping les jardins d'elsa geweest: vader, moeder en 2 dochters van 13 resp 16 jaar. De caravan was overweldigend schoon en voldeed in alle opzichten aan onze wensen (zelfs airco). De beheerders, die ook Nederlands spreken, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De dichtst bij zijnde winkel is op ca 10 min loopafstand, maar het brood kun je dagelijks bij de beheerders bestellen die het dan 's ochtends bij je bezorgen. Ook de hond mag op de camping en het strand wat ca 1 km lopen is. De camping heeft een leuk zwembadje, maar verder geen animatie. Het is een leuke kleine familiecamping met name voor gezinnen met kleinere kinderen, maar als jou kinderen geen feestbeesten zijn is deze camping ook heel leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig