Camping Les Jardins d'Elsa

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
Camping Les Jardins d'Elsa
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

74 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa in het Nederlands

Leuke vakantie gehad

Dhm Brus
12-9-2018

Leuke vakantie gehad. Charlotte erg vriendelijk. Kinderen hadden het ook super leuk.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf gehad, enige minpunt (welke ik ook bij andere gasten heb gehoord) is dat de bedden erg hard waren. Hierdoor wat minder geslapen. Paar kleine tips: -ondanks dat er een klein vaatwassertje was het misschien wel fijn is als in de "starterskit" een afwasborstel zou zitten. Niet alles past namelijk altijd in de vaatwasser. -het zou duidelijker aangegeven mogen worden dat bbq'en verboden is, lmaar dat er wel een elektrische gril aanwezig is. (Ps. Ik heb andere gasten alsnog op kolen zien bbqen tijdens ons verblijf) - Verder top!

Gereisd anders in september 2018

Enorm genoten

Sanne
30-8-2018

Voor het 3e jaar hier al geweest! Enorm genieten. Kleinschalig en ontzettend kindvriendelijk! Onze kinderen van 3 en 6 hebben het hier zo enorm naar hun zin gehad! Top caravan en een heerlijk zwembad! Goede tips krijgen we en erg gastvrij en vriendelijk zijn robert en charlotte!

Lux-camp

Super leuke camping voor kleine kinderen

Familie uit Friesland
30-8-2018

Leuke kleine camping waar kinderen (van ons 3 en 5)vrij konden gaan en staan op de camping.Alles is met hekken afgesloten dus ze kunnen niet van de camping af of het zwembad in.Zwembad groot genoeg voor aantal gasten,water wel vrij koud.Glijbaan ook erg leuk.Apart peuterbadje. Mag gewoon met shorts in zwembad.Ook werd er gespeeld met ballen en opblaasdieren,fijn dat dit allemaal kan. Kidsclib stelt niet zoveel voor,aardige dame maar spreekt alleen frans,nauwelijks engels. Strand op loopafstand,wij gingen echter met de auto aangezien het voor onze driejarige te ver was.Supermarkt in dorp op 1 km. Leuke boulevard.Fantasitische stacaravan met buitenkeuken,koelkast,vriezer. Helaas wel veel muggen dus neem goed spul mee!S' avonds hoor je wel veel entertainment van omliggende campings maar wij vonden dit niet storend.Onze kinderen hebben genoten en wij daarom ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super leuk vakantie-adres

Heleen
29-8-2018

Heerlijk vakantieadresje. Zeer kindvriendelijk! Helaas wel wat geluidsoverlast van de naastgelegen camping. Maar dit hield een redelijke tijd op.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super dagen gehad!

Anne
13-8-2018

Heerlijke camping, we hebben enorm genoten! Super lieve mensen, heel behulpzaam!

Gereisd anders in augustus 2018

Topvakantie op camping Les jardins d'Elsa!

Familie uit Woerden
12-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Les jardins d'Elsa. Iedereen was erg gastvrij. De kinderen konden veilig zelf rondlopen en spelen. Dus het was zeer kindvriendelijk. Warme broodjes s' ochtends bezorgd bij de caravan, helemaal top! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd anders in augustus 2018

Leuke kleine camping voor gezinnen met kinderen. Leuk vernieuwd zwembad met glijbaan. Mooie stacaravan van alle gemakken voorzien. Strand snel te bereiken. Omgeving vonden wij wat minder rondom de camping maar je zit zo in cap d'agde waar ze hele mooie stranden en leuke boulevard hebben. Gezellige bbq 2x in de week op de camping. Wel last van heel veel muggen, dus neem deet mee.

Toplocatie!

Sander
12-8-2018

Heerlijke familiecamping! Knus, rustig, fijn zwembad, strand op 1 kilometer, dorpskern Vias op 10 min lopen. Prima chaletjes.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wederom een heerlijke vakantie gehad

Jurgen
8-8-2018

Voor de 2e keer een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Wederom een prima en nette caravan. Het zwembad is erg mooi gerenoveerd, en de waterglijbaan was bij alle kinderen een enorme hit. De camping is ideaal voor kleine kinderen. Door de volledige omheining kunnen ze vrij rondlopen en heb je als ouders en heerlijk ontspannen vakantie. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lux-camp

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Jardins d'Elsa in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Jardins d'Elsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.