Camping Les Jardins d'Elsastersterstersterster

• 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

135 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa

• 9Femke 19-08-2012

Camping om heerlijk te genieten!

Echt genoten van een heerlijke vakantie! Nieuwe, schone fijne stacaravan. Zeer klein probleempje met de douche werd gelijk opgelost! Brood smorgens bij je caravan gebracht, heerlijk! Eten wat je bestelde kon ook bij je caravan gebracht worden;meerdere keren gebruik van gemaakt. Kids van 2,3 en 6 hebben zich heerlijk vermaakt en de oudste 2 konden heerlijk vrij rondlopen, erg relaxed. Sanitair bij het zwembad wat verouderd,douche in zwembad kapot, maar begreep dag dit allemaal opgeknapt wordt. Strand op loopafstand,maar met 3 kleine kinderen toch makkelijker om met de auto te gaan. Heerlijk strand en water blijft lang ondiep. Wij denken er zeker over om volgend jaar terug te komen. Nederlandse eigenaresse is super en helpt je met alles! Bedankt voor een geweldige vakantie!!!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Ron19-08-2012

Zeer kleine maar zeer gemoedelijke camping

Een camping met nieuwe en luxe accommodaties vlak bij zee en dorpje Vias-Plage. Met zeer behulpzame nederlandse beheerders

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Martine18-08-2012

Leuke familie-camping met veel gastvrijheid!

Net terug van twee heerlijke weken op Les jardins d'Elsa. Camping is mooi opgezet met veel bomen, ruime plekken vergeleken met andere campings. Kleine kinderen kunnen rustig alleen op deze overzichtelijke camping rondlopen omdat de centrale poort altijd gesloten is. Charlotte en haar team doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken: je kunt je brood bij je caravan laten bezorgen, gezellige thema-avonden, spelletjesochtend voor de kids en een gezellig wijn-moment voor de ouders, pony-rijden op do-middag etc. Als je niet houdt van massale campings, maar wel van gemoedelijkheid, dan is deze camping een echte aanrader. Naast de heerlijke gerechten in het restaurant van de camping kun je ook heerlijk lunchen of 's avonds uit eten bij de strandtent op Plage des Clots. Er zijn veel gezinnen met kinderen in de leeftijd van 1 tot 7 jaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Mireille Drenth12-08-2012

Prima camping. Mooi en ruim opgezet.

We hebben een zeer prettig verblijf hier gehad? Gezellig, rustig en ideaal voor kleine kinderen.

• 8Paul11-08-2012

Fijne camping

Fijne, overzichtelijke camping met vriendelijk en behulpzaam management. Prima plek voor gezinnen met kinderen tot 8 jaar.

• 8Gijs08-07-2012

Rustige kleine camping. Gemoedelijk

Wij hebben hier gezeten begin juli 2012. Camping is zeer geschikt voor kinderen tot een jaar of 7. Klein overzichtelijk en gezellig. Hellas hadden we twee dagen slechter weer. Maar verder lekker weer gehad.

• 9e Davelaar 21-12-2011

Super camping

Een gezellige kleine camping voor gezinnen met kleine kinderen ideaal. De camping bestaat alleen uit mobile homes met airco en horren,netjes ingericht.Er is een mini club,speeltuintje,zwembad en kantine met jeu de boules baan aanwezig.en hele lieve eigenaren. Strand ligt op loopafstand.dorpje is gezellig met veel restaurantjes,er zijn niet heel veel winkeltjes.er is altijd een circus in het dorp en in de buurt leuke marktjes.vlakbij is er een grote permanente kermis en een waterpretpark,Dino park is leuk voor de kleintjes.grote supermarkt op 10 min afstand.kortom een echte aanrader

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 6Marij en Ton19-09-2011

niet waarschijnlijk

Een aardige kleine camping, met een klein zwembadje. Sanitair rondom zwembad is echt onder de maat. Aan de receptie is vrijwel nooit iemand aanwezig. Ook geen verwijzing naar woonhuis. In noodgevallen dus niemand bereikbaar. Geen informatie over gebruik sleutel en/of poortcode. Geen info over gebruik accomodatie. Geen gescheiden afvalinzameling.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Frank30-08-2011

Prima camping voor gezin met jonge kinderen

Net nog even andere recente beoordelingen gelezen en daar hebben wij niet zo veel aan toe te voegen, ook wij hebben daar heerlijk gezeten... Zelfs in het drukke hoogseizoen, dan hoor je 's nachts wel wat rumoer maar we hebben er niet minder om geslapen. Ons tweepersoonsbed werd ik vroeg wakker van (beetje stram 's morgens) maar het bezorgde broodje en croissantje maakten dat dan weer helemaal goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Stephanie29-08-2011

Baby vriendelijke camping!

Wij zijn helemaal tot rust gekomen met onze dochter van 5 maanden oud. Wij hadden een supermooie stacaravan met alles wat je je maar wensen kan. We hadden zelfs een buitenkeuken! Er is erg veel privacy en schaduw. Het zwembad is heerlijk en geen handdoeken neerleggen om bedjes te reserveren, er is altijd plaats. De stacaravans zijn goed geluiddicht, waardoor huilende kinderen minimaal te horen zijn. De broodjes en croissants worden inderdaad gebracht, wat een luxe! Voor kinderen is er ook een simpel kindermenu te bestellen. Genoeg te doen in de omgeving, maar daar zijn wij met ons kleintje niet echt aan toe gekomen.

Let op! Neem wel zelf een extra matrasje mee voor het babybedje. Er ligt namelijk alleen een dun matrasje in.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

6 tips over Camping Les Jardins d'Elsa

• Dorine, 12-08-2013

Als je in vias gaat eten (centrum) ga dan naar L'amandine! Superlekker en goed eten, de rest wat er zit is meer het soort snackbar.. Engelse eigenaresse en man frans (chefkok) Let op! Je mag op de camping zelf niet BBQ met kooltjes, dit staat nergens vermeld!

• Angela Elting, 12-08-2013

boek direct bij de camping zelf!

• Miekje, 17-09-2013

Pezenas is leuk historisch dorpje, montpollier is mooie oude stad, beziers heeft paar winkelcentra die t bezoeken waard zijn!

3 vragen over Camping Les Jardins d'Elsa

• Erik, 30-06-2013

Zwemshort

Wordt op deze camping streng toezicht gehouden op de zwembroek regel of wordt een zwemshort ook toegestaan?

Angela Elting, 12-08-2013

Nee hoor, je kan gewoon met short in het zwembad en er is ruimte genoeg. Geen idiote drukte, er is altijd een ligbed in de schaduw etc. Je hebt een heel goed overzicht op waar je kinderen zijn! Voor grotere kinderen (vanaf 10) kan de camping misschien saai worden.

Dorine, 12-08-2013

Er is geen toezicht! Het zwembad is afgesloten met een hoog hek waardoor de kleintjes niet zo naar buiten kunnen. Helaas lopen ze gewoon met anderen mee naar buiten, dus je moet zelf altijd goed op blijven letten! Ook als je pech hebt is er een grote groep jongeren zoals bij ons die zich stierlijk vervelen op de camping en dan het zwembad op stelten gaan zetten. Daar wordt niks aan gedaan omdat er eenvoudig weg geen toezicht is. Er is ook geen klein glijbaantje oid.. Over het algemeen verder wel rustig en goed te doen.

• Dorine, 20-02-2013

Restaurant/brood

Mooi dat er een ontbijt service is op de camping. Is er ook tussen de middag vers brood te verkrijgen? Is het restaurant tussen de middag ook geopend voor lunch? Er is geen winkeltje op het park? Is er een grote supermarkt vlakbij? Wij hopen hier ook deze zomer naartoe te kunnen gaan als er nog plek vrij is..;)

Angela Elting, 12-08-2013

Nee tussen de middag is er geen brood te verkrijgen, maar als je meer besteld is het stokbrood, croissantjes etc nog hartstikke lekker vers tussen de middag. Restaurant is vanaf het middaguur geopend. Of je er kan lunchen weet ik niet (je kan de camping zo mailen). Wij hebben geen winkeltje gemist op de camping. Er is een supermarkt vlakbij. En als je echt ineens iets nodig hebt, dan doen ze hun uiterste best iets voor je te regelen. Bijv. anti-muggen zalf, water etc.

Dorine, 12-08-2013

Bedankt Angela voor je reactie...hihi Wij zijn er al 3 weken geleden geweest. Maar beter laat dan nooit toch? Broodjes waren smiddags niet echt meer vers hoor.. vond de kwaliteit wel tegenvallen. En je moest ze wel gelijk van je veranda halen om 08.00 want werden gelijk in de volle zon gezet!

• Geurtzen, 18-05-2012

hond

hoe is het met de hondvriendelijkheid op het strand?

wij zijn wel met de omgeving bekend, maar willen nu voor het eerst met onze labrador naar deze camping.

Mireille Drenth, 12-08-2012

Honden niet gewenst op strand

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig