Camping Les Jardins d'Elsa

Kleine hotelsWeer vandaag32°19°
Camping Les Jardins d'Elsa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

74 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa in het Nederlands

Geweldige camping zeker voor herhaling vatbaar.

Wierda
18-9-2012

Zeer nettte en klantvriendelijk camping. De ontbijt service is erg lekker, elke ochtend verse broodjes die klaar staan bij de caravan, top. Lekker relaxed en heel kindvriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal voor kinderen!

Marinus
10-9-2012

Waren 3 weken op deze camping met onze 3 kinderen (6,4 en 1,5 jaar). Temeer omdat er nog vele andere Nederlandse kinderen waren, was het voor hun super leuk. Zonder die vriendjes zou dit zeker minder zijn. Sfeer op camping is prima en erg informeel. Wifi werkt wel/niet en is redelijk traag. Onderhoud gebouwen op camping is achterhaald. Desondanks heeft dat onze vakantie niet gestoord, want het was geweldig. Afstand naar strand is loopbaar, maar route is niet er fijn met buggy. Wij zijn dan ook steeds met auto gegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect voor gezin met jonge kinderen

Schil
3-9-2012

We zijn 2 weken op deze camping geweest met onze zoons van 3 jaar en bijna 1 jaar. Onze zoon van 3 heeft zich prima vermaakt met alle andere kindjes op de camping. Hij was vaak van 'huis', maar omdat de camping klein en overzichtelijk is, was hij altijd wel weer snel terug te vinden. Kinderen liepen veel bij elkaar in en uit. Dus we hadden regelmatig bezoek. Erg gezellig. Ik vond onze plek op de camping en onze caravan niet geweldig. Caravan was verouderd en we zaten in een uithoek van de camping. Matras was erg slecht. We werden elke ochtend gebroken wakker. Maar dit kan erg verschillen per caravan. Ik heb anderen hierover niet horen klagen. Faciliteiten zijn verder prima. Een toeristisch straatje met winkeltjes en restaurants zit op loopafstand. Evenals het strand. Strand is mooi, maar wel erg druk. Al met al hebben wij er een prima vakantie gehad.

Lux-camp

super camping voor kleine kinderen

anja wiersum
24-8-2012

we zijn net terug,van een heerlijke week op de camping. voor het eerst in een sta caravan.nog mooier dan we hadden verwacht. dochter van 5 heeft genoten,veel kinderen dezelfde leeftijd,en ze kunnen niet van de camping af.strand vlak bij,lopen naar vias-plage goed te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Supercamping voor jonge gezinnen

patrick
22-8-2012

Als je op zoek bent naar een kleine camping met een fijne sfeer en mooie accomodaties, dicht bij het strand, in een omgeving waar veel te doen is zoek dan niet verder.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Camping om heerlijk te genieten!

Femke
19-8-2012

Echt genoten van een heerlijke vakantie! Nieuwe, schone fijne stacaravan. Zeer klein probleempje met de douche werd gelijk opgelost! Brood smorgens bij je caravan gebracht, heerlijk! Eten wat je bestelde kon ook bij je caravan gebracht worden;meerdere keren gebruik van gemaakt. Kids van 2,3 en 6 hebben zich heerlijk vermaakt en de oudste 2 konden heerlijk vrij rondlopen, erg relaxed. Sanitair bij het zwembad wat verouderd,douche in zwembad kapot, maar begreep dag dit allemaal opgeknapt wordt. Strand op loopafstand,maar met 3 kleine kinderen toch makkelijker om met de auto te gaan. Heerlijk strand en water blijft lang ondiep. Wij denken er zeker over om volgend jaar terug te komen. Nederlandse eigenaresse is super en helpt je met alles! Bedankt voor een geweldige vakantie!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Zeer kleine maar zeer gemoedelijke camping

Ron
19-8-2012

Een camping met nieuwe en luxe accommodaties vlak bij zee en dorpje Vias-Plage. Met zeer behulpzame nederlandse beheerders

Gereisd Met partner in juni 2012

Leuke familie-camping met veel gastvrijheid!

Martine
18-8-2012

Net terug van twee heerlijke weken op Les jardins d'Elsa. Camping is mooi opgezet met veel bomen, ruime plekken vergeleken met andere campings. Kleine kinderen kunnen rustig alleen op deze overzichtelijke camping rondlopen omdat de centrale poort altijd gesloten is. Charlotte en haar team doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken: je kunt je brood bij je caravan laten bezorgen, gezellige thema-avonden, spelletjesochtend voor de kids en een gezellig wijn-moment voor de ouders, pony-rijden op do-middag etc. Als je niet houdt van massale campings, maar wel van gemoedelijkheid, dan is deze camping een echte aanrader. Naast de heerlijke gerechten in het restaurant van de camping kun je ook heerlijk lunchen of 's avonds uit eten bij de strandtent op Plage des Clots. Er zijn veel gezinnen met kinderen in de leeftijd van 1 tot 7 jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Prima camping. Mooi en ruim opgezet.

Mireille Drenth
12-8-2012

We hebben een zeer prettig verblijf hier gehad? Gezellig, rustig en ideaal voor kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Fijne camping

Paul
11-8-2012

Fijne, overzichtelijke camping met vriendelijk en behulpzaam management. Prima plek voor gezinnen met kinderen tot 8 jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lux-camp

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Jardins d'Elsa in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Jardins d'Elsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.