Camping Les Jardins d'Elsa

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

135 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa

• 9linda20-07-2015

wat n topplek!

Een heerlijke camping! Wij zijn hier met onze kinderen van 3 en 5 jaar geweest in juli. Mooi stacaravan, prima en persoonlijke service. Hoe luxe is het om wakker te worden en meteen te kunnen ontbijten met verse broodjes die worden bezorgd. Wil je niet koken, dan eet je bij Charlotte of ze bezorgt eten bij je caravan. Prima zwembad. Klein speeltuintje. Kinderanimatie. Op loopafstand de prachtige langzaam aflopende zee met mooi strand en klein dorpje. Het grote pluspunt van deze camping is de kindvriendelijkheid. De kinderen kunnen op een veilige manier zelfstandig de hele camping over. Veel Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen. kortom: een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

• 9Vandemeulebroeke15-07-2015

wij hebben genoten !

we zijn onder de indruk over de persoonlijke servies van de eigenares. ze is de ganse dag in de weer om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. wanneer je haar iets vraagt is niets te veel.

Onze voordelen : nieuwe caravan, heel netjes gepoetst. rustig zwembad. ideaal met kleine kinderen. geen nr in de rij maar een vriendelijke begroeting. dicht bij centrum en strand.

wanneer je zelf beslist om naar een kleine camping te gaan 50 caravans weet je waar je wat je mag verwachten. wie houdt van veel animatie, een winkel, verschillende restaurants, grote zwembaden, is hier niet op zijn plaats.

wie houdt van de rust, een vriendelijke persoonlijke begroeting, een rustig zwembad, kan hier een pracht vakantie hebben.

wij doen elk jaar een vakantie in juli en september. hebben al veel campings gedaan. heel vaak content, maar dit was een topper in zijn segment! hier worden wij vrolijk van.

Hopelijk tot volgend jaar! Nogmaals proficiat aan de uitbaters!

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Macha 08-07-2015

Heerlijke plek!

Wij zijn hier van 13 t/m 28 juni geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Zaten in een mooie caravan die volgens ons nog niet oud was. Een mooie veranda eraan en ook nog een eigen tuin. Fijn dat het zo'n kleine camping is! Wij hebben er ook bewust voor gekozen met ons zoontje van anderhalf. Het zwembad is niet heel bijzonder maar wel netjes en voor kleine kindjes is het prima. En je zit binnen 3 min op een heerlijk strand. Toen wij er net waren was nog niet alles open zoals het restaurant en de broodjes service maar dit had met wat privé omstandigheden van Charlotte te maken. Wij hadden hier begrip voor omdat het nu eenmaal een kleine camping is waar er niet nog 10 andere zijn die dit op kunnen vangen. Ze doet het nu eenmaal bijna allemaal zelf. Maar het ontbrak ons aan niks en na 3 dagen was alles in orde. Iedere ochtend verse baquettes en croissants aan de deur! Je kan ook avondeten laten bezorgen. Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad en komen hier graag nog eens terug!

• 8Nicole03-07-2015

Super camping!

Sinds twee dagen terug van een heerlijke vakantie. Mooie camping, kleinschalig van opzet en daarom de juiste persoonlijke aandacht van de eigenaresse en haar helpende familie. Prijs/kwaliteir prima.Wijj als stel zonder kinderen hebben ons prima vermaakt. Ligging camping t.o.v. strand, dorpjes en winkels is goed. Helemaal top is de broodjesservice en de sate!. Ook wij komen zeker terug............

• 9kristel01-07-2015

super aan het genieten!

Wij genieten momenteel van een super vakantie op deze kleine en gezellige camping. Charlotte, zorgt ervoor dat we het super naar onze zin hebben. Gisteren nog genoten van een super lekkere paella avond en verbroederd met Nederlandse en Franse vakantiegangers. Dit is voor ons zeker een 5* waard. Prijs kwaliteit kan het voor ons niet beter. Voor families met kindjes is het hier een paradijs. De camping is volledig afgesloten dus geen zorgen, laat je bengel maar fietsen en steppen. Ook het zwembad is helemaal omheind met een hoge deur die ze zelf niet open krijgen. Wij komen zeker terug en laat jullie niet misleiden door de reactie van Ingrid. Voor 50€ per dag in het laagseizoen vind ik dat je niet moet muggeziften!

• 5Ingrid21-06-2015

Het klinkt mooier dan het is

Een zogenaamde 5* camping die wordt gerund door een gestreste eigenaresse met alleen één schoonmaakster in dienst. Op het terrein zijn zoveel mogelijk mobilehomes dicht op elkaar geplaatst. Die van ons had maar de hélft van de 100 m2 grond zoals op de site wordt vermeld. Om bij onze mobilehome te komen moesten we elke keer vice versa over het terras van onze buren, vlak langs hun veranda. (zie foto) Onze bedden waren bij aankomst niet opgemaakt zoals wordt vermeld. Uiteindelijk moesten we het alsnog zelf doen. Normaal gesproken zijn de luxere mobilehomes inclusief comfortabele verstelbare stoelen. Deze camping heeft gekozen voor simpele stapelstoeltjes zonder armleuning. (zie foto) De veranda's hebben ongelijke planken waardoor je kunt struikelen. (zie foto) Het raam in de huiskamer kon niet open door een paal van de omheining.(zie foto) Het raam van onze slaapkamer kon niet open door de heg. (zie foto) Op onze veranda keken wij uit op 2 putten van de rioolverzameltank. (zie foto)

• 6Eetgelegenheden

• 5Rik Boeke21-06-2015

Spijt van deze camping

Een camping waar zoveel mogelijk mobilehomes heel dicht op elkaar staan. Op de site staat dat alle plaatsen minimaal 100 m2 groot is, maar in werkelijkheid 50 m2 klein zijn, de hélft dus! De eigenaresse heeft geen personeel in dienst en doet dus álles zelf. (een echte zzp'er dus) Op de site staat diverse misleidende informatie: - De wifi is maar op een beperkt stukje terrein beschikbaar. - De broodjesservice is alleen beschikbaar wanneer het de chagrijnige eigenaresse uitkomt. - Het zwembad heeft geen verwarming. Er werd tijdens ons verblijf in juni dan ook door niemand gebruik van gemaakt. - Deze 5* camping heeft niet eens een campingwinkel(tje) - Het restaurant (eerder een kantine) is alleen open wanneer de eigenaresse tijd heeft. - Het hokje wat zij de receptie noemt is op willekeurige tijden open. Niet professioneel voor een 5* camping. Dit zijn zomaar enkele punten, de werkelijkheid van deze camping komt totaal niet overeen zoals het op de website wordt beschreven.

• 4Eetgelegenheden

• 8Miranda Krotje09-02-2015

Prima bevallen! Ideaal met kleine kinderen

Een klein gezellig park (45 stacaravans) met een fijn overzichtelijk zwembad. Altijd genoeg ligbedden, geen gedoe met handdoeken neerleggen. Erg gemoedelijke sfeer, veel Nederlanders met kleine kinderen. De stacaravans zijn nieuw en erg netjes en compleet ingericht. De Nederlandse eigenaresse is erg aardig en brengt het eten bij je stacaravan als je dat wilt. De kinderen kunnen fijn over het park fietsen, steppen en spelen, ze kunnen niet verdwalen of weglopen doordat er een hek om het hele terrein staat. Het eten in het restaurant is heerlijk, al moet je er wel wat lang op wachten want de eigenaresse kookt alles zelf. Maar het is het wachten waard! Het strand is op loopafstand, maar wel via een zandpad dus met een kinderwagen niet zo handig. Maar wel een fijn strand! Kortom: erg goed bevallen, we zouden er best nog wel een keer naartoe willen gaan.

• 8Staat v/h sanitair

• 9P20-09-2014

Heerlijk en ideaal met kleine kinderen

Kleine camping met Nederlandse eigenaresse. Twee weken heerlijk ontspannen. Er zit een hek om de camping en om het zwembad dus je kinderen kunnen vrij rondlopen. Charlotte doet erg haar best het je naar de zin te maken. Broodjes service erg handig. Locatie is ideaal; strand 10 min. Lopen of kan ook met de auto. Winkels en restaurantjes ook 10 min. lopen. Zwembad is schoon maar ook klein en best koud, maar maakt voor die kleintjes toch niks uit. Hele gezellige sfeer, bijna alleen maar Nederlanders. Leuk voor kinderen tot een jaar of 9 a 10, dan wordt t saai. Gratis WiFi. Stacaravan was super! Nieuw met airco en vaatwasser. Je hoort 's avonds wel de animatie van de camping ernaast. Geen last van gehad; waren blij dat wij daar niet stonden.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Miekje17-09-2013

Leuke gezellige camping

Mooie camping die op 10 minuten lopen van t stadje ligt, dus prima te lopen.strand weg via het zandpad is ook te doen, wij zijn ivm baby met auto gegaan, ook maar een stukje. Er is gratis wifi!! Nederlands sprekende eigenaresse en haar ouders, broodservice is erg handig. Zwembad prima, voor de kleintjes een glijbaan en met genoeg andere kids is dat voldoende en gezellig spelen. Je hoort wel de animatie van naastgelegen camping, maar das te doen en wij waren erg blij dat we niet op die camping zelf zaten;)

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

6 tips over Camping Les Jardins d'Elsa

• Dorine, 12-08-2013

Als je in vias gaat eten (centrum) ga dan naar L'amandine! Superlekker en goed eten, de rest wat er zit is meer het soort snackbar.. Engelse eigenaresse en man frans (chefkok) Let op! Je mag op de camping zelf niet BBQ met kooltjes, dit staat nergens vermeld!

• Angela Elting, 12-08-2013

boek direct bij de camping zelf!

• Miekje, 17-09-2013

Pezenas is leuk historisch dorpje, montpollier is mooie oude stad, beziers heeft paar winkelcentra die t bezoeken waard zijn!

3 vragen over Camping Les Jardins d'Elsa

• Erik, 30-06-2013

Zwemshort

Wordt op deze camping streng toezicht gehouden op de zwembroek regel of wordt een zwemshort ook toegestaan?

Angela Elting, 12-08-2013

Nee hoor, je kan gewoon met short in het zwembad en er is ruimte genoeg. Geen idiote drukte, er is altijd een ligbed in de schaduw etc. Je hebt een heel goed overzicht op waar je kinderen zijn! Voor grotere kinderen (vanaf 10) kan de camping misschien saai worden.

Dorine, 12-08-2013

Er is geen toezicht! Het zwembad is afgesloten met een hoog hek waardoor de kleintjes niet zo naar buiten kunnen. Helaas lopen ze gewoon met anderen mee naar buiten, dus je moet zelf altijd goed op blijven letten! Ook als je pech hebt is er een grote groep jongeren zoals bij ons die zich stierlijk vervelen op de camping en dan het zwembad op stelten gaan zetten. Daar wordt niks aan gedaan omdat er eenvoudig weg geen toezicht is. Er is ook geen klein glijbaantje oid.. Over het algemeen verder wel rustig en goed te doen.

• Dorine, 20-02-2013

Restaurant/brood

Mooi dat er een ontbijt service is op de camping. Is er ook tussen de middag vers brood te verkrijgen? Is het restaurant tussen de middag ook geopend voor lunch? Er is geen winkeltje op het park? Is er een grote supermarkt vlakbij? Wij hopen hier ook deze zomer naartoe te kunnen gaan als er nog plek vrij is..;)

Angela Elting, 12-08-2013

Nee tussen de middag is er geen brood te verkrijgen, maar als je meer besteld is het stokbrood, croissantjes etc nog hartstikke lekker vers tussen de middag. Restaurant is vanaf het middaguur geopend. Of je er kan lunchen weet ik niet (je kan de camping zo mailen). Wij hebben geen winkeltje gemist op de camping. Er is een supermarkt vlakbij. En als je echt ineens iets nodig hebt, dan doen ze hun uiterste best iets voor je te regelen. Bijv. anti-muggen zalf, water etc.

Dorine, 12-08-2013

Bedankt Angela voor je reactie...hihi Wij zijn er al 3 weken geleden geweest. Maar beter laat dan nooit toch? Broodjes waren smiddags niet echt meer vers hoor.. vond de kwaliteit wel tegenvallen. En je moest ze wel gelijk van je veranda halen om 08.00 want werden gelijk in de volle zon gezet!

• Geurtzen, 18-05-2012

hond

hoe is het met de hondvriendelijkheid op het strand?

wij zijn wel met de omgeving bekend, maar willen nu voor het eerst met onze labrador naar deze camping.

Mireille Drenth, 12-08-2012

Honden niet gewenst op strand

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig