Camping Les Jardins d'Elsa

Kleine hotelsWeer vandaag27°15°
Camping Les Jardins d'Elsa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

74 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa in het Nederlands

fijne vakantie

fam van liere
3-9-2016

Hele fijne vakantie gehad op deze camping, kinderen maken snel vriendjes en kunnen veilig spelen en rondlopen doordat er hekkens voor alle uitgangen en zwembad staan. gezellige sfeer en zeer gastvrij. zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig!

Eva
31-8-2015

Wij zijn in juli met 4 kinderen onder de 5 jaar naar Les Jardins d'Elsa geweest. Het was echt geweldig. Het is precies zoals het op zoover staat beschreven: ideaal voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10. Ze kunnen vrij de camping rondlopen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze van de camping aflopen of in het zwembad vallen.Tevens is er in juli en augustus een kidsclub waar de kinderen tussen 9 en 12 uur kunnen binnenlopen om te knutselen, spelletjes te doen of met elkaar te spelen. Het zwembad was groot genoeg voor het aantal gasten en altijd een ligbedje (met parasol) vrij. Veel nederlandse gezinnen, dus genoeg vriendjes en vriendinnetjes voor onze kinderen. In de ochtend stonden de verse croissants en het stokbrood al klaar op het terras.Tevens heeft Charlotte ons heel goed geholpen toen wij autopech hadden en geregeld dat we snel bij een betrouwbare garage terecht konden. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping, maar overwegen om volgend jaar weer te boeken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Topplek voor gezinnen met kinderen!

Loes
7-8-2015

Een heerlijke week in juli gehad. Alles wat je leest in alle berichten klopt! Zeer kindvriendelijk, mooie caravans, prima faciliteiten voor kids (zwembad is fijn en overzichtelijk) en je hebt de auto niet nodig voor strand of boodschap. Veel vriendjes om mee te spelen. Erg relaxed. Ook de avonden die eigenaars organiseren zijn top. Kids aan het spelen en de ouders lekker aan het eten. Kortom een aanrader!

Super relaxed

Nancy
4-8-2015

Geen moment spijt gehad van deze keuze. Normaal waren twee weken genoeg en wilde we ook wel weer naar huis, hier hadden we wel langer willen blijven. Mooie schone luxe caravan, lekker gegeten, leuk zwembad waar de kinderen nog kunnen springen duiken en hun collectie opblaas dieren mee het zwembad in kunnen nemen. Geregeld met z'n vieren bij het zwembad gelegen, geen handdoekje leggen, alles heel ongedwongen . Paar keer per week kookt Charlotte voor de gasten, lekker en erg gezellig ( maar dit ook weer heel ongedwongen). Doordat de camping afgesloten is kunnen de kinderen zelf op pad, bijna geen auto's . We hebben nog nooit zo een relaxte vakantie gehad met de jongens. Veel vriendjes, super aardige en behulpzame eigenaren ( en Sabine ? Van de animatie deed het leuk. Kortom zoek je rust, gemoedelijkheid , ongedwongen sfeer, leuk zwembad, strand op korte afstand dan is deze camping zeker aan te bevelen! We gaan nooit twee keer naar hetzelfde maar ik maak graag een uitzondering ..

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Partir c'est mourir un peut...

Wouter, Martine, Nienke&Michiel
1-8-2015

Afgelopen twee weken hebben we genoten van de gastvrijheid van Charlotte en Robert. Jardins d'Elsa is een oase van rust. Een dag uit het leven: - wakker worden met verse broodjes die op het balkon bezorgd worden; - Onze kids (5jr en 2jr) konden we met een gerust hart over de camping laten struinen, de poort is dicht en het zwembad omheind; - In de ochtend een animatieprogramma waarbij creativiteit en spel de boventoon voeren, de aanwezige kinderen (2-8jr) waren samen bezig onder de leiding van Simone; - 's middags wandelen naar het dorpje of strand, maar eigenlijk vrijwel altijd naar het omheinde zwembad; - meerdere avonden wordt er door Charlotte een 3-course dinner georganiseerd waar velen op inhaken.

Belangrijk, de uitvalsbasis: de caravan is van alle gemakken voorzien (Airco, Afwasmachine, Magnetron) en is zeer recent! Wij hebben genoten: een pareltje van een camping, enjoy!

wat n topplek!

linda
20-7-2015

Een heerlijke camping! Wij zijn hier met onze kinderen van 3 en 5 jaar geweest in juli. Mooi stacaravan, prima en persoonlijke service. Hoe luxe is het om wakker te worden en meteen te kunnen ontbijten met verse broodjes die worden bezorgd. Wil je niet koken, dan eet je bij Charlotte of ze bezorgt eten bij je caravan. Prima zwembad. Klein speeltuintje. Kinderanimatie. Op loopafstand de prachtige langzaam aflopende zee met mooi strand en klein dorpje. Het grote pluspunt van deze camping is de kindvriendelijkheid. De kinderen kunnen op een veilige manier zelfstandig de hele camping over. Veel Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen. kortom: een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

wij hebben genoten !

Vandemeulebroeke
15-7-2015

we zijn onder de indruk over de persoonlijke servies van de eigenares. ze is de ganse dag in de weer om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. wanneer je haar iets vraagt is niets te veel.

Onze voordelen : nieuwe caravan, heel netjes gepoetst. rustig zwembad. ideaal met kleine kinderen. geen nr in de rij maar een vriendelijke begroeting. dicht bij centrum en strand.

wanneer je zelf beslist om naar een kleine camping te gaan 50 caravans weet je waar je wat je mag verwachten. wie houdt van veel animatie, een winkel, verschillende restaurants, grote zwembaden, is hier niet op zijn plaats.

wie houdt van de rust, een vriendelijke persoonlijke begroeting, een rustig zwembad, kan hier een pracht vakantie hebben.

wij doen elk jaar een vakantie in juli en september. hebben al veel campings gedaan. heel vaak content, maar dit was een topper in zijn segment! hier worden wij vrolijk van.

Hopelijk tot volgend jaar! Nogmaals proficiat aan de uitbaters!

Heerlijke plek!

Macha
8-7-2015

Wij zijn hier van 13 t/m 28 juni geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Zaten in een mooie caravan die volgens ons nog niet oud was. Een mooie veranda eraan en ook nog een eigen tuin. Fijn dat het zo'n kleine camping is! Wij hebben er ook bewust voor gekozen met ons zoontje van anderhalf. Het zwembad is niet heel bijzonder maar wel netjes en voor kleine kindjes is het prima. En je zit binnen 3 min op een heerlijk strand. Toen wij er net waren was nog niet alles open zoals het restaurant en de broodjes service maar dit had met wat privé omstandigheden van Charlotte te maken. Wij hadden hier begrip voor omdat het nu eenmaal een kleine camping is waar er niet nog 10 andere zijn die dit op kunnen vangen. Ze doet het nu eenmaal bijna allemaal zelf. Maar het ontbrak ons aan niks en na 3 dagen was alles in orde. Iedere ochtend verse baquettes en croissants aan de deur! Je kan ook avondeten laten bezorgen. Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad en komen hier graag nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Super camping!

Nicole
3-7-2015

Sinds twee dagen terug van een heerlijke vakantie. Mooie camping, kleinschalig van opzet en daarom de juiste persoonlijke aandacht van de eigenaresse en haar helpende familie. Prijs/kwaliteir prima.Wijj als stel zonder kinderen hebben ons prima vermaakt. Ligging camping t.o.v. strand, dorpjes en winkels is goed. Helemaal top is de broodjesservice en de sate!. Ook wij komen zeker terug............

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super aan het genieten!

kristel
1-7-2015

Wij genieten momenteel van een super vakantie op deze kleine en gezellige camping. Charlotte, zorgt ervoor dat we het super naar onze zin hebben. Gisteren nog genoten van een super lekkere paella avond en verbroederd met Nederlandse en Franse vakantiegangers. Dit is voor ons zeker een 5* waard. Prijs kwaliteit kan het voor ons niet beter. Voor families met kindjes is het hier een paradijs. De camping is volledig afgesloten dus geen zorgen, laat je bengel maar fietsen en steppen. Ook het zwembad is helemaal omheind met een hoge deur die ze zelf niet open krijgen. Wij komen zeker terug en laat jullie niet misleiden door de reactie van Ingrid. Voor 50€ per dag in het laagseizoen vind ik dat je niet moet muggeziften!

Gereisd Met partner in juni 2015

Lux-camp

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Jardins d'Elsa in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Jardins d'Elsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.