Camping Les Jardins d'Elsa

Kleine hotelsWeer vandaag30°14°
Camping Les Jardins d'Elsa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

74 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa in het Nederlands

Prachtige rustige camping, heerlijke nieuwe stacaravan

Agatha
22-7-2018

Prachtige rustige camping, heerlijke nieuwe stacaravan. Bestek zou iets uitgebreider mogen. En wat meer glazen, anders moet je steeds de vaatwasser aanzetten voordat hij vol is, of ze met de hand afwassen. Elektriciteit viel regelmatig uit, maar na de eerste keer konden we dat zelf elke keer weer aanzetten. Erg fijn dat er een 2 meter bed was voor onze lange zoon!

Gereisd Anders in juli 2018

Fijne kleinschalige camping

Esther ASSINK
22-8-2017

Fijne kleinschalige camping. Tip voor vebeterpunt: hoeslakens om de dekbedden ipv lakens. De dekbedden worden nl niet verschoond na wissel. Dan is een hoeslaken wellicht een hygiënischer oplossing?

Heerlijke vakantie bestemming

Wouter & Martine
15-8-2017

Wij zijn met de familie (twee kids 7 & 4) voor de tweede keer bij Jardins d'Elsa geweest. Ook deze keer hebben we genoten van de gastvrijheid van Charlotte en Robert. Hun gastvrijheid, gecombineerd met de beschermde omgeving waarbinnen de kids absolute vrijheid hebben om te gaan en te staan om te willen maakt dat we wederom een heerlijk ontspannen vakantie hadden. Met de geplande facelift van het zwembad in het vooruitzicht is de kans heel groot dat we volgend jaar weer van de partij zijn!

Lux-camp

Gezellige camping met punten voor verbetering

Freek
13-8-2017

Voor kinderen een ideale camping. Kleinschalig, knus en overzichtelijk. Het zwembad is gedateerd. Deze is toe aan een opknapbeurt. Het restaurant is niet de gehele dag open. Kinderanimatie stelt niks voor.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben genoten van onze week op de camping

Kees SAVELKOULS
13-8-2017

We hebben genoten van onze week op de camping.De ligging is perfect,de accomaodatie is prima, vooral voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd Anders in augustus 2017

Kleinschalig, maar op een goede manier

Sjoerd TOLENAAR
13-8-2017

Kleinschalig, maar op een goede manier. Dichtbij strand, restaurants en winkels. Geen herrie en animatie

Gereisd Anders in augustus 2017

leuke vakantie gehad met kinderen

Davy NOLMANS
11-8-2017

leuke vakantie gehad met kinderen. met wat kleine aanpassingen is dit een topper

Zwembadwater behoorlijk koud

Mark ROUWHORST
11-8-2017

Zwembadwater behoorlijk koud. Verder perfecte camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Fijne camping voor kleine kinderen

Jurgen
30-7-2017

Prima camping voor mensen met kleine kinderen. Erg veilig, ze kunnen vrij rondlopen en spelen. Groot hek rond het zwembad.

Caravans redelijk nieuw en goed schoon. Elke dag verse broodjes rond 8u gebracht bij de caravan, vaak nog warm. Heerlijk. Centrum redelijk dichtbij, strand ook. Voetpad naar strand niet zo fijn om te lopen met buggy. Half verharde weg, en net te ver. Met de auto ben je er in 3 min! Gratis parkeren.

2x lekker gegeten bij Charlotte op de camping. Erg goed, en zeer betaalbaar.

Zwembad is groot genoeg voor het aantal gasten. Altijd een bedje vrij. Hier en daar kan het zwembad wat onderhoud gebruiken, maar dat is het enige "kritiek" puntje van deze vakantie.

Zoek je een enorme camping met veel faciliteiten, zoek dan verder. Zoek je een gemoedelijke, kleinschalige familiecamping waar kinderen (en papa en mama dus ook) een geweldige vakantie beleven, boek dan snel!

Wij waren aangenaam verrast door deze camping, en de kans is groot dat we volgend jaar weer gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Volgend naar weer!

Sanne
21-10-2016

Wij hebben 3 weken enorm genoten op deze camping. We zaten in een 6 persoons caravan op een geweldige plek. De camping is ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. De kinderen kunnen vrij rond lopen op de camping. Amélie deed de kinderclub elke ochtend geweldig. Charlotte , de eigenaresse heeft voor ons een aantal keren heerlijk gekookt en niets was haar te gek. Haar man, ontzettend vriendelijk en gastvrij. Het enige nadeel is de omgeving buiten de camping. Niet zo mooi. En vias plage vonden wij verschrikkelijk. Erg toeristisch en een soort loret de mar idee. Maar met de tips van de eigenaresse Charlotte zijn wij op hele mooie plekjes geweest en hebben wij in heerlijke restaurants gegeten die niet zo toeristisch zijn. Het nadeel met 3 weken verblijf is dat de caravan de laatste week wel erg vies was. En ik geen schoonmaak spullen bij me had. Maar toch willen wij hier volgend jaar weer naartoe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lux-camp

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Jardins d'Elsa in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Jardins d'Elsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.