Camping Les Jardins d'Elsa *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie uit Friesland

Super leuke camping voor kleine kinderen

Familie uit Friesland
30-8-2018

Leuke kleine camping waar kinderen (van ons 3 en 5)vrij konden gaan en staan op de camping.Alles is met hekken afgesloten dus ze kunnen niet van de camping af of het zwembad in.Zwembad groot genoeg voor aantal gasten,water wel vrij koud.Glijbaan ook erg leuk.Apart peuterbadje. Mag gewoon met shorts in zwembad.Ook werd er gespeeld met ballen en opblaasdieren,fijn dat dit allemaal kan. Kidsclib stelt niet zoveel voor,aardige dame maar spreekt alleen frans,nauwelijks engels. Strand op loopafstand,wij gingen echter met de auto aangezien het voor onze driejarige te ver was.Supermarkt in dorp op 1 km. Leuke boulevard.Fantasitische stacaravan met buitenkeuken,koelkast,vriezer. Helaas wel veel muggen dus neem goed spul mee!S' avonds hoor je wel veel entertainment van omliggende campings maar wij vonden dit niet storend.Onze kinderen hebben genoten en wij daarom ook.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018