3 vragen over Camping Les Jardins d'Elsa

• Erik, 30-06-2013 Rapporteren

Zwemshort

Wordt op deze camping streng toezicht gehouden op de zwembroek regel of wordt een zwemshort ook toegestaan?

Angela Elting, 12-08-2013

Nee hoor, je kan gewoon met short in het zwembad en er is ruimte genoeg. Geen idiote drukte, er is altijd een ligbed in de schaduw etc. Je hebt een heel goed overzicht op waar je kinderen zijn! Voor grotere kinderen (vanaf 10) kan de camping misschien saai worden.

Dorine, 12-08-2013

Er is geen toezicht! Het zwembad is afgesloten met een hoog hek waardoor de kleintjes niet zo naar buiten kunnen. Helaas lopen ze gewoon met anderen mee naar buiten, dus je moet zelf altijd goed op blijven letten! Ook als je pech hebt is er een grote groep jongeren zoals bij ons die zich stierlijk vervelen op de camping en dan het zwembad op stelten gaan zetten. Daar wordt niks aan gedaan omdat er eenvoudig weg geen toezicht is. Er is ook geen klein glijbaantje oid.. Over het algemeen verder wel rustig en goed te doen.

• Dorine, 20-02-2013 Rapporteren

Restaurant/brood

Mooi dat er een ontbijt service is op de camping. Is er ook tussen de middag vers brood te verkrijgen? Is het restaurant tussen de middag ook geopend voor lunch? Er is geen winkeltje op het park? Is er een grote supermarkt vlakbij? Wij hopen hier ook deze zomer naartoe te kunnen gaan als er nog plek vrij is..;)

Angela Elting, 12-08-2013

Nee tussen de middag is er geen brood te verkrijgen, maar als je meer besteld is het stokbrood, croissantjes etc nog hartstikke lekker vers tussen de middag. Restaurant is vanaf het middaguur geopend. Of je er kan lunchen weet ik niet (je kan de camping zo mailen). Wij hebben geen winkeltje gemist op de camping. Er is een supermarkt vlakbij. En als je echt ineens iets nodig hebt, dan doen ze hun uiterste best iets voor je te regelen. Bijv. anti-muggen zalf, water etc.

Dorine, 12-08-2013

Bedankt Angela voor je reactie...hihi Wij zijn er al 3 weken geleden geweest. Maar beter laat dan nooit toch? Broodjes waren smiddags niet echt meer vers hoor.. vond de kwaliteit wel tegenvallen. En je moest ze wel gelijk van je veranda halen om 08.00 want werden gelijk in de volle zon gezet!

• Geurtzen, 18-05-2012 Rapporteren

hond

hoe is het met de hondvriendelijkheid op het strand?

wij zijn wel met de omgeving bekend, maar willen nu voor het eerst met onze labrador naar deze camping.

Mireille Drenth, 12-08-2012

Honden niet gewenst op strand