Camping Les Jardins d'Elsastersterstersterster

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Vias Plage

8.5Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Elsa voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

135 reviews over Camping Les Jardins d'Elsa

• 2019
    9Fam Houtepen07-08-2019

Super vakantie

Super leuke vakantie gehad. Leuke Nederlandse eigenaren die erg vriendelijk en behulpzaam zijn. De camping BBQ was ook erg goed verzorgd en leuk onderling. Deze camping is echt een aanrader.

• 10Helene05-08-2019

Top camping

De camping is super. Wij hebben een geweldige tijd gehad bij jullie.

• 10Helene05-08-2019

Top camping

De camping is super. Wij hebben een geweldige tijd gehad bij jullie.

• 6Giel31-07-2019

Wij hebben erg genoten van de zee, het zwembad met glijbaan is prima. Annet is erg aardig en behulpzaam en het brood super vers. Toch denk ik dat we niet gaan terug komen. We vonden de mobile home niet echt heel schoon (spinnenwebben op balkon, schroeven op houte vlonder, veel vogelpoep en bladeren van de bomen), en we misten wat romantiek en gezelligheid op de camping. Niet dat er veel georganiseerd hoeft te worden hoor, maar de camping oogde niet echt heel gezellig. Elke avond ook de muziek vanaf andere campings is niet ideaal. Maar wel een voldoende al met al, want wat is de zee er fijn zo dichtbij de camping. heerlijk.

Gereisd in juli 2019

• 9Jurgen30-07-2019

Heerlijk genoten!

Tweede keer was ook echt weer volop genieten! Fijn stel bij elkaar en direct contact met iedereen. Kids spelen allemaal samen. One happy family :))

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2019

• 2018
    8Dhm Brus12-09-2018

Leuke vakantie gehad. Charlotte erg vriendelijk. Kinderen hadden het ook super leuk.

Gereisd in september 2018

• 9Pieter07-09-2018

Heerlijk verblijf gehad, enige minpunt (welke ik ook bij andere gasten heb gehoord) is dat de bedden erg hard waren. Hierdoor wat minder geslapen. Paar kleine tips: -ondanks dat er een klein vaatwassertje was het misschien wel fijn is als in de "starterskit" een afwasborstel zou zitten. Niet alles past namelijk altijd in de vaatwasser. -het zou duidelijker aangegeven mogen worden dat bbq'en verboden is, lmaar dat er wel een elektrische gril aanwezig is. (Ps. Ik heb andere gasten alsnog op kolen zien bbqen tijdens ons verblijf) - Verder top!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd in september 2018

• 9Sanne30-08-2018

Enorm genoten

Voor het 3e jaar hier al geweest! Enorm genieten. Kleinschalig en ontzettend kindvriendelijk! Onze kinderen van 3 en 6 hebben het hier zo enorm naar hun zin gehad! Top caravan en een heerlijk zwembad! Goede tips krijgen we en erg gastvrij en vriendelijk zijn robert en charlotte!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2018

• 8Familie uit Friesland30-08-2018

Super leuke camping voor kleine kinderen

Leuke kleine camping waar kinderen (van ons 3 en 5)vrij konden gaan en staan op de camping.Alles is met hekken afgesloten dus ze kunnen niet van de camping af of het zwembad in.Zwembad groot genoeg voor aantal gasten,water wel vrij koud.Glijbaan ook erg leuk.Apart peuterbadje. Mag gewoon met shorts in zwembad.Ook werd er gespeeld met ballen en opblaasdieren,fijn dat dit allemaal kan. Kidsclib stelt niet zoveel voor,aardige dame maar spreekt alleen frans,nauwelijks engels. Strand op loopafstand,wij gingen echter met de auto aangezien het voor onze driejarige te ver was.Supermarkt in dorp op 1 km. Leuke boulevard.Fantasitische stacaravan met buitenkeuken,koelkast,vriezer. Helaas wel veel muggen dus neem goed spul mee!S' avonds hoor je wel veel entertainment van omliggende campings maar wij vonden dit niet storend.Onze kinderen hebben genoten en wij daarom ook.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Heleen29-08-2018

Super leuk vakantie-adres

Heerlijk vakantieadresje. Zeer kindvriendelijk! Helaas wel wat geluidsoverlast van de naastgelegen camping. Maar dit hield een redelijke tijd op.

Gereisd in augustus 2018

6 tips over Camping Les Jardins d'Elsa

• Dorine, 12-08-2013

Als je in vias gaat eten (centrum) ga dan naar L'amandine! Superlekker en goed eten, de rest wat er zit is meer het soort snackbar.. Engelse eigenaresse en man frans (chefkok) Let op! Je mag op de camping zelf niet BBQ met kooltjes, dit staat nergens vermeld!

• Angela Elting, 12-08-2013

boek direct bij de camping zelf!

• Miekje, 17-09-2013

Pezenas is leuk historisch dorpje, montpollier is mooie oude stad, beziers heeft paar winkelcentra die t bezoeken waard zijn!

3 vragen over Camping Les Jardins d'Elsa

• Erik, 30-06-2013

Zwemshort

Wordt op deze camping streng toezicht gehouden op de zwembroek regel of wordt een zwemshort ook toegestaan?

Angela Elting, 12-08-2013

Nee hoor, je kan gewoon met short in het zwembad en er is ruimte genoeg. Geen idiote drukte, er is altijd een ligbed in de schaduw etc. Je hebt een heel goed overzicht op waar je kinderen zijn! Voor grotere kinderen (vanaf 10) kan de camping misschien saai worden.

Dorine, 12-08-2013

Er is geen toezicht! Het zwembad is afgesloten met een hoog hek waardoor de kleintjes niet zo naar buiten kunnen. Helaas lopen ze gewoon met anderen mee naar buiten, dus je moet zelf altijd goed op blijven letten! Ook als je pech hebt is er een grote groep jongeren zoals bij ons die zich stierlijk vervelen op de camping en dan het zwembad op stelten gaan zetten. Daar wordt niks aan gedaan omdat er eenvoudig weg geen toezicht is. Er is ook geen klein glijbaantje oid.. Over het algemeen verder wel rustig en goed te doen.

• Dorine, 20-02-2013

Restaurant/brood

Mooi dat er een ontbijt service is op de camping. Is er ook tussen de middag vers brood te verkrijgen? Is het restaurant tussen de middag ook geopend voor lunch? Er is geen winkeltje op het park? Is er een grote supermarkt vlakbij? Wij hopen hier ook deze zomer naartoe te kunnen gaan als er nog plek vrij is..;)

Dorine, 12-08-2013

Bedankt Angela voor je reactie...hihi Wij zijn er al 3 weken geleden geweest. Maar beter laat dan nooit toch? Broodjes waren smiddags niet echt meer vers hoor.. vond de kwaliteit wel tegenvallen. En je moest ze wel gelijk van je veranda halen om 08.00 want werden gelijk in de volle zon gezet!

Angela Elting, 12-08-2013

Nee tussen de middag is er geen brood te verkrijgen, maar als je meer besteld is het stokbrood, croissantjes etc nog hartstikke lekker vers tussen de middag. Restaurant is vanaf het middaguur geopend. Of je er kan lunchen weet ik niet (je kan de camping zo mailen). Wij hebben geen winkeltje gemist op de camping. Er is een supermarkt vlakbij. En als je echt ineens iets nodig hebt, dan doen ze hun uiterste best iets voor je te regelen. Bijv. anti-muggen zalf, water etc.

• Geurtzen, 18-05-2012

hond

hoe is het met de hondvriendelijkheid op het strand?

wij zijn wel met de omgeving bekend, maar willen nu voor het eerst met onze labrador naar deze camping.

Mireille Drenth, 12-08-2012

Honden niet gewenst op strand

Camping Les Jardins d'Elsa info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig