Camping Le Mas de la Plagesterstersterster

Tonen op kaart

50 reviews over Camping Le Mas de la Plage

• 2019
    3Herman de Ruijter26-09-2019

Nooit meer, echt nooit meer!

Wij waren met camper in Juli 2019. Op de camping niemand te zien, helemaal leeg! De staanplaatsen zijn bedroevend. Er wordt niets onderhouden. Na een paar dagen kwamen er nog 2 famlies en dat was het. Ben je op zoek naar de meest ongezellige camping van heel Frankrijk, dan moet je hier naartoe. Overslaan dus, absoluut!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Echtpaar29-06-2018

Echt een aanrader!!

Review: Echtpaar: In juni hebben we op Camping la Mas de la plage een mobilhome gehuurd. Wat een fijne plek! De camping is niet al te groot. Een heerlijk zwembad. En een campingwinkeltje waar het rustique stokbrood een aanrader is. Maar het mooiste is...je zit vlakbij de zee!! Nog geen 5 minuutjes lopen. Heerlijk!! De mobilhome staat op een rustige plek(in juni dus buiten het seizoen),en is van alle gemakken voorzien. Grote koelkast met diepvries,magnetron en tv. Aan keukenspullen geen gebrek. Uitgebreide pannenset, plastic bakjes ,glazen,servies..etc.aan alles is gedacht. Zelfs een stampotstamper is te vinden! We hebben genoten van deze fijne schone mobilhome. En de bedden zijn prima. Het contact met de verhuurders verliep buitengewoon prettig. We kwamen niet voor verrassingen te staan. Kortom écht een aanrader!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8DB04-03-2017

Heel prettig

Na het hoogseizoen is het hier uitstekend vertoeven. Vers gebakken brood, goed eten op het terras, fijn zwembad. Heel dicht bij het strand waar nu twee leuke strandtenten zijn. Op loopafstand van winkelstraat, wel toeristisch natuurlijk, niet superluxe maar wel van alles wat. Opletten bij het kopen van WiFi tegoed. Eigenaar/ beheerder spreekt geen Nederlands en Engels niet zo geweldig, maar dat kan aan mij liggen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 10Amanda N.22-08-2016

Zalige plek om vakantie te vieren!

Afgelopen 2 weken hebben wij op camping Le mas de la Plage vertoeft. Helaas ging onze vakantie niet zo heel erg goed van start ivm. autopech. De stacaravan overtrof onze verwachtingen en was voorzien van alles wat je maar kunt bedenken of nodig zou kunnen hebben. Zeer compleet!

Ik heb het contact met de Nederlandse verhuurder als enorm positief ervaren. Deze doet er werkelijk alles aan om te zorgen dat alles naar wens is. Daarnaast heeft hij ons enorm uit de brand geholpen, daar wij onze reis terug uit moesten stellen ivm. vervoer. Alles wat je maar kunt bedenken bij het woord 'vakantie' is aanwezig; Zon, zee, zwembad, lekker eten vertier voor onze zoon van 7 jr. etc.etc. Absoluut een aanrader, wij doen hem zeker nog eens over!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Bertine14-08-2016

Top vakantie

Top vakantie op Camping Le Mas de la Plage.

Wij, ouders van twee jonge kinderen van 6 en 3 jaar oud, hebben net een top vakantie gehad.Wij hadden geen ervaring met het huren van een sta caravan van een particulier verhuurder maar het is ons uitstekend bevallen. Nederlandse eigenaar uit Delft via website. Wij kwamen aan op een zeer verzorgde camping. Erg schoon en zeer netjes. Tevens een heerlijk groot overdekt terras waar je lekker kon genieten. Het zwembad was voorzien van een peuter gedeelte met water sproeiers. Erg leuk en het andere gedeelte was ruim opgezet. Er was elke dag wel een lig bedje vrij. Het strand was op loop afstand, zelfs voor onze peuter van drie. Voor de boodschappen is er een klein winkeltje. Verder is er op loop afstand een Spar. Aan de boulevard vindt je wat toeristische winkeltjes en restaurantjes. Prima gegeten daar.Wij hebben daar diverse plaatsen bezocht. Naar het zee aquarium in cap d agde vonden mijn kinderen echt geweldig.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Ferry en Alice Versteegh07-06-2016

Gewoon goed

Zaten in een caravan van (NL) eigenaar uit Delft. Prima luxe grote caravan. Geheel gemoderniseerd. Van alle gemakken voorzien inclusief groot geheel overdekt terras. Achter op camping. Dus weinig verkeer. Leuke kleine camping met goed buitenzwembad ook voor de peuters. Echt loopafstand van zee en winkelboulevard ,met velerlei terrasjes en restaurants. Wij hebben 2 kids. De één net voor het zwembad en de ander net voor even uitgaan naar de discotheek. Ja op een camping, waar je ook zit, heb je in het hoogseizoen altijd wel wat geluid. Hoort erbij. Tis vakantie !! Maar na middernacht is het heerlijk rustig en zo kan iedereen van elke leeftijd daar genieten. Nou wij hebben voor deze zomer weer geboekt. Prima bevallen en aardige mensen. Fijne vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Peter27-01-2016

Wederom ons goed bevallen

In aug/sept jl waren we weer voor 2 weken in de caravan van Ned. verhuurder. Nu 2 caravans gehuurd omdat onze dochter/schoonzoon en eerste kleinkind van 9 maanden ook mee gingen. Net als in 2014 hebben wij absoluut geen last gehad van disco muziek van camping Napoleon. Maar dat kan te maken hebben,dat wij altijd achter in augustus gaan. We hadden qua weer 2 perfecte weken en konden elke avond in alle rust op de veranda zitten. Kleinzoon heeft als ene roos geslapen. Dus de herrieklacht kunnen wij niet onderschrijven. Zoals eerder gezegd zijn de drie caravans geheel opgeknapt. Leuke fleurige stoeltjes, nieuwe vloer en gordijnen. Ziet er licht en vrolijk uit. Nu ook een dubbeldeurs koelkast. Dat kwam goed uit voor de biertjes !! Het zwembad met onze kleine rakker ook bezocht. Ging voor het eerst in een zwembad. Nou hij had het prima naar zijn zin, dus ook wij. Strand dichtbij en ook voor de kleine man niet gevaarlijk. Dus prima naar ons zin. Wij gaan gewoon weer terug!

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 5Geen leuke camping17-08-2015

Nederlanders hebben hier niks te zoeken!!!

Veel geluidsoverlast van Camping Napoleon , drie caravans op een rij van Nedelandse eigenaar. Prima caravan niks negatiefs over te zeggen. Geen sfeer 99 % Franse gasten. Bij zwembad geen tabac eten drinken geen muziek. Franse animatie geen woord engels. De boulevard stelt niet veel voor veel te druk en weinig gezellige terrasjes. Strand mooi maar geen ligbedden verhuur. Kortom deze mening deelde wij met de andere Nederlanders. Jammer maar wij keren hier niet meer naar terug.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Jeanet en Peter20-01-2015

Caravan Le Parasol van NL. verhuurder

Wij waren samen in één van de 3 caravans van de NL eigenaar. We hebben het prima naar ons zin gehad. Een probeempje werd direct door de eigenaar zelf verholpen. Caravan is goed voorzien. Ook de schotel TV, dus NL zenders. Ik hoorde zelfs dat de eigenaar voor 2015 veel vernieuwingen aanbrengt in zijn caravans. Nieuw interieur, geen banken meer maar stoelen. Gordijntjes etc wordt allemaal vernieuwd. Nou das leuk, want in augustus 2015 gaan we weer en nu heb ik zelfs 2 caravans gehuurd, ook 1 voor mijn dochter, schoonzoon en kleinkind. Want de zee bijvoorbeeld is niet zo gevaarlijk met grote golven. en het zwembad op de camping is kindvriendelijk. Geen gescheur op de camping daar we lekker achterin staan. Ja al met al hebben wij het erg goed gehad en hebben daarom niet voor niets weer voor deze verhuurder gekozen. Een leuk niet zo een grote camping. Goed en net uitgeruste caravan. Dichtbij van alles in de buurt voor de dagelijkse hap, zowel voor uit als voor thuis. THX.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Els van Buren02-09-2014

Disco camping

Een kleinschalige camping op loopafstand van het strand. Wat erg vervelend is, is dat veel stacaravans van vast gasten (fransen) zijn. Je komt weinig in contact met deze campinggasten. Het allergrootste probleem van de 3 stacaravans van de nederlandse particuliere verhuurder is de geluidsoverlast van de naastgelegen camping. dit zorgt ervoor dat je 's op je eigen teraas geen fatsoenlijk gesprek kunt voeren. De muziek staat op standje disco van 21.30 tm 0.00 uur.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

3 tips over Camping Le Mas de la Plage

• Jeanet en Peter, 20-01-2015

Ja ook veel in de omgeving te zien. Wij hebben Montpellier en Beziers aangedaan. Maar ook Cap dAgde. Voor elk wat wils !!

• Els van Buren, 02-09-2014

Wil je een camping op hele korte afstand van de zee dan is deze camping een aanrader maar vraag bij de camping om een overzicht van de camping en boek de stacaravans tussen de nummers 84 tm 100 of 140 tm 150. Alleen hier heb je geen geluidsoverlast of stankoverlast van de vuilstort of het sanitair gebouw

• Linda, 19-08-2014

Tip 1: Lekker uit eten bij La Tratorria op de boulevard. Heerlijk Italiaans eten voor weinig geld. Tip 2 : Le Saffran. Eten afhalen of daar opeten is een aanrader. Een keur aan keuze: paella, pizza, panini's, sandwiches en hamburgers! Tip 3: De bazaar op de hoek vlakbij het strand heeft een keur van artikelen waarvan het grootste gedeelte maar 1 euro 50 kost. Ze hebben er van alles, van kleding en schoeisel tot opblaasboten, gereedschap, strandmeubels en punaises. Deze bazaar is echt bizar!

2 vragen over Camping Le Mas de la Plage

• gerda, 19-10-2014

jongeren

Hallo Kan iemand mij vertellen of er juist veel jongeren zitten of veel kleine kinderen. Heeft ieman d ook een platte grond waar ik de kampeerplekken kan zien. en wat de betere plekken zijn. ik hoor het graag.

Lonneke1968, 12-02-2015

Op de camping zelf komen niet heel veel jongeren, echter was dat voor onze kinderen (14 en 17) geen probleem, zij hadden een klein groep en gingen 's avonds vaak naar Vias Plage naar een barretje waar veel jongeren kwamen van verschillende campings en dat vonden ze geweldig. Overdag dus met een klein groepje aan het zwembad en 's avonds vaak met een hele grote groep bij een bar in Vias Plage (op loopafstand) met jongeren van verschillende campings.

remco, 23-11-2014

hoi,

plattegrond kun je gewoon opvragen bij de camping.

gr Remco

• girlpower40, 19-08-2014

Hondjes

Zijn er in de maand juni hondjes toegestaan op het strand? Op de camping zelf wel maar wil ook graag weten of ze het strand op mogen. Alvast bedankt

Linda, 19-08-2014

Sorry geen idee