Camping L'Air Marinsterstersterster

178 reviews over Camping L'Air Marin

• 2019
    7Patrick15-09-2019

Prima

Wij zijn hier in de maand augustus geweest. Bij aankomst overwegend Franse. Wij stonden aan de kant waar de camping grenst tegen de buur camping(pl250) . Deze naast gelegen camping bezorgt veel overlast. In de avond veel muziek van slechte karaoke tot house muziek wat tot laat doorgaat. Je kan de overlast melden bij de beveiliging en deze neemt contact met de buren....... Strand is op loop/fiets afstand net zoals de boulevard. Als de wind verkeerd staat kan je het geluid van het Europapark horen die doorgaat tot min 1.00uur. De camping is netjes met prima sanitair en een goed zwembad. Personeel bij receptie is behulpzaam ook met het verwijderen van mierenplaag bij de caravan. Let op je kan hier alleen contant betalen, staat wel een pinautomaat bij de receptie.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Fam Emons27-07-2019

Camping is oké

Van 8-7 tot 26-7 hier verbleven op plek 132. Ruime, centraalgelegen plek, wel pal in de zon, maar er zijn mooie plekken in de schaduw. Groot nadeel voor ons: geen heggen, waardoor geen privacy. Bij lange na niet vol, waardoor wij onze twijfels hebben over de drukte die ontstaat als dat wel zo is. Werd naar het eind toe nml al rumoeriger (animatie ging langer door, luide muziek bij de douches, groepen NL-se jeugd). Voornamelijk Fransen, er kwamen steeds meer Nederlanders. Animatie heel actief en leuk, maar Franstalig. Camping mooi aangelegd, straten veelal geasfalteerd. Zwembad ideaal. Toiletgebouw(in het midden) keurig, alles heel en werkend. De bezoekers laten het niet altijd netjes achter. Wordt echt voldoende schoongemaakt. Omgeving niet idyllisch: Europark, veel campingstallingen en ogenschijnlijk kampen langs de uitvalswegen. Stranden zijn heerlijk en kindvriendelijk. Beziers, Cap d’agde, Pezenas en Carcasonne zijn leuke plaatsjes.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Fam. Seys05-09-2018

goeie camping!

Deze camping is heel goed qua prijs kwaliteit. Er staan veel gasten die elk jaar terug komen maar daar hebben we geen last van ondervonden. Er heerst een erg gezellige vakantiesfeer. Van geluidsoverlast door europark geen hinder ondervonden, er speelde vaak luide muziek van de ander camping maar enkel tot een bepaald uur en totaal niet storend voor ons. Mooi en heel erg goed onderhouden zwembad. Het was er erg netjes en de badmeester deed zijn werk heel goed en had alles in het oog. De douches stromen heel erg goed en werden goed onderhouden. Mooie en ruime staanplaatsen. Geen last van muggen of andere insecten. Erg leuk voor de kinderen was de schuimparty. Van de andere animatie geen gebruik gemaakt omdat de ouders er niet bij mochten blijven. Mooie gratis minigolf. Wij vonden het restaurant niet lekker dus maar 1x geweest. De omgeving was ook niet naar onze zin, we misten de mooie gezellige stadjes zoals aan het Gardameer, maar dat is persoonlijke voorkeur. Voor mensen die van het strand en kermis houden is het de ideale omgeving. Een camping die best een hogere score verdient.

• 9Staat v/h sanitair

The Direction, Directrice, 28-05-2019

We thank you so much for your comment. It is very important for us to have your point of view. We are very glad you enjoyed your stay and appreciated our campsite, animations and services. For the restaurant, this year we have new manager and it is very good, we hope you will be able to come taste it ! Moreover, Vias has known a lot of changes and the environment is now very nice to walk. We have a lot of partners to discover the region with for wine tasting, visits, oysters fabrics,... We hope to welcome you again very soon. Do not hesitate to share your comment on google and Trip Advisor. Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Dennis Schreuders01-09-2018

Heerlijke 3 weken vakantie gehad

Met een vriendelijke receptie die heel goed Engels spreken en je proberen te helpen met van alles en nog wat,zo had ik dringend medicijnen nodig en mijn huisarts kon dat naar hun doorseinen en die hebben het recept weer uitgeprint zodat ik het zo kon gaan halen,het enige klein minpuntje was 1 sanitairblok wat nogal verouderd was,voor de rest alles was spick en span schoon.Complimenten

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

The Direction, Directrice, 28-05-2019

We thank you for your comment. In fact our team is doing its best to satisfy our clients and make their stay a great time. We hope to welcome you again very soon. Do not hesitate to share your comment. Best regards,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Nico van de Beek14-08-2018

gezellige camping

Touroperator medewerker heeft ons keurig geholpen. jonger personeel bij restaurant ongemotiveerd

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

The Direction, Directrice, 28-05-2019

Thank you for your comment. We hope you spent a great stay with us. This year it is the 40 years of the campsite so many surprises planned ! The restaurant has a new manager. Hope to welcome you again very soon to discover all the news ! Best regards

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Den Besten07-08-2018

Deel 1 pluspunten

Wij waren met de caravan en hebben 2 kinderen van 4 en 5 jaar bij.

Pluspunten: - zwembad overzichtelijk, leuk peuterbadje. Het zwembad met de kap is fijn omdat het wat schaduw geeft. Onze kinderen vermaken zich goed met 1 glijbaan. - Levendige camping. Wij stond best ver van de animatie (kampeerplaats 13, aan te raden ivm de schaduw en de ruimte) en vonden de achtergrondgeluiden wel gezellig. - leuk animatieprogramma als je eraan mee wil doen (wij deden dat niet, maar ze doen zeker hun best). Ook 1 NL sprekend meisje in de kidsclub. Maar die is er volgens mij alleen maar omdat ze hier ook op vakantie is (vaste klant al 6 jaar). - Het strand is goed te bereiken, 1,5 km. Je kunt lopen, maar met 35 graden is met de auto toch meer comfortabel.

Minpunten komen in de volgende review.

• 6Staat v/h sanitair

The Direction, Directrice, 28-05-2019

Thank you very much for your comment. We are happy you enjoyed your stay with us with our heated swimming pool and our animation for all ages. We hope to see you again very soon. Best regards

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Familie S31-07-2018

Kleinere en fijne familiecamping

Omgevingsgeluiden van pretpark toch wel luid, afhankelijk van de wind. Lawaai tot na middernacht. Naburige camping heeft zijn 'animatiehoek' pal naast Air Marin, dus niet fijn bij karaoke-avonden! Op Air Marin is er een rust te respecteren tss 00u en 6u, op andere campings is dit vroeger en wordt dit ook gecheckt, opgevolgd. Redelijk overzichtelijke kamping, ook voor kleinere kinderen. Goed en proper zwembad. Vriendelijke mensen aan't onthaal en conciergerie, perfect Engelstalig ook!

The Direction, Directrice, 28-05-2019

Thank you for your comment. We hope to welcome you again on our campsite and this year to celebrate with us our 40 years ! We are a family campsite and for us the comfort and tranquility of our clients is very important that's why we stop music at max midnight in order you can relax. Car circulation in the campsite is also forbidden from 00 to 6 am in order to ensure security and the sleep of everyone. A night watch is on site all night long to be sure everybody is quiet. We hope to welcome you again very soon. Best regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Laura12-08-2017

Voor 3 dagen leuk

Niet al te grote camping (ongeveer de helft stacaravan) Sanitair verouderd, maar schoon. Animatie in het frans. Van geluid geen overlast gehad. Zwembad heeft een overdekt gedeelte, glijbaan en buiten gedeelte. Niet super groot voor verkoeling perfect. De zee ligt op 15 min loopafstand.

• 7Staat v/h sanitair

La Réception, Directrice, 22-09-2017

Hello, We thank you for your comment. We hope you enjoyed your stay at L'AIR MARIN and hope to welcome you again soon to discover our new 2018 installations. Best regards, L'AIR MARIN team

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3K02-08-2017

Nooit weer zo'n drukke camping

Erg drukke camping waar vooral in de avond erg heel veel geluidsoverlast is van eigen camping, aangrenzende camping en de kermis. Dit gaat door tot 2 uur s nachts. Bij de receptie zijn ze behulpzaam en vriendelijk. Er wordt veel georganiseerd, ook bij het zwembad lijkt het een dansfeest met harde muziek. Het is te druk en hierdoor voor kleine kinderen niet meer fijn, Voor de camping is er te weinig sanitair en je moet er erg ver voor lopen. Het is erg vies. Ik denk dat de camping leuk is voor pubers maar voor jongere kinderen niet.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

La Réception, Directrice, 22-09-2017

Hello, We are sorry if you found our sanitary not clean, we used to have good comments on it usually. Best regards, L'AIR MARIN team

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Monique01-08-2017

Geweldig

Wat n service op deze camping, wij hadden voor 3 weken geboekt en betaald maar door omstandigheden moesten we eerder maar huis, en kregen de dagen die we er niet waten terug betaald super service

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

La Réception, Directrice, 22-09-2017

Hello, We thank you for your comment. We hope you enjoyed your stay at L'AIR MARIN and hope to welcome you again soon to discover our new 2018 installations. Could you please share your note on Zoover. Best regards, L'AIR MARIN team

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

12 tips over Camping L'Air Marin

• J, 25-04-2014

Strand lopend te doen, maar kan te ver zijn voor kleine kinderen. Directe omgeving niet veel te doen..

• Daniëlle, 04-06-2014

Happy hour bij het restaurant

• Bloem13, 03-07-2013

Wij hebben Pézenas, Beziers en Montpellier bezocht. Op zaterdag is er een markt in Vias.

7 vragen over Camping L'Air Marin

• michelleke, 31-03-2015

muggen

Beste,

Wij twijfelen over het boeken van deze camping, aangezien we bij een camping in de omgeving heel veel last hadden van muggen/insecten waardoor je s`avonds niet buiten kon zitten.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

• AEM, 23-03-2015

geluidsoverlast europark?

In hoeverre was het geluid van het nabijgelegen europark hinderlijk? Op welke locatie op de camping is het het meest rustig?

• lianemaring, 11-02-2015

Ligging stacaravan

Weet iemand welke touroperator de stacaravans aanbiedt op een gunstige locatie op de camping? Er zijn veel aanbieders, en soms zie dat je de stacaravans van sommige aanbieders 'achteraf' worden geplaatst of op een minder mooi stuk van camping. We zoeken een wat rustige ligging maar wel gezelligheid en veiligheid voor kleine kinderen.

Via de camping zelf is er de keus tussen een stacaravan Mexico en Acapulco. Deze laatste is nieuwer, en wellicht ook een betere ligging? Is wat duurder namelijk.

lindaloe, 19-04-2015

lianemaring, heb je al tips gekregen of geboekt? Ik heb namelijk dezelfde vraag.

Camping L'Air Marin info

• Aantal sterrensterstersterster