Camping Cayola

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geen aanvulling op bovenstaande vragen

Ingrid
24-10-2017

Geen aanvulling op bovenstaande vragen.

Prima camping op een rustige locatie

Fijne camping

Gerrit
24-10-2017

Fijne camping. Restaurant medewerkers niet erg aardig. Alle andere medewerkers wel

Zeer goed

Eddy en Sonia
9-7-2017

De camping is niet groot, waardoor er een gezellige sfeer heerst. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ze doen hun uiterste best om ook in andere talen te proberen. De chalets zijn allemaal nieuw en zeer goed uitgerust, met aparte WC en badkamer met douche. Het openbaar sanitair wordt meerdere keren per dag gereinigd. Alles is zeer netjes onderhouden. Het zwembad is aangenaam met meer dan genoeg ligstoelen en parasols. Het strand is op korte wandelafstand te bereiken. We begrijpen echt niet waar die negatieve reviews van Nederlanders vandaan komt!!!!! Voor ons een super dikke proficiat voor deze camping. Eén minpunt: de winkel is zeer klein, zeer beperkt in aanbod en véél te duur.

Super.

Caroline
7-8-2016

Franse camping met 167 plaatsen. Relaxte vakantie gehad.

Alle caravans zijn nieuw. Wij zaten in een nieuwe sta caravan voor 4-6 personen, schoon en netjes, plekken met schaduw. Fijn! Zeer vriendelijk personeel, wel hoofdzakelijk Frans sprekend, maar ook Engels en Duits sprekend personeel.

Camping heeft een nieuw peuterbad en zwembad met 3 glijbanen. Erg leuk voor kinderen. Animatie is in het Frans, onze kinderen van 4 en 6 deden daar niet aan mee. Zij vermaakten zich op het luchtkussen en op klein speelveldje.

Op loopafstand van de zee. Schoon en beveiligd strand. Leuke omliggende dorpjes en plaatsen om te eten. Alles wat op de site of in de folder beschreven staat klopt.

Het stokbrood op de camping vonden wij wat minder, maar dat is persoonlijk.

Prima vakantie gehad

Fam. V. E.
20-8-2013

De accommodatie is goed tot zeer goed. Omgeving binnen een straal van 2 km niet noemenswaardig daarbuiten prima. de buurt van deze accommodatie

Bestaat eigenlijk alleen uit Fransen. Op zich prima je bent tenslotte in Frankrijk op vakantie. Alleen jammer dat je andere landgenoten zo goed als niet tegenkomt bij Cayola. Het grootste gedeelte van het personeel doet erg zijn best. Helaas zijn er maar een paar die gebrekkig Engels spreken. Verder alleen maar Franstalig. Is voor kleine kinderen best lastig. We hebben een keer eten bij het restaurant gehaald. Gelukkig hadden we onze fietsen bij ons en de auto om in de naastgelegen dorpjes te eten. Rondom camping Cayola is namelijk geen gelegenheid om te eten. En Vias is niet echt geschikt qua veiligheid om met de fiets te gaan. Met de auto prima te bereiken. Stacaravan was super. Zo goed als nieuw alles zag er zeer netjes uit. et zwembad was voor de kinderen perfect. je hebt goed overzicht en de "badmeesters" waren verre van arrogant.

Rustige zuid-Franse sfeer, vlakbij het strand

a.brigande
20-8-2012

Door Frans gezin gerunde camping met een relaxte sfeer. Op loopafstand van de stranden, in een gebied met veel campings, afgewisseld met mooi natuurgebied en kleine weggetjes. Dat er mensen zijn (zie vorige commentaren) die moeite hebben met het nakomen van doodgewone Franse regels (zoals geen strakke zwemboek en geen opblaasboten in een zwembad) vind ik nogal kortzichtig. Regels zijn nou eenmaal regels, en in het buitenland zijn andere regels dan thuis in Nederland. De eigenaren doen hun best om allerlei animatie te verzorgen, die inderdaad vaak in het Frans (met een beetje Engels) is. Ik vind het wel de charme van deze camping, dat je niet in een Nederlandse kolonie bent, maar echt in zuid-Frankrijk.

Wij zijn hier begin augustus 1 nacht geweest met onze camper maar we waren blij dat we niet hoefden te blijven. Langs het zwembad liep een jonge badmeester die autoritair aanwezig was. Er mag aan/in het zwembad niks. Het sanitair op de camping is een verschrikking. Het restaurantje was eenvoudig maar we hebben er op zich wel prima gegeten. Naar het strand was toch best een hele tippel en door de stenen op het strand en in het water was de zee niet fijn toegankelijk. Het personeel vonden wij wel aardig en behulpzaam maar ik praat redelijk goed Frans en heb vaker ondervonden dat dat een voordeel is bij de Fransen. De sfeer op de camping kan ik slecht omschrijven maar het voelde niet gezellig en sfeervol aan, al kan ik niet goed uitleggen waar ons gevoel op gebaseerd werd. Misschien voelden we ons "buitenbeentjes" tussen zo veel Franse gezinnen. Wat ons betreft is deze camping niet voor herhaling vatbaar.

dit nooit meer !

Hilde
26-4-2012

Deze camping heeft leuke brochure, maar werkelijkheid is totaal anders. Wij zijn vroeger dan gepland naar huis vertrokken wegens slechte camping. Sanitair is vies, vuil en wordt veel te weinig gekuisd. 2 kleine sanitairblokken voor veel te veel mensen. Eten op camping trok op niets, koude lasagnes, koude mosselen, duurde veel te lang. De kampeerplaatsen zijn te klein, je zit bijna letterlijk op de schoot van je buur als je de caravan uitstapt. Zwembad is ok, maar veel te weinig lig-&zitplaatsen rond zwembad. De zee is op een kwartiertje stappen, maar je moet de weg ernaar toe wel zelf uitzoeken. Personeel niet behulpzaam en niet zo vriendelijk. Aan ons zien ze niet meer !

Niet doen!

Fay
25-8-2011

De toiletten bij het restaurant zijn nog te vies voor een kakkerlak.!

Strand te ver weg om te lopen, en bovendien niet netjes onderhouden, bruin zand met tankjes en andere zooi.

Personeel zeer onvriendelijk, ze houden er bijna een militair regime op na: Geen shorts in het zwembad, geen eten bij het zwembad, geen speelgoed in het zwembad! En de manier waarop dit gebracht wordt is te gek voor woorden.

Het eten was vet en vies, geen franse keuken te bekennen. Kortom geen leuke camping. NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!! De andere positieve beoordelingen worden er volgens mij door de reisorganisatie zelf op gezet om toch maar boekingen te krijgen. Kan me niet voorstellen dat er iemand is die deze camping een voldoende heeft gegeven!

Voor ons de eerste keer toeristische streek...

Niko Gevaert
4-8-2011

Wij hebben 2 jonge kinderen van 6 en 4 jaar en het wandelingetje naar het strand (10 min) is eigenlijk wel heel goed te doen! De prijzen op andere Campings die onmiddellijk aan het strand liggen zijn er dan ook naar. Ook van het zwembad en de bijhorende glijbanen hebben ze enorm genoten.

Restaurant op de camping is basic maar meer dan voldoende! Er zijn immers genoeg eetgelegenheden in Vias Plage en Portiragne Plage voor een grotere menukaart.

De hele dag door steeds vers (voorgebakken) stokbrood dat ter plaatse in de oven wordt afgebakken. In Vias is er een grote Intermarché waar je alles kan vinden.

De mensen op de receptie waren steeds heel vriendelijk en behulpzaam...

De man in het winkeltje is daarentegen op en top Fransman en dus ikke ikke ikke en de rest kan stikke!

Avondprogramma's tot 24u 's nachts is wel vervelend als jongere kindjes vroeg naar bed moeten. Dit brengt heel wat LAWAAI met zich mee.

Al bij al hebben wij ons goed geamuseerd op deze verzorgde camping!

We hebben een aantal aanbieders voor Cayola voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cayola in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cayola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cayola scoort een 7.9 uit 10 op basis van 179 reviews.