Camping Capfun Les Ondines

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Vias Plage

6.3Voldoende

• 6.3Eetgelegenheden
  • 5.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Les Ondines voor je op een rij gezet:

Meer camping info

43 reviews over Camping Capfun Les Ondines

• 2019
    8Ed05-08-2019

Heerlijk verblijf gehad!

Leuke camping, niet al te groot en alles is prima geregeld, centraal gelegen tussen strand, europark/kartbaan en verschillende dorpjes. Het strand is 1250 meter lopen, goed te doen dus Aanrader is de markt in Vias, voor boodschappen is de Hyper-U op 10 minuten rijden. Op de camping zelf worden zaken die niet in orde zijn in je stacaravan snel en adequaat opgelost, campingwinkeltje is goed toeberust voor de noodzakelijke dingen. Natuurlijk is dit geen zogeheten 'dutchbox' camping dus is overwegend alles in het Frans, dat weet je van te voren. Er komen veel Franse gezinnen naar deze camping, prima om je Frans op te halen en in de buurt van het washok ruik je af en toe rioolgeur. Animatie is volledig in het Frans maar wordt erg leuk gedaan door het team. Prima verblijf gehad en een aanrader als je een beetje Frans spreekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Fam Vlemminx27-07-2019

Leuke vakantie gehad voor 1 week

Camping ligt centraal tussen strand, boulevard, en kermis in. Voor 2e jaar op rij hierheen geweest. Dit jaar wel laatste keer op deze camping. De ligging en omgeving maakt het allemaal goed. Onze caravan was prima maar camping zelf is zoals ik het vaker lees "typisch Capfun", ofwel mist net overal de finishing touch, zwembad mag echt groter, sardine in blik gevoel. Onze dochter bijvoorbeeld knie en elleboog open gehaald nadat ze viel over een draad wat ergens los ligt bij poort naar strand. Echt een camping voor weekje plat vermaak en lekker luieren. We hebben ons 2 jaar prima vermaakt maar nu een keer iets anders.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

2Ozzie30-07-2017

Nooit meer heen

Alleen maar Fransen op de camping, verschrikkelijke riool lucht en weinig sfeer. Nog geen dag gebleven...Nooit meer heen dus.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8de ruiter25-07-2017

Prima vakantie gehad

Wij verbleven in een zgn. Mobile Home. De chalet was wat verouderd en staan wat dicht op elkaar, maar dat laatste bleek ook weer een voordeel te zijn, in de middag en avond had je gelukkig schaduw. De veranda is lekker groot. Het zwembad mag groter voor zoveel mensen, er wordt echter wel veel georganiseerd, van dansjes tot zwemles tot duiklessen. De glijbanen zijn met name leuk voor de kleinere kinderen. De camping organiseert bijzonder veel en leuke activiteiten, ondanks onze beperkte Franse taal konden wij 's avonds ook erg genieten van dans, muziek en een ware goochelshow. Het aantal niet Franse toeristen neemt toe, dus wie weet wordt daarom ook de activiteiten uiteindelijk in een andere taal gelegen. Nu hebben de Franse toeristen met name de overhand. Bij de receptie zijn er medewerkers die Engelstalig zijn, maar bij de overige diensten niet. Er is een klein winkeltje waar van alles te koop is, 's morgens lekker vers stokbrood. In de omgeving het lekkere strand (2km), een grote boulevard met allerlei winkels en restaurants/barretjes. Een tip: een zeer goede bakker! Verder het befaamde Europark, kartbaan en zeer mooi aangelegen mini golf. Wij hebben een prima vakantie gehad en als we opnieuw de keuze zouden maken zeker weer terug gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Marina11-07-2017

1 keer, niet weer

• punten: pizza's lekker, zwembad is leuk, veel entertainment (alleen in het Frans), -punten: strand is niet op loopafstand Er wordt erg hard gereden op weggetje waar camping aan ligt, fietsen is levensgevaarlijk Vooraan het park alle caravans op elkaar gepropt, en auto's bij de caravans , terwijl achterin park veel ruimte, Veel herrie van de weg en bar-restaurant, weinig Engels door personeel,
    • 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd in juli 2017

• 8.08-08-2016

Mooie nette camping waar veel te beleven is mooie speelplaats en leuk zwembad met glijbanen. Met een animatieteam welke er elke dag weer met veel plezier tegenaan gingen.

• 10.01-08-2016

Zeer goed

gezellige camping, genoeg te doen,maar daar naast ook rust. Er mogen honden mee, onze hebben zich vermaakt. de kinderen (10 en 13j) konden genoeg contacten maken. personeel sprak (of probeerde) engels te spreken, er was zelfs een Nederlandse. Alles was top.je ziet dat jullie de camping blijven vernieuwen en verbeteren.

• 10.04-07-2016

Zeer goed

Mooie Camping met goede service en top personeel die altijd voor je klaar staat.Schone zwembaden en mooie glijbanen. Op loopafstand (900 meter) van het strand van Vias-Plage Op 1 km attractiepark EUROPARK, ook overdekt. Met daarnaast een mooie Kartbaan. Er werkt een Nederlandse bij de Receptie
    . Klein puntje, Nederlandse animatie is niet aanwezig maar hier wordt wel aan gewerkt

• 6Annemieke25-08-2015

Ok

Ons stacaravannetje was prima; voor 1 volwassene met 2 kleine kinderen was deze prima. De camping was erg Frans georienteerd, hetgeen ik geen probleem vind omdat ik vloeiend Frans spreek dus mijn kinderen & ik kwamen goed mee. De animatie was super, mits je dus Frans spreekt & verstaat. Ik vond de mensen van de receptie/camping heel vriendelijk. De onderhoudsmannen waren ook allervriendelijkst. Waar ik tegenaan liep waren de vrouwen van de bar. Wat een verschrikkelijke ongastvrije, onvriendelijke vrouwen waren dat! Totaal klantonvriendelijk & chagerijnig en duidelijk niet blij met hun werk. Op een avond heb ik dus ook een aanvaring gehad met een barvrouw; ik sprak haar op een normale manier aan op haar tekortkomen waarop ik uitgefoeterd ben. Daarop heb ik een klacht ingediend bij de leiding. Ik wilde mijn zuurverdiende centen daar niet uitgeven. Helaas vrees ik dat hier niet veel mee wordt gedaan, maar het is voor mij wel een reden om niet meer terug te keren naar deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Fam. Koppelaar17-08-2015

Gezellige Franse camping

Leuke (zeer franse) camping. Onze stacaravan was helemaal top, alles erop en eraan met uitzicht op de speeltuin, ideaal! Zwembad is niet al te groot maar door de 3 grote, leuke glijbanen een enorm succes. Leuke omgeving, strand is op loopafstand (15 min) van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

2 tips over Camping Capfun Les Ondines

• Robert, 09-09-2013 Rapporteren

Wij hebben Narbonne bezocht, wat een mooie stad, ook een dinosaurus-expo vlakbij is erg leuk voor de kinderen. Bezier is ook leuk om eens te bezoeken.

• Fam. Koppelaar, 17-08-2015 Rapporteren

Stacaravan Habana Top Presta 4 personen zeer aan te bevelen!

1 vraag over Camping Capfun Les Ondines

• Rogier le Rutte, 28-12-2014 Rapporteren

multisportterrrein

beste, wij willen misschien naar deze camping gaan in de zomervakantie maar onze jongens vragen of er een voetbalveld (multisportterrein) is dat is voor hen een must

Camping Capfun Les Ondines info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200