Camping Cap Soleil

Meer campinginfo

99 reviews over Camping Cap Soleil

• 8Brechtje Renzema-Martens26-01-2019

Leuke camping

Niet al te grote camping vlakbij het strand. Prima stacaravans, al zit er qua nieuwheid wel verschil tussen de modellen. Redelijk veel ruimte en prima veel schaduw bij de stacaravan. Het zwembad is erg leuk ingericht met wilde dieren (thema Afrika) en er is een apart gedeelte voor alleen volwassenen. Animatie is alleen in het Frans. Elke avond, behalve op zaterdag, was er een show o.i.d. Wij hebben als gezin hier een fijne vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 4Elzinga22-07-2015

1 nacht prima ....meer ook niet!

de camping viel erg tegen, de staanplaatsen zijn prima, wel sta je volledig tussen Fransen. Zwembad is ok, erg klein. Glijbanen van 15.00 - 18.00 Pizza's ok! Animatie volledig Frans. En Engels kan het personeel amper verstaan! We zijn hier 1 dag/nacht geweest Sanitair laat veel te wensen over! en verder het gebied vonden wij erg onaantrekkelijk reden via een binnenweg naar strand in een achtergebleven gebied terecht kwamen, allemaal oude caravans , puinzooi bij de huizen! Nee echt niet ons gebied. Mooi voetbalveld, maar zwembad klein, raak je erg snel op uitgekeken. Geen boxershorts! WIFI duur! 3 euro voor 1 uur. Strand weinig vertier. Nee voor ons geen Cap Soleil meer! De prijs die we voor 1 nacht hebben betaald was dit lang niet waard! 81,60 euroen bij het inchecken ook nog borg betalen van 100 euro voor onze staanplaats voor 1 nacht! deze per VISA betaald, bij uitchecken was deze niet correct terug geboekt, 2x moeten mailen bij thuiskomst geen sorry gehad van CS

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

1 tip over Camping Cap Soleil

• Roelina Gils, 18-08-2019

Kanoën in saint-Guilhem-le-Desert (uurtje rijden) bij Kayapuna is echt een aanrader. Ga uiteten bij de buurcamping Californië Plage was erg lekker en gezellig! Ps: hier hebben ze ook een grote campingwinkel.

2 vragen over Camping Cap Soleil

• esther, 04-10-2013

hoe is deze camping

is het een grote camping veel Nederlanders grote kampeerplaatsen hoe is het animatie is er een voetbalplaats is het een camping voor pubers enzenz

• l_engelhardt, 16-08-2010

Wie weet iets over naturistencamping Cap Soleil

In de brochure van deze camping staat dit wel genoemd. Ervaringen op internet zijn vrij oud kan iemand mij hier over informeren?

Hoe is de ervaring verder met het zwembad? Genoeg plek voor iedereen. Las ook dat er veel campinggasten van andere campings in het zwembad aanwezig zijn.

Ik twijfel om te boeken door deze vragen. Graag antwoord!

Alvast bedankt!

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel