Camping Cap Soleil

Meer campinginfo

99 reviews over Camping Cap Soleil

• 7Roelina Gils18-08-2019

Mooie Franse camping!

Mooie, Franse camping met AFRIKA thema De camping is flink geupdate met een fantastisch zwembad!!!, onze kinderen hebben zich hier volop vermaakt, het zwembad is 2 avonden tot 22:00 open! Ook aan de ouders is gedacht, er is een geweldig uitgebreid spa zwembad met zelfs een sauna en verschillende bubbel baden. De animatie op de camping is erg goed! Wel in het Frans, ze hebben een tienerclub met o.a. bubbelvoetbal, lasergamen en schuimpartij Ook voor kleinere kinderen is er van alles (wel veelal in het Frans, maar ze doen echt hun best voor de nederlanders) Bij de receptie zijn 2 dames die Nederlands spreken. We zijn hartelijk ontvangen en kregen zelfs een fles Rose van de camping cadeau! De savana+ carvan van de camping is echt een aanrader! Met Ligstoelen, buiten bakplaat, kunstgras en vaatwasser!

Nadelen vonden wij; weinig Nederlandse kinderen, voetbalveld is een knollenveld En de omgeving buiten de camping is saai.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 6Anoniem03-08-2015

Middelmatige camping

Allereerst is de ligging van de camping zeer goed omdat je maar op 700m van het strand ligt en in enkele minuten bij een pretpark (EuroPark) bent.

Het sanitair van de camping is zeer basic, maar wel goed onderhouden.

De rest van de camping is ook goed onderhouden, alleen de inkom waar het podium zich bevindt ligt vol afval en sigarettenpeuken enz...

De animatie en shows voor kinderen waren daar in tegen wel goed georganiseerd en entertainend.

De zwembaden zijn zeer leuk en goed onderhouden, alleen te klein voor al de bezoekers. Er mogen namelijk mensen van nabijgelegen campings gratis komen omdat hun zwembad te klein is. Een groot nadeel voor de kinderen: De glijbanen hebben openingsuren.

Ook hadden wij meerdere keren in 2 weken last van stroompannes waardoor de airco het begaf. De wifi was ook niet gratis dus voor de jeugd of bepaalde zakenmensen is dit een serieuze afknapper. Wie van lekker eten houdt en een mooi restaurant is hier ook niet echt aan het juiste adres...

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Cap Soleil

• Roelina Gils, 18-08-2019

Kanoën in saint-Guilhem-le-Desert (uurtje rijden) bij Kayapuna is echt een aanrader. Ga uiteten bij de buurcamping Californië Plage was erg lekker en gezellig! Ps: hier hebben ze ook een grote campingwinkel.

2 vragen over Camping Cap Soleil

• esther, 04-10-2013

hoe is deze camping

is het een grote camping veel Nederlanders grote kampeerplaatsen hoe is het animatie is er een voetbalplaats is het een camping voor pubers enzenz

• l_engelhardt, 16-08-2010

Wie weet iets over naturistencamping Cap Soleil

In de brochure van deze camping staat dit wel genoemd. Ervaringen op internet zijn vrij oud kan iemand mij hier over informeren?

Hoe is de ervaring verder met het zwembad? Genoeg plek voor iedereen. Las ook dat er veel campinggasten van andere campings in het zwembad aanwezig zijn.

Ik twijfel om te boeken door deze vragen. Graag antwoord!

Alvast bedankt!

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel