Camping Cap Soleil

Meer campinginfo

99 reviews over Camping Cap Soleil

• 7Roelina Gils18-08-2019

Mooie Franse camping!

Mooie, Franse camping met AFRIKA thema De camping is flink geupdate met een fantastisch zwembad!!!, onze kinderen hebben zich hier volop vermaakt, het zwembad is 2 avonden tot 22:00 open! Ook aan de ouders is gedacht, er is een geweldig uitgebreid spa zwembad met zelfs een sauna en verschillende bubbel baden. De animatie op de camping is erg goed! Wel in het Frans, ze hebben een tienerclub met o.a. bubbelvoetbal, lasergamen en schuimpartij Ook voor kleinere kinderen is er van alles (wel veelal in het Frans, maar ze doen echt hun best voor de nederlanders) Bij de receptie zijn 2 dames die Nederlands spreken. We zijn hartelijk ontvangen en kregen zelfs een fles Rose van de camping cadeau! De savana+ carvan van de camping is echt een aanrader! Met Ligstoelen, buiten bakplaat, kunstgras en vaatwasser!

Nadelen vonden wij; weinig Nederlandse kinderen, voetbalveld is een knollenveld En de omgeving buiten de camping is saai.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Brechtje Renzema-Martens26-01-2019

Leuke camping

Niet al te grote camping vlakbij het strand. Prima stacaravans, al zit er qua nieuwheid wel verschil tussen de modellen. Redelijk veel ruimte en prima veel schaduw bij de stacaravan. Het zwembad is erg leuk ingericht met wilde dieren (thema Afrika) en er is een apart gedeelte voor alleen volwassenen. Animatie is alleen in het Frans. Elke avond, behalve op zaterdag, was er een show o.i.d. Wij hebben als gezin hier een fijne vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 6Anoniem03-08-2015

Middelmatige camping

Allereerst is de ligging van de camping zeer goed omdat je maar op 700m van het strand ligt en in enkele minuten bij een pretpark (EuroPark) bent.

Het sanitair van de camping is zeer basic, maar wel goed onderhouden.

De rest van de camping is ook goed onderhouden, alleen de inkom waar het podium zich bevindt ligt vol afval en sigarettenpeuken enz...

De animatie en shows voor kinderen waren daar in tegen wel goed georganiseerd en entertainend.

De zwembaden zijn zeer leuk en goed onderhouden, alleen te klein voor al de bezoekers. Er mogen namelijk mensen van nabijgelegen campings gratis komen omdat hun zwembad te klein is. Een groot nadeel voor de kinderen: De glijbanen hebben openingsuren.

Ook hadden wij meerdere keren in 2 weken last van stroompannes waardoor de airco het begaf. De wifi was ook niet gratis dus voor de jeugd of bepaalde zakenmensen is dit een serieuze afknapper. Wie van lekker eten houdt en een mooi restaurant is hier ook niet echt aan het juiste adres...

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 4Elzinga22-07-2015

1 nacht prima ....meer ook niet!

de camping viel erg tegen, de staanplaatsen zijn prima, wel sta je volledig tussen Fransen. Zwembad is ok, erg klein. Glijbanen van 15.00 - 18.00 Pizza's ok! Animatie volledig Frans. En Engels kan het personeel amper verstaan! We zijn hier 1 dag/nacht geweest Sanitair laat veel te wensen over! en verder het gebied vonden wij erg onaantrekkelijk reden via een binnenweg naar strand in een achtergebleven gebied terecht kwamen, allemaal oude caravans , puinzooi bij de huizen! Nee echt niet ons gebied. Mooi voetbalveld, maar zwembad klein, raak je erg snel op uitgekeken. Geen boxershorts! WIFI duur! 3 euro voor 1 uur. Strand weinig vertier. Nee voor ons geen Cap Soleil meer! De prijs die we voor 1 nacht hebben betaald was dit lang niet waard! 81,60 euroen bij het inchecken ook nog borg betalen van 100 euro voor onze staanplaats voor 1 nacht! deze per VISA betaald, bij uitchecken was deze niet correct terug geboekt, 2x moeten mailen bij thuiskomst geen sorry gehad van CS

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 6Bremmer10-09-2007

Het is een redelijke camping. Als ze alle puntjes op de i zetten is het allemaal af. Voorbeelden: lauw water bij het afwassen, alleen warm water uit de wastafels. (lekker bij tanden poetsen :-() Onze zoon van bijna 4 mocht bij slecht weer niet deelnemen aan de animatie.(wetende dat er weinig kids waren) Hij moest 4 zijn. Annimatie sprak geen Engels. De camping lag ver van een supermarkt. Je stond altijd in de file om bij de supermarkt te komen. De pizza´s op de camping waren heerlijk, maar de patat ging meerdere malen het vet in, waardoor het erg taai was. Het zwembad was in een woord geweldig. Er is dichtbij een klein prive strandje van een andere camping, waar je gewoon op kunt. Voor kleine kinderen (die wij hebben) erg ideaal en overzichtelijk!!!! De muziek van andere campings overstemde elkaar. Het was er dus niet rustig ´s avonds. Was er geen animatie dan hoorde je de kermis

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Familie

1 tip over Camping Cap Soleil

• Roelina Gils, 18-08-2019

Kanoën in saint-Guilhem-le-Desert (uurtje rijden) bij Kayapuna is echt een aanrader. Ga uiteten bij de buurcamping Californië Plage was erg lekker en gezellig! Ps: hier hebben ze ook een grote campingwinkel.

2 vragen over Camping Cap Soleil

• esther, 04-10-2013

hoe is deze camping

is het een grote camping veel Nederlanders grote kampeerplaatsen hoe is het animatie is er een voetbalplaats is het een camping voor pubers enzenz

• l_engelhardt, 16-08-2010

Wie weet iets over naturistencamping Cap Soleil

In de brochure van deze camping staat dit wel genoemd. Ervaringen op internet zijn vrij oud kan iemand mij hier over informeren?

Hoe is de ervaring verder met het zwembad? Genoeg plek voor iedereen. Las ook dat er veel campinggasten van andere campings in het zwembad aanwezig zijn.

Ik twijfel om te boeken door deze vragen. Graag antwoord!

Alvast bedankt!

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel