Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

105 Reviews over Cap Soleil

• 7Simone11-08-2021

Leuk zwembad, mooie caravan, vooral Frans gericht

Mooi zwembad, kinderen kunnen zich hier de hele dag vermaken en twee avonden tot 22.00u open. Wij zaten in caravan Wanda, deze zag er heel mooi uit. Het scheelt wel waar je staat op de camping. Niet ieder deel is mooi, wij zaten in het G-straatje, dit was een rustige plek met privacy. Camping vonden wij over het algemeen niet heel sfeervol, misschien ook omdat bijna iedereen Frans is en ook de animatie die geen woord Engels spreekt. Vias Plage is geen aanrader. Vias centre zit een karakteristiek pleintje met een aantal leuke en goede restaurantjes en Cap plage aan de haven is heel leuk, ook voor kinderen. Al met al, leuke camping maar vooral voor Fransen.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8naomi10-08-2021

Prima camping!

Wij hadden een kampeerplaats met prive sanitair. Dit was top!Het is een levendige camping met een super leuk en mooi zwembad. Zelfs een relaxspa voor volwassenen. Tot 24 uur is de animatie actief. Wij hebben dit als gezellig ervaren. Onze kinderen vonden het jammer dat de animatie volledig Frans georienteerd is. Ongeveer 80 procent van de gasten is op deze camping ook Frans. Verder een prima restaurant en campingwinkel. Zelfs een kapper en een beautysalon.Leuke omgeving. Je kunt naar het strqnd lopen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8De Loos10-08-2021

Top camping, top animatie, sanitair wel verouderd

Top animatie!Alles geregeld, om voor ons de F1 wedstrijd op een groot scherm uit te zenden.Super vriendelijk personeel.Zwembad super!

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Leen12-07-2020

Aangenaam verblijf

Wij hebben een kleine 14 dagen verbleven op de camping met eigen vouwwagen. Wij hadden gekozen voor een grote campingplaats en hadden echt wel een grote campingplaats. Nadeel was dat er geen water was bij onze campingplaats. De camping zelf is verzorgd, alsook het sanitair en zwembad. Nadeel aan het zwembad is dat de helft van de zetels ‘gereserveerd’ zijn. Voordeel is dat er een winkel aan de camping is en dat deze lang en doorlopend open is en steeds brood afbakt. Het stokbrood is trouwens erg lekker. Groot nadeel vonden wij de muziekoverlast iedere avond van de animatie. Opvallend was dat dit steeds begon rond 22 u en eindigde om 00h00. De muziek stond heel luid en was erg storend, vooral als je kinderen meehebt die willen slapen of als je zelf gaat slapen rond 23u, wat ik een redelijk uur vind. De WiFi is prijzig en werkte 2 avonden totaal niet.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Frans de vries12-02-2020

Super vakantie met jonge kinderen!!

Deze camping is helemaal vernieuwd, oude reviews kloppen niet meer. Super leuke camping met uitgebreid water park. We gaan hier zeker terug komen!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Roelina Gils18-08-2019

Mooie Franse camping!

Mooie, Franse camping met AFRIKA thema De camping is flink geupdate met een fantastisch zwembad!!!, onze kinderen hebben zich hier volop vermaakt, het zwembad is 2 avonden tot 22:00 open! Ook aan de ouders is gedacht, er is een geweldig uitgebreid spa zwembad met zelfs een sauna en verschillende bubbel baden. De animatie op de camping is erg goed! Wel in het Frans, ze hebben een tienerclub met o.a. bubbelvoetbal, lasergamen en schuimpartij Ook voor kleinere kinderen is er van alles (wel veelal in het Frans, maar ze doen echt hun best voor de nederlanders) Bij de receptie zijn 2 dames die Nederlands spreken. We zijn hartelijk ontvangen en kregen zelfs een fles Rose van de camping cadeau! De savana+ carvan van de camping is echt een aanrader! Met Ligstoelen, buiten bakplaat, kunstgras en vaatwasser!

Nadelen vonden wij; weinig Nederlandse kinderen, voetbalveld is een knollenveld En de omgeving buiten de camping is saai.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Brun21-04-2019

connexion television

Connexion télévision couper car on a pas voulu prendre et payer wifi, pas normal desolée

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Brechtje Renzema-Martens26-01-2019

Leuke camping

Niet al te grote camping vlakbij het strand. Prima stacaravans, al zit er qua nieuwheid wel verschil tussen de modellen. Redelijk veel ruimte en prima veel schaduw bij de stacaravan. Het zwembad is erg leuk ingericht met wilde dieren (thema Afrika) en er is een apart gedeelte voor alleen volwassenen. Animatie is alleen in het Frans. Elke avond, behalve op zaterdag, was er een show o.i.d. Wij hebben als gezin hier een fijne vakantie gehad!

• 8Staat v/h sanitair
  • 3BAW5902-09-2018

A fuir absolument

J'ai loué un mobilhome la deuxième semaine d'août en passant directement par un propriétaire. Voici un aperçu des différents problèmes :

• Mobilhome vétuste, emplacement très mais alors très petit, odeurs atroces quand on prend sa douche (c'est normal a dit la dame qui a fait l'état des lieux), eau qui ne s'écoule plus qu'en filet de temps en temps (c'est aussi normal ça dixit la même dame), bonbonne de gaz qu'il faut aller chercher et remplacer soi-même
    • Espace aquatique archi bondé : les enfants en ont vite eu marre
    • Odeurs d’égout également au niveau du restaurant/espace spectacle
    • Sécurité obsédée par les badges mais pas du tout par ce qui se passe dans l'espace aquatique (pas de sécurité donc pour la baignade et pas moyen de surveiller les enfants dans cette cohue)
    • Plage non surveillée très petite et un peu sale à 700 m du camping - la plage surveillée est à 1 km mais il n'y a pas de sentier pédestre/trottoir pour s'y rendre en toute sécurité
    • Pas de véritable commerce à proximité, la petite épicerie du camping est trop chère et très peu achalandée
    • Région sans aucun charme
    • Le bouquet final : trois jours avant votre départ, vous recevez un sms comme quoi vous ne devez pas oublier de nettoyer correctement le mobilhome. Le jour J, l'état des lieux qui avait duré 3 minutes à l'arrivée s'avère être une fouille systématique digne de l'administration pénitentiaire (enfin, je présume) : matelas retournés, comptage des fourchettes, etc. effectuée par deux personnes qui ne se gênent pas pour vous faire des reproches et de vous demander de venir re nettoyer ceci ou cela sur un ton là aussi très "militaire". Bref, après 40 minutes j'ai abandonné ces dames à leur délire.

A fuir donc absolument. C'est juste une honte - un attrape-touristes. Nous n'avons jamais été traités de la sorte en plus de 30 années de locations (nous sommes des séniors qui avons beaucoup voyagé et loué avec nos enfants).

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 2vallery17-07-2017

je ne recommande pas du tout ce camping

nous étions simplement de passage pour rendre visite a notre fille qui y séjournée, nous avons du payer 30 € pour que les 3 enfants puissent profiter de la piscine, nous sommes arrivés a midi et repartis a 16 h, les enfants sont restés 1/2 h dans cette piscine dont les 3/4 des bassins étaient fermés y compris le jacuzzi, l'eau était froide, nous avons porté réclamation aux hôtesses d'accueil qui nous ont mal reçu et n'ont rien voulu savoir. de plus notre fille n'a pas était des plus satisfaite de son séjour, après avoir roulé toute la nuit ils n'ont pu prendre possession de leur mobil home qu'a 17 h au lieu 16 h prévu sous prétexte que le sois disant ménage n'était pas terminé encore qu'on se demande si il a vraiment était fait.

• 2Staat v/h sanitair

le camping Cap Soleil, Directeur, 20-07-2018

Je voudrais vous remercier pour votre avis mais sachez que le prix visiteur que vous avez payé n'était pas uniquement pour que vos 3 enfants aillent à la piscine mais pour 5 visiteurs extérieurs qui pouvaient se rendre à la piscineou pas et profiter de toute l'infrastructure qu'offre le camping et ce pour la journée, vous comprendrez aisément qu'on ne puisse pas faire des tarifs à la 1/2 heure, à l'heure etc... Depuis notre ouverture le 31 mars tous nos bassins sont ouverts sans exception, y compris l'espace Balnéo avec sauna, hammam et jaccuzi. Que l'eau de l'espace aquatique était un peu froite en mai, je vous le concède mais nous avons une piscine intérieure chauffée, et un espace balnéo extérieur entièrement chauffé également dont vous pouviez profiter si vous le souhaitiez. Quant à nos hôtesses, elles font de leur mieux pour accueillir tous nos clients avec gentillesse et amabilité et nous n'avons jamais eur de retour négatif à ce sujet. Nous sommes navrés que vous n'ayez pas apprécié votre passage parmi nous et espérons vous accueillir une prochaine fois.

Camping Cap Soleil info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar