Camping Californie Plagesterstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

216 reviews over Camping Californie Plage

• 5Elles11-08-2016

Hadden er meer van verwacht, gaan niet meer terug.

• wij hadden een stacarvan gehuurd, prima caravan maar erg kleine plaatsen waar ook nog de auto moest worden geparkeerd dus erg weinig leefruimte
    • restaurant bij het strand is erg leuk en lekker eten, die bij de receptie hebben we niet geprobeerd. 2 keer pizza en gegrilde kip gehaald op de camping, dit was prima eten.
    • de 2 strandjes bij de camping zijn erg klein en dus snel vol.... (dit zijn trouwens geen privestrandjes zoals eerder gemeld)
    • ik vind het verbazingwekkend dat bijna niemand schrijft over de herrie 's avonds. Elke avond is er muziek op de naastgelegen camping tot 12 uur 's nachts, dit was zo hard dat wij dit erg storend vonden. Voor je rust moet je hier echt niet komen.
    • Het zwembad van Cap Soleil (waar je gebruik van kan maken, is erg leuk en mooi maar ook erg druk.

Kortom; de camping vonden wij zeer matig maar door het weer en de mooie stranden in de omgeving hebben we toch een lekkker vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Dennis Bell04-08-2016

Redelijk goed, beetje krappe plaatsen.

Ons kinderen hebben een fijne vakantie gehad, en hebben genoten van de zwembaden en strandjes. - Huisjes zijn netjes en zijn streng op de behoud van de kwaliteit hiervan. - Animatie is erg leuk maar jammer genoeg in het Frans, ze proberen wel Engels maar dat spreken de kinderen natuurlijk nog niet of amper. - Het winkeltje op de camping heeft een goed assortiment, het brood is heerlijk vers en de mensen die er werken zijn vriendelijk. - Zwembad op de camping zelf is te klein en erg smerig, heb steeds haren in me handen. - 2 kleine strandjes waar je altijd lekker naar toe kunt en lekker kunt zwemmen, klein beetje kiezel en voor de rest is het gewoon een zandstrandje best uniek voor zuid Frankrijk. - De douches bij het strand zijn ook erg fijn en niet ijskoud. - Waterpark tegenover is erg leuk maar in de middag wel erg druk. - Verkeer op de camping is erg druk en volwassenen/kinderen fietsen,steppen,rijden kriskras door elkaar zelfs in verboden gebieden. Geen controle hierop.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9V.12-07-2016

Nog eens terug!

Wij vonden het een nette en leuke camping! Sanitair wordt goed schoongemaakt en ideaal dat de camping aan zee ligt met 2 kleine prive strandjes. Vonden wij erg fijn met kleine kinderen. Alleen de sanitair bij de zee zelf is minder. Animatie is in het frans maar ze proberen ook in het engels de kinderen enthousiast te maken. Het eten in het restaurant bij de receptie is prima niet wow. Bij de zee niet geprobeerd. Elke dag (diverse) vers gebak en broden/stokbroden. Het aquapark aan de overkant dat bij de camping hoort is ook leuk.

Aanrader om sowieso naar toe te gaan is Carcasson. Zelfs kinderen vinden het hier erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 2Echtpaar09-07-2016

Met gierende banden weg...

Te druk te vol smerige toiletgebouwen , te kleine plaatsen . Als dit een zgn voorbeeldcamping is in Vias dan zien ze ons nooit meer terug daar.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Marian29-06-2016

Conform verwachting!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De eerste week hadden we wat meer wind waardoor het wat fris was, maar de tweede week was het goed vertoeven. Door het briesje vanaf zee was het zelfs met 30 graden prima te doen. Heerlijk! De kinderen hebben zich goed vermaakt in het waterpark van de naastgelegen camping Club en met het schelpen zoeken op het strand. Het sanitair op de camping was schoon en de douches bevielen ons goed (qua warmte en waterstraal). We hebben er weinig op aan te merken. Als we dan iets moeten noemen dat 'negatief' was dan is het dat de animatie enkel in het Frans was, wat voor onze kinderen (3 en 5 jaar) niet te begrijpen was. Ook het afhalen van maaltijden bij het restaurant kon pas vanaf 19.00 uur en ging bij ons niet helemaal goed. Maar ja, dat heeft onze vakantie er niet minder om gemaakt. Cap d' Agde is een leuk plaatsje om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 8Arie van Laar02-02-2016

heerlijke vakantie

Prima verzorgde camping. Toiletgebouwen wordt goed schoongemaakt. Restaurant bij receptie is prima, maar niet super. Restaurant aan zee niet geprobeerd. Ideaal dat je vanaf camping zo strand oploopt.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8JvG11-09-2015

Prima camping!

Wij waren met vier volwassenen. We hebben het erg naar onze zin gehad. Het is een mooie en nette camping. De stacaravan (Samoa Luxe) was netjes. Niet heel ruim, maar prima voor de tijd dat je daar bent. De wasmachine en oven kwamen handig van pas. De wasmachine is klein, maar prima te doen. Super camping voor kinderen! Geheel piratenthema. Zwembad erg mooi! Minpunt:de muggen.Misschien tijdgebonden?

Genoeg in de omgeving te doen qua activiteiten! Vooral de moeite waard als je van wat uitdaging houdt: Canyoning via Ferrata. Hierbij ga je in een wetsuit met een gids door een prachtige canyon en spring je van hoge en lage rotsen. Wij hebben het erg spannend en uitdagend gevonden! 35 euro per persoon.

Ook leuk om te duiken in Cap d’Agde bij Capes Plongee. Het meisje die dit begeleid heeft (en die ook Engels praat), heeft een ontzettende passie voor haar werk en de zee. Houd wel rekening met het weer: voor goed zicht moet de zon schijnen en het water moet kalm zijn. 42 euro per persoon.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9wp28-08-2015

Fantastisch geworden

De camping heeft een metamorfose ondergaan in 2014/2015 en is nu in Pyrate style wat erg leuk oogt. (erg leuk voor de kids) Het waterpark dat binnen loopafstand aan de overkant ligt is in 2014 helemaal vernieuwd in African style en gratis. Ook heeft de camping een eigen strandje met gezellig strand-restaurant waar je heerlijk kunt eten wat drinken en een ijs kunt eten Het sanitair is goed en word goed schoon gehouden, zo ook de plaatsen. De medewerkers zijn vriendelijk en spreken alle talen. Verhuur objecten zien er perfect uit, maar wij kamperen met caravan. Dichtbij de camping een vaste kermis en vele leuke plaatsen en markten Al bij al beslist de moeite waard om er eens met de kids heen te gaan.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9maaikem.28-08-2015

Genoten!

Twee weken verbleven op de camping. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad aan de overkant van de camping, evenals op de twee strandjes van de camping. Ook het spelen bij het piratenschip was leuk. We hebben prima gegeten in een van de twee restaurantjes die de camping heeft.De bediening was aardig, enthousiast en behulpzaam. Toiletten werden goed schoongemaakt, douches soms koud water ( wanneer alle douches bezet waren en er werd afgewassen). Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 4Robert buijtendijk25-08-2015

Nooit meer

De camping ziet er netjes uit. De caravan was ruim en schoon, toilet stonk. Twee kleine strandjes nabij de camping waar de kids zich goed hebben vermaakt. Personeel bij het restaurant op het plein is gehaast en onvriendelijk, spreken alleen Frans en worden ongeduldig als je het niet meteen begrijpt. Wij wilden op de dag van vertrek graag vanwege de lange reis om zes uur 's-morgens vertrekken, hier werd erg moeilijk over gedaan maar kon uiteindelijk toch. Er werd ons wel op het hart gedrukt dat ze de caravan goed zouden inspecteren en dat zij alsnog schoonmaakkosten in rekening zouden brengen als bleek dat het niet schoon was. We kregen hierdoor geen goed gevoel. Wij zijn altijd heel precies , hebben alles schoongemaakt en samen nog een keer gecontroleerd. Bij thuiskomst zagen we de mail. Er werd 75 euro in rekening gebracht, de muren in de slaapkamers??? En de afwas was niet schoon. Wij zijn het hier absoluut niet mee eens, maar wat doe je er nog aan? Zeker geen 4 sterren waard!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2015

15 tips over Camping Californie Plage

• Bart & co, 24-04-2014

Beste restaurant in Vias is l'Amandine, wel reserveren want het is piepklein.

• emilie Kars, 08-08-2013

Zelf hebben we rechtstreeks bij de camping geboekt dat is goed bevallen. Tenten worden aangeboden via Rentatent en Happytent. Ga ook zeker naar het strand in VIas, heel lang ondiep dus zeer geschikt voor kleine kinderen en maar op 5 min afstand. Cap D'agde bezoeken vroeg in de ochtend of laat op de middag het staat op die weg altijd vast!

• H.J. van Arenthals, 01-08-2012

Rijd 's morgens richting Cap d' Agde niet de autoweg op, maar even om via Vias, dat scheelt de dagelijkse file...

De berg boven Sete...

Carcassonne ...

Montpellier en Pezenas...

19 vragen over Camping Californie Plage

• Suzanne Van de Weerd, 05-02-2018

Pinnen bij restaurant en bar camping

kan iemand ons vertellen of er inmiddels al bij de le beach restaurant en op de camping zelf gepint kan worden?

• Arnoud, 30-07-2017

Happy tent

Hallo,

weet iemand waar de tenten van happytent staan?

• Petra, 10-02-2016

Vraag over de oversteek naar andere camping

Wie kan mij vertellen over de oversteek van camping Californië plage naar camping cap soleil? Hoe ver is dit lopen/ Is dit een drukke weg/ wat is jouw ervaring hiermee? Ik hoor heel graag reacties hierover...Vast bedankt!!

Fam mastenbroek , 18-08-2016

Als je de camping afloopt is het 3 minuten lopen, de weg is niet heel druk, is prima te doen.

Camping Californie Plage info

• Aantal sterrensterstersterster