Camping Californie Plagesterstersterster

Tonen op kaart

216 reviews over Camping Californie Plage

• 2019
    7Stefan23-07-2019

Prima plek om je vakantie te vieren.

Prima camping aan de kust, 2 kleine strandjes grenzend aan de camping wat opzich prima is, voor grotere stranden kan je even verderop (ong 10 min met de auto) . Zwembad is net nieuw, redelijk grote peuterbad verder niet veel bijzonders, opzich prima. Aquapark op de foto's is echter van de camping er tegen over, daar is sinds dit jaar (helaas) geen toegang meer voor. In de buurt is een grote kermis (europark) welke in de avonduren open is, als je wat oudere kinderen hebt is dit denk ik wel een aanrader. De Lodge van hayppytent is ook zeker een aanrader. prima bedden grote koelkast en een loungesetje op de veranda, bbqtje aan biertje erbij . Het sanitair word regelmatig schoongemaakt en is vrij nieuw (midden van de camping). Warm water geen problemen mee gehad. Al met al een prima vakantie, gaan volgend jaar kijken naar een camping met grotere zwembad/glijbanen.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Marie-France Durancel - General Manager, Administrateur, 30-07-2019

Ohé Stefan ! Het is met groot plezier dat we u zeer mooie getuigenis lezen. Onze vriendelijke piraten waren heel blij u te ontvangen, samen met uw kleine matroosjes, voor deze zomervakantie. Voor een zeeman is het absoluut noodzakelijk een voet op aarde en een voet in de zee te hebben. Dat is dan ook de reden waarom onze camping een prachtig zicht op zee biedt, en dat u van de zachtheid van deze Middellandse Zee kan genieten vanaf de kleine verborgen kreekjes. Wij bieden accommodatie in stacaravan, maar ook in Lodge tent met alle comfort. Voor het plezier van groot en klein hebben we effectief een gloednieuw watercomplex gebouwd. In een mooie piratenomgeving kan u vanaf nu genieten van de watergeneugten in de verschillende baden, terwijl uw matroosjes pret hebben in het peuterbadje. Dankzij de camping animaties, de strandjes, het watercomplex en het pretpark in de omgeving van onze site, is zich vervelen bij Camping Californie Plage onmogelijk ! Indien u nog eens van de zon van de Midi wilt genieten, en van de aangename zeelucht, zullen wij u met open armen opnieuw ontvangen. Tot zeer binnenkort!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2..22-07-2019

Nooit meer

Zoals omschreven de camping ongeschreven word , is in de realiteit vele maten anders. Zwembad wat op de foto's staat is van de camping aan de overkant. En het personeel is onwijs onvriendelijk! Warm douchen kun je niet want je hebt continue een koude straal. Al met al zou ik deze camping niet aanraden

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Marie-France Durancel - General Manager, Administrateur, 26-07-2019

Dear camping friends, We thank you for having chosen our pirates island for your holidays under the sun of the “Midi” area. Indeed your testimony leaves me puzzled. It seems as if you spent a stay with us last year but we no more have the same services and the same offer than last year. For the pleasure of all our camping guests we built a new aquapark inside our own campsite ground. Like the rest of the campsite also the new aquapark is following our pirates theme entirely. You will find there a paddling pool, another outside pool, a waterslide and even a bubbeling bath for water pleasures with the whole family  Your remark concerning the sanitary block is surprising because normaly there is hot water in our showers. Maybe if there is lots of people at the same time using the showers the water is getting colder. This is a very punctual fact and our guests shouldn’t hesitate to inform our staff at the reception so that we can send a technician fixing the problem. The captain and the pirates crew regret that you won’t recommend our campsite to anybody else even if all the matters you talked about have been solved in 2019. We hope you to find a place for your holidays which is meeting more your expectations. We hoist the white flag and we wish you good winds !
    Marie-France Durancel General Manager of Camping Californie-Plage 04 67 21 64 69

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Ed02-09-2018

Mooi en overzichtelijk. Met prachtige camping

Mooie camping met schoon sanitair. Verblijven in de caicos Premium. Alles hagelnieuw en ziet er nog mooier uit dan op de website. De huisjes aan de buitenkant van de caicos wijk hebben echter maar 20cm wit zand voor zich en dan parkeerplaatsen. In t wijkje zelf waan je je op een bounty eiland. Redelijk ruime staanplaatsen en de overige stacaravans etc zien er netjes uit. Strandjes klein en overzichtelijk. Winkel heeft voldoende voor de eerste benodigdheden en lekkere pizza's om af te halen. Restaurant en bar zijn leuk en goed. Ontvangst was top. Je wordt begeleid naar je huisje en je krijgt uitvoerige uitleg.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Suzanne van de Weerd17-08-2018

Geweldig. Wij komen terug!

Super vakantie gehad! Mooie camping die echt bijgehouden word. Sanitair 2 super mooi. Schoonmaak super. Tuurlijk is het soms wat minder maar he er zitten 800 man op die toiletten en douches dus waar hebben we het over. Zwembad overkant camping super. Strand ook prima voor kleine kids. Zee was heerlijk en kids konden lekker krabben vangen met schepnetjes. Tent van touroperator prima. Wel worden ze vervangen. Gast echtpaar ,receptie, restaurant en bewaking ook altijd vriendelijk. Restaurant strand slecht en wat een ontzettende boeren... als eigenaar. Campingwinkel en black pearl restaurant niet duur. Ik raad iedereen deze camping aan! Animatie leuk ( wel franstalig ) activiteiten neem sneakers mee voor kids anders mogen ze niet meedoen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8marcel15-08-2018

mooi verblijf met vriendelijk personeel

een gezellige camping waar iedere avond iets georganiseerd wordt ook wordt er voor de kinderen veel georganiseerd maar
    helaas spreekt iedereen van het animatie team alleen frans

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Heleen15-08-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaark

Fantastische camping met prima voorzieningen. We hadden een super mooie plek aan een doodlopend straatje vlakbij de zee (m27). Ruime plek met de auto naast de tent. Gastvrij ontvangen door heb gastechtpaar van de touroperator. Veel gezwommen. Het aquapark is erg leuk door de vele glijbanen en er is altijd een wel een ligstoel beschikbaar en anders een plek in de ligweide. Het zwembad op de camping is keurig schoon. De zee is elke dag anders. Ene dag fikse golven en de andere dag spiegelglad. Wij zaten vlakbij het oude toiletgebouw (bij de zee). Wordt vaak schoongemaakt! Handig als je van het strand komt en je even wil afspoelen. Ook voor een ochtendplasje erg handig. Het toilet/douche gebouw midden op de camping is uitstekend. Douchecabines en aparte aankleedcabines om de doorstroom en hygiëne te bevorderen. Ondanks de drukte (camping was compleet volgeboekt) heb ik nooit hoeven wachten op een douchecabine.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Koen M09-08-2018

Bedenking bij 4 sterren

Propere camping, druk in de weer voor het opruimen van bladeren door de vele bomen. Ook het vernieuwde sanitair in het midden v/d camping wordt dagelijks degelijk gekuist. Helaas zijn er ook minpunten zoals de hinderlijke rioolgeur aan de afwasbakken, het altijd koude water om af te wassen. Op de 14 dagen hebben wij slechts 1 dag geen elektrische pannes gehad waardoor ons eten telkens bedorven was en dit over de hele hoofdstraat. Ondanks de security die alles in het oog houdt zijn we toch enkele dingen gestolen dus let op met waardevolle spullen. Over de wifi op staanplaats (3 plaatsen van wifi mast) is dit voor 23€/week echt wel een teleurstelling. Het zwemparadijs is leuk voor kleine kinderen maar erg druk omdat gedeeld wordt en lijkt groter op foto dan in het echt, ook de spa is niet toegankelijk. Alles samen is dit een leuke camping maar vindt persoonlijk de 4 sterren een beetje overdreven omdat de basisvoorzieningen het lieten afweten.

• 6Eetgelegenheden

Marie-France Durancel - Directrice, Administrateur, 14-08-2018

Beste Koen, We zijn gecontroleerd door een geaccrediteerde instantie die verklaart dat we aan elk van de 4*-classificatiecriteria voldoen, dus ik kan je niet laten zeggen dat deze classificatie overdreven is. De toiletten worden dagelijks schoongemaakt van 05:00 tot 19:00 uur 's avonds en de tijden waarop dat gedaan is, zijn binnenin opgeschreven. Reinheid is een van de sterke punten van onze camping, we komen na elke campeerder langs om afgevallen bladeren en vuil te verwijderen, zodat vakantiegangers volop kunnen genieten van hun verblijf. Als u iets abnormaals opvalt, meld dit dan gerust aan het personeel, ze zullen voor het comfort van iedereen zo snel mogelijk ingrijpen. De uitzonderlijke hitte en de hittegolven van de afgelopen tijd hebben de elektrische installaties in het gebied beschadigd en dat was de oorzaak dat onze vakantiegangers gedurende 3,5 uur geen elektriciteit hadden. Dit was een onvoorspelbare gebeurtenis, overmacht, maar ik verontschuldig me nogmaals voor het ondervonden ongemak. Onze surveillantie-teams zijn er om de veiligheid van iedereen te verzekeren, we raden echter alle vakantiegangers aan om waardevolle spullen te beschermen om te voorkomen dat kwaadwillende personen in de verleiding worden gebracht. We verhuren kluisjes bij de receptie, tegen een vergoeding van €16,- per week. Afgezien van petjes, handdoeken of soortgelijke verloren items, is niemand naar de receptie gekomen om te klagen over gestolen kostbaarheden. Om onze vakantiegangers in staat te stellen online te blijven aan boord van ons piratenschip, bieden we verschillende alternatieven. Een betaal-wifi op het emplacement, met een kaartsysteem per minuut of een bedrag ineens, of een gratis optie gedurenede één uur per dag, rond de bar. We hopen dat u terug zult komen om te genieten van een vakantie in California-Beach, waar vrolijke piraten klaar staan om je onvergetelijke momenten te bezorgen. Marie-France Durancel Directrice du Camping Californie-Plage 04 67 21 64 69

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4Peter Koelen05-10-2017

Nooit meer ! Zigeuners zijn geen piraten

Dat het er slordig aan toe gaat. Dat alles lang duurt. Dat het eten en het bier niet smaakt. Dat er heel de dag en avond heel veel lawaai is. Dat de Spa op de andere camping niet voor California Plage gasten beschikbaar is. Dat de Borneo Caravan klein is. Dat de Service teleurstellend is. Dat de camping rondom is omgeven door zigeuners. Dat ik hier nooit !!!!! meer naar toe gaat. Dat er veel kinderachtige regels gelden die allen bekeurd kunnen worden met € 25,00. Dat bij het netjes indienen van een klacht zoals kapotte buitenlamp of een stinkende riolering-put / deksel op je terras men na drie keer melden en na drie dagen men zich nog steeds niet laat zien of horen. Dat er heel !!!!!!!! weinig personeel is !!!!!!!!. Dat de gehele animaties niks is. Het voetbalveld niks is en de kantine en het restaurant is ook niks. Het eten is er ook niet al te best. Verder van de camping af allemaal veel beter maar overal is het file rijden. De strandjes bij de camping zijn zeer slecht. Overigens de drukke weg naar het andere zwemparadijs valt reuze mee, het supermarktje is klein maar fijn en het waterparadijs op de andere camping is fantastisch. De nieuwe toiletgebouwen en het onderhoud daaraan krijgt wel een cijfer 10.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Maartje08-09-2017

Goed bevallen

Pluspunten: -De zwembaden! Die op de camping was heerlijk (overdekt en fijne water temperatuur),het personeel heel vriendelijk. Het waterpark heeft hele leuke glijbanen!

-De omgeving. Genoeg leuke uitstapjes kunnen maken.

-Onze accommodatie, een lodge van reisorganisatie. Perfect op een vlonder, dus geen stof en verder van alle gemakken voorzien.

-Het verse brood! Elke ochtend en middag weer een feestje.

-Het personeel van de camping is aardig en doet zijn best om verschillende talen te spreken!

Minpunten:

-Dat er geen parkeerplekken zijn, maar alle auto's voor de tenten staan.... Jammer voor de uitstraling van de verder prachtige camping.

-De strandjes zijn wel erg klein, en vooral rommelig. Iets verderop wel een mooi strand.

-Dat de campinggasten er zo'n rommel van maken in de wc's. De schoonmaakploeg doet zijn best, maar hier valt niet tegenop te poetsen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9wp02-09-2017

Altijd weer geweldige vakantie hier

Net zoals alle voorgaande jaren ook nu weer genoten van deze geweldig mooie en schone camping en wij hebben nu zelfs onze eigen caravan daar achtergelaten bij nabij gelegen caravan stalling. Bijkomend plus punt van deze vakantie 2017 was het geheel vernieuwde sanitair gebouw, echt prachtig opgeknapt, TOP!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

15 tips over Camping Californie Plage

• Bart & co, 24-04-2014

Beste restaurant in Vias is l'Amandine, wel reserveren want het is piepklein.

• emilie Kars, 08-08-2013

Zelf hebben we rechtstreeks bij de camping geboekt dat is goed bevallen. Tenten worden aangeboden via Rentatent en Happytent. Ga ook zeker naar het strand in VIas, heel lang ondiep dus zeer geschikt voor kleine kinderen en maar op 5 min afstand. Cap D'agde bezoeken vroeg in de ochtend of laat op de middag het staat op die weg altijd vast!

• H.J. van Arenthals, 01-08-2012

Rijd 's morgens richting Cap d' Agde niet de autoweg op, maar even om via Vias, dat scheelt de dagelijkse file...

De berg boven Sete...

Carcassonne ...

Montpellier en Pezenas...

19 vragen over Camping Californie Plage

• Suzanne Van de Weerd, 05-02-2018

Pinnen bij restaurant en bar camping

kan iemand ons vertellen of er inmiddels al bij de le beach restaurant en op de camping zelf gepint kan worden?

• Arnoud, 30-07-2017

Happy tent

Hallo,

weet iemand waar de tenten van happytent staan?

• Petra, 10-02-2016

Vraag over de oversteek naar andere camping

Wie kan mij vertellen over de oversteek van camping Californië plage naar camping cap soleil? Hoe ver is dit lopen/ Is dit een drukke weg/ wat is jouw ervaring hiermee? Ik hoor heel graag reacties hierover...Vast bedankt!!

Fam mastenbroek , 18-08-2016

Als je de camping afloopt is het 3 minuten lopen, de weg is niet heel druk, is prima te doen.

Camping Californie Plage info

• Aantal sterrensterstersterster