15 tips over Camping Californie Plage

• Bart & co, 24-04-2014

Beste restaurant in Vias is l'Amandine, wel reserveren want het is piepklein.

• emilie Kars, 08-08-2013

Zelf hebben we rechtstreeks bij de camping geboekt dat is goed bevallen. Tenten worden aangeboden via Rentatent en Happytent. Ga ook zeker naar het strand in VIas, heel lang ondiep dus zeer geschikt voor kleine kinderen en maar op 5 min afstand. Cap D'agde bezoeken vroeg in de ochtend of laat op de middag het staat op die weg altijd vast!

• H.J. van Arenthals, 01-08-2012

Rijd 's morgens richting Cap d' Agde niet de autoweg op, maar even om via Vias, dat scheelt de dagelijkse file...

De berg boven Sete...

Carcassonne ...

Montpellier en Pezenas...

• ooijenjpm, 27-07-2012

In de omgeving konden we echter slecht parkeren in de steden e.d. omdat wij een hoge bus hebben, want er waren overal slagbomen met 2.00 m hoogte. Maar de fietsen erin en het was weer opgelost.

We hebben een aantal aanbieders voor Californie Plage voor je op een rij gezet:

• fam de groen., 15-07-2012

Al met al zijn wij als gezin met 3 kinderen veel beter gewend! De omgeving moet je echt je auto voor pakken, Cap D'agde en Valras Plage zijn echte aanraders!!! Mooie stranden, leuke kermis. Euro Parc in de buurt van de camping erg duur, wel 2x per week helft van de prijs dan erg druk, let op kleine kinderen. De weg naar de camping erg donker, erg afgelegen.

• P Hermans, 11-07-2012

Zorg dat de jongelui s;avonds na het sluiten van de bar of wanneer men naar hun slaap gelegenheid gaat dit op een rustige manier doet

• Marc en Bertina, 11-06-2012

De dierentuin in Sigean. Hier rij je 7,5 doorheen langs de wilde beesten. Het aquarium in Montpellier is ook zeker de moeite waard en anders dan anderen. In cap d'agde is een grote HyperU. Dichterbij zijn ook genoeg supermarkten.

• Michael, 29-12-2011

Plaatsen zo dicht mogelijk bij de zee reserveren. Dan ben je verzekerd van minder lawaai dan vooraan.

• steffie, 16-07-2012

Ijsjes los zijn inderdaad wel erg duur, maar die haalden we gewoon in het campingwinkeltje, dan had je er 4 voor dezelfde prijs als 1 aan de bar

• rmtnfrj, 23-07-2015

leader price in vias of de lidl en hyper u in agde huur een koelkast met vriesvak en gooi hem vol met boodschappen, scheelt veel ritjes naar de supermarkt en goedkope ijsjes. huur een bootje naast het europark voor een tochtje over canal midi europark erg leuk voor een avondje, prijzen niet anders dan Nederlandse kermis. Carcassonne is leuk Vuurwerk bij de stranden, toeristeninfo naast europark, voor alle datums van markten, vuurwerk, evenementen, verhuur, parken etc etc

• RenateLouise, 30-06-2015

Het strand van Valras-Plage Sete Beziers Cap d Agde

• Richard, 27-07-2015

Restaurant op het strand is echt een aanrader (wel ruim contant geld meenemen!) -- Bezoek aan Carcassone (100 km verderop) kunnen we ook aanbevelen (drukte viel mee) -- Een tochtje met de catamaran vanuit Cap d'Agde was een super idee!

• J van Driel, 01-08-2014

Geef je wensen door voordat je boekt, grote plaats, schaduwrijk enz. Hier wordt zeker rekening mee gehouden.

• troquetjes, 25-08-2014

Eco keurmerk ?? er zouden wat meer containers verspreid over de camping mogen staan op zijn minst op 2 plekken. nu staan er alleen containers bij de receptie en de glas, plastic, en papier containers staan buiten de camping. Camping laat honden toe, maar er is geen uitlaat gelegenheid voor honden. Erg jammer voor mensen die niks met honden hebben. Sommige gasten laten hun honden hun behoefte dus gewoon op jouw plekje doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Californie Plage voor je op een rij gezet:

• Aad van Almenkerk, 09-07-2015

s'Morgens rond 08.00 uur gebruik maken van het sanitair, dan is het net schoongemaakt, daarna word het al snel smerig. Geen WiFi kopen, werkt niet f nauwelijks. Veel muggenspray meenemen want je word er kapot gestoken.