19 vragen over Camping Californie Plage

• Suzanne Van de Weerd, 05-02-2018

Pinnen bij restaurant en bar camping

kan iemand ons vertellen of er inmiddels al bij de le beach restaurant en op de camping zelf gepint kan worden?

• Arnoud, 30-07-2017

Happy tent

Hallo,

weet iemand waar de tenten van happytent staan?

• Petra, 10-02-2016

Vraag over de oversteek naar andere camping

Wie kan mij vertellen over de oversteek van camping Californië plage naar camping cap soleil? Hoe ver is dit lopen/ Is dit een drukke weg/ wat is jouw ervaring hiermee? Ik hoor heel graag reacties hierover...Vast bedankt!!

Fam mastenbroek , 18-08-2016

Als je de camping afloopt is het 3 minuten lopen, de weg is niet heel druk, is prima te doen.

• anouschka79, 24-01-2016

zwemshort toegestaan ?????

beste allemaal,

kan iemand ons vertellen of zwemshorts zijn toegestaan of alleen de strakke zwembroeken ???? mvg Anouschka

Inge, 04-02-2017

Volgens mij niet.... Het valt niet mee een camping In Frankrijk te vinden waar shorts zijn toegestaan.... Succes! Of hebben jullie al iets gevonden?

We hebben een aantal aanbieders voor Californie Plage voor je op een rij gezet:

• Semvakantie, 03-03-2015

Jongeren

Is er op deze camping of in de omstreken van de camping veel te doen voor jongeren van 16 T/M 18 jaar?

RenateLouise, 30-06-2015

Wij verbleven in het voorseizoen, daardoor weet ik het niet op de camping zelf. Maar zij kunnen sowieso naar Europark. Dit is een grote permanente kermis in Vias.

• Michel, 08-01-2015

Wifi / stacaravan Maho

Wie kan mij vertellen hoe goed de wifi op de camping is en wat de kosten daarvan zijn? Wij willen een Maho stacaravan huren. Wie heeft hier ervaring mee, want ik zie dat deze caravans al wel uit 2007 zijn. Zit er in deze caravans een grote of een kleine koelkast? Televisie kan gehuurd, maar hebben deze alleen Franse zenders of zijn er ook Nederlandse zenders beschikbaar? Klopt het dat hier een ruim bed in zit van 160 x 200 cm? Zijn de matrassen een beetje goed, zodat je uitgerust wakker wordt? WIe heeft nog tips over de accommodatie types en plaatsen, voor een eventuele voorkeurs plek? Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 3 kinderen leeftijd 10, 10 en 12 jaar.

RenateLouise, 30-06-2015

De wifi is traag, maar ik weet dat de kosten wel mee vielen. Als je een luxe accommodatie zou boeken, zit de wifi bij de prijs in. De televisie heeft enkel Franse zenders. In onze caravan Tiki-Hut zat ook een groot bed, dus het kan best zo zijn dat deze in de Maho ook zit.

• peekel, 30-12-2014

de weg oversteken

kan iemand vertellen of je gemakkelijk de weg over kan steken naar het zwembad? kunnen we onze kinderen zelfstandig naar het zwembad laten lopen?

RenateLouise, 30-06-2015

De weg is niet erg druk, maar ik zou kinderen van jonger dan 8 jaar niet alleen over die weg laten lopen.

• Marianne, 12-12-2013

Nederlandse bezoekers

Ik ben benieuwd of er veel Nederlanse kinderen (tot 10 jaar) op deze camping komen, in het hoogseizoen. Misschien kan iemand dat vertellen, die vaker is geweest.

Wendy, 29-12-2013

Wij zaten er afgelopen zomer van 22 juli tot 8 augustus en er waren toen veel Nederlanders op de camping natuurlijk ook andere nationaliteiten, maar genoeg Nederlanders!) en veel leeftijdsgenootjes! Dus dat komt helemaal goed. We vonden de camping ook erg leuk.

• Marcia, 24-11-2013

bbq

Kan iemand mij vertellen of je mag bbq-en op kolen?

evelien, 29-11-2013

ja je mag bbq op kolen

• Jessica, 14-11-2013

ervaring met ingerichte tenten?

Hallo, wie heeft er ervaring met de ingerichte tenten van Happy tent of rent a tent op deze camping. Op internet is het verschil moeilijk te beoordelen. Wij willen voor volgende zomer gaan boeken,

niekrijg, 30-06-2014

We komen net weer van vakantie met huren van rent à tent. Dit is ons super bevallen. Alles is ook aanwezig.