Camping Californie Plage

Camping Californie Plage
6,8

151 reviews over Camping Californie Plage in het Nederlands

(Nog) Niet de ideale camping, omdat.....

Familie Ming
16-8-2019

Zie website voor recente foto's. Het vernieuwde zwembad is geen spektakel. Zonder meerdere glijbanen doe je niet meer mee. Het peuterbad heeft teveel fonteinen en wordt hierdoor nauwelijks gebruikt. Gemiste kans. Wij maakte vaak gebruik van het zwembad van camping Cap Soleil. Dat is een spektakel en geweldig om te zien. Dit jaar mocht het nog, schijnt in 2020 niet meer te mogen. Receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een pluspunt. Cindy spreekt Nederlands De beveiliging voor en achter is streng. Geen bandje/ geen toegang.
De badmeester met het korte zwarte haar ziet werkelijk alles en corrigeert om de haverklap. Die man moet uitgeput zijn na werktijd. Wij hadden een Tiki stacaravan die leuker staan opgesteld dan de overige. Een soort pleintje. De andere zouden wij niet kiezen. Animatie is vlak. Geen shows of theater of spelletjes. Alles in het Frans. Nauwelijks Nederlanders. Vias Plage is leuk. Kermis is enorm groot.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit meer!!

Wanten
13-8-2019

Zwembad is netjes en mooi. Sanitair oké Personeel wat er werkt is onvriendelijk en onbehulpzaam. 2 uur wachten in het restaurant voor je je eten krijgt. 1/2 in de rij staan voor een drankje. Animatie alleen in het Frans. Nederlanders worden hierin niet betrokken. Geen sfeer!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuke camping.

Ingrid
9-8-2019

Leuke camping met 2 kleine strandjes. Op paar minuten rijden vind je mooiere stranden. Prima zwembad met voldoende bedjes, maar wij maakten vooral aan einde van de dag gebruik van zwembad. Winkel op camping heeft voldoende basisproducten en ook supermarkten in de buurt. Pizza op camping smaakt goed, verder geen gebruik gemaakt van restaurant. Sanitairgebouw bij strand zwaar verouderd en mag wel opknapbeurt hebben, maar andere 2 aanitairgebouwen op camping zijn prima en goed schoon. Algemene indruk van camping is goed. Weinig extreme geluidsoverlast ervaren. Natuurlijk hoor je wel af en toe animatie, maar dat vonden wij niet storend. Deze stopt niet heel laat.

Prima vakantie gehad.

Sabine
8-8-2019

Wij hadden een mobilehome gehuurd (Moorea). netjes, schoon, bedden prima, verduisterende gordijnen en horren en airco prettig. De kampeerplaatsen (we hebben ook caravan) vonden wij erg krap. Nieuwe sanitairgebouw in het midden zag er prima uit. Wasmachine 5,50 droger 3 euro. Was is prima schoon. Zwembad met glijbaan voor de jongens (9, 11 en 14)prima om zich te vermaken. nieuw dus alles fris. Zwembad (met waterpark) van buur camping mocht alleen dit jaar nog gebruikt worden. Wij zijn 2x geweest. Bij zwembad op camping hadden we voldoende bedjes. Laatste 2 dagen, toen fransen ook vakantie hadden, lag alles steeds vol. En was het erg druk in t zwembad. Camping schoon. sfeer prettig. Strand klein maar voldoende. Restaurant eten prima, prijzig (5 man eten en 1x drinken voor 95 euro) ijsjes duur. Kunt beter doos in de winkel kopen. Animatie in het Frans. Vliegveld in de buurt (vonden wij niet storend). S avonds wel geluid van buur camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nooit meer trap er niet in snel verder zoeken!

Somers
2-8-2019

Een zeer slecht verzorgde camping. Hangjongeren wat tot heel lang in de nacht samen komen en muziek luisteren en hard praten. Personeel zeer onvriendelijk en gaan met elkaar smorgens vroeg bij elkaar staan en hard praten. Personeel maken hun eigen regels. De wc's en douches stinken heel erg en zijn zeer vies, overal haren en beesten en zand. De douches en de afwasbakken zijn ijskoud. Geen wc brillen. De wasmachines zijn heel slecht de was is nog viezer als het eruit komt. Er worden banden van de fietsen kapot geprikt en gestolen van de staanplaats. Het zwemwater is ijskoud. Er werd niet vermeld dat je aan de overkant kunt gaan zwemmen. De prijzen in de supermarkt zijn super duur en het drinken en ijsjes aan de bar €3,50+ en als je naar een andere winkel wilt dan kan je in de file gaan staan. De stranden zijn vies en veel stenen. Kortom het is het geld niet waard en de camping verdient geen sterren. Wij zullen nooit meer terug komen.

Marie-France Durancel - General Manager, Administrateur, 13-8-2019

Ahoy Djemila ! Ik zie dat wij uw bliksemschichten ontvangen op verschillende daartoe dienende platformen. Zoals ik het reeds vermeldde op een ander gespecialiseerd platform, vind ik het zeer spijtig dat u na een gelukte eerste verblijf in april, deze keer zeer teleurgesteld vertrokken bent. Dat wij onze sterren niet verdienen, kan ik niet beamen. Zij zijn het resultaat van hard werk, en wij zweren op de Piratencode dat wij hier elk criterium van naleven! Het is een feit dat de drukte zeer verschillend is tussen deze twee periodes, maar in elke omstandigheid behouden onze piraten hun glimlach om u op de beste manier mogelijk te helpen. Het is belangrijk dat u weet, matroos, dat wij al het mogelijke doen voor uw welzijn en uw veiligheid. Wij zijn geen gemene schurken, maar wel brave piraten en indien u ons een probleem meldt, kunnen we trachten deze zo snel mogelijk op te lossen. Ter plekke, bij uw vertrek, hebt u ons laten weten dat u zeer ontevreden was over het feit dat er geen samenwerking meer is met de camping aan de overkant wat betreft het waterpark… Het lijkt mij zeer streng om onze op deze manier te noteren voor dit detail, terwijl wij sinds dit jaar een gloednieuw aquapark ter beschikking hebben op onze eigen piratenboot. Het spijt me te lezen dat u na twee verblijven bij ons niet meer terug wilt komen, maar ik wens u ten harte een vestiging te vinden die aan uw wensen voldoet. En indien u van gedachte verandert, zullen wij u met plezier ontvangen voor een derde verblijf. Misschien tot binnenkort! Marie-France Durancel Directrice du Camping Californie-Plage 04 67 21 64 69

Prachtig mooie camping met enthousiast personeel

H. Busscher
27-7-2019

Wat een heerlijke camping om te verblijven! Een prachtig zwembad waarin jonge en oudere kinderen zich goed kunnen vermaken. De zee direct aan de camping is heerlijk. De camping is in Piraten stijl, personeel loopt in dit tenue rond en het plein is volledig in dit thema nagebouwd met een groot schip als speelklimrek. Restaurant is goed en niet duur en hebben leuk georganiseerde eetavonden zoals mosselen met friet en Paella. Sanitairblok in het midden van de camping is mooi, schoon en meer dan voldoende hokjes. Het personeel werkt hard om een ieder het naar de zin te maken. Wij gaan nog genieten van onze laatste week hier. Een aanrader deze camping!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima vakantie

S
25-7-2019

Wij zitten er nu momenteel en je kan gewoon zwemmen op de andere camping. De camping zelf zegt dat dit niet meer mag maar je loopt naar de camping cap soleil en daar wordt je zo binnen gelaten door de security zonder problemen je kan zelfs de code van het hek krijgen van de receptie van cap soleil. Tot op heden prima camping zitten in een stacaravan overal vlakbij dus helemaal top. Zelfs de douches in het gebouw vonden wij prima. Personeel vonden wij tot nu toe aardig. Enig minpuntjes tot nu vinden wij het strand aan de camping de baaitjes zijn klein. Dus voor een echt strand moet je even 10min in de auto vinden wij verder geen probleem. En de animatie is alleen in het Frans. Verder prima naar ons zin

Fijne camping

Wesley Verschuur
24-7-2019

Na aankomst op de camping een veel te kleine plek toegewezen gekregen, onze tent past hier met moeite op, na dit gemeld te hebben op de receptie kon dit helaas niet meteen opgelost worden, waardoor wij een nacht doorgebracht hebben op de kleine plek. De volgende dag werden wij op onze plek opgezocht door Cindy, die onze klacht bekeken heeft en ons overgeplaatst heeft naar een stacaravan. Wij zijn zeer tevreden met de geboden oplossing deels omdat het niet wenselijk is de tent weer volledig af te breken en op een ruimere plek weer op te bouwen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prima plek om je vakantie te vieren.

Stefan
23-7-2019

Prima camping aan de kust, 2 kleine strandjes grenzend aan de camping wat opzich prima is, voor grotere stranden kan je even verderop (ong 10 min met de auto) . Zwembad is net nieuw, redelijk grote peuterbad verder niet veel bijzonders, opzich prima. Aquapark op de foto's is echter van de camping er tegen over, daar is sinds dit jaar (helaas) geen toegang meer voor. In de buurt is een grote kermis (europark) welke in de avonduren open is, als je wat oudere kinderen hebt is dit denk ik wel een aanrader. De Lodge van hayppytent is ook zeker een aanrader. prima bedden grote koelkast en een loungesetje op de veranda, bbqtje aan biertje erbij . Het sanitair word regelmatig schoongemaakt en is vrij nieuw (midden van de camping). Warm water geen problemen mee gehad. Al met al een prima vakantie, gaan volgend jaar kijken naar een camping met grotere zwembad/glijbanen.

Marie-France Durancel - General Manager, Administrateur, 30-7-2019

Ohé Stefan ! Het is met groot plezier dat we u zeer mooie getuigenis lezen. Onze vriendelijke piraten waren heel blij u te ontvangen, samen met uw kleine matroosjes, voor deze zomervakantie. Voor een zeeman is het absoluut noodzakelijk een voet op aarde en een voet in de zee te hebben. Dat is dan ook de reden waarom onze camping een prachtig zicht op zee biedt, en dat u van de zachtheid van deze Middellandse Zee kan genieten vanaf de kleine verborgen kreekjes. Wij bieden accommodatie in stacaravan, maar ook in Lodge tent met alle comfort. Voor het plezier van groot en klein hebben we effectief een gloednieuw watercomplex gebouwd. In een mooie piratenomgeving kan u vanaf nu genieten van de watergeneugten in de verschillende baden, terwijl uw matroosjes pret hebben in het peuterbadje. Dankzij de camping animaties, de strandjes, het watercomplex en het pretpark in de omgeving van onze site, is zich vervelen bij Camping Californie Plage onmogelijk ! Indien u nog eens van de zon van de Midi wilt genieten, en van de aangename zeelucht, zullen wij u met open armen opnieuw ontvangen. Tot zeer binnenkort!

Nooit meer

22-7-2019

Zoals omschreven de camping ongeschreven word , is in de realiteit vele maten anders. Zwembad wat op de foto's staat is van de camping aan de overkant. En het personeel is onwijs onvriendelijk! Warm douchen kun je niet want je hebt continue een koude straal. Al met al zou ik deze camping niet aanraden

Marie-France Durancel - General Manager, Administrateur, 26-7-2019

Dear camping friends, We thank you for having chosen our pirates island for your holidays under the sun of the “Midi” area. Indeed your testimony leaves me puzzled. It seems as if you spent a stay with us last year but we no more have the same services and the same offer than last year. For the pleasure of all our camping guests we built a new aquapark inside our own campsite ground. Like the rest of the campsite also the new aquapark is following our pirates theme entirely. You will find there a paddling pool, another outside pool, a waterslide and even a bubbeling bath for water pleasures with the whole family  Your remark concerning the sanitary block is surprising because normaly there is hot water in our showers. Maybe if there is lots of people at the same time using the showers the water is getting colder. This is a very punctual fact and our guests shouldn’t hesitate to inform our staff at the reception so that we can send a technician fixing the problem. The captain and the pirates crew regret that you won’t recommend our campsite to anybody else even if all the matters you talked about have been solved in 2019. We hope you to find a place for your holidays which is meeting more your expectations. We hoist the white flag and we wish you good winds !
Marie-France Durancel General Manager of Camping Californie-Plage 04 67 21 64 69

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Californie Plage in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Californie Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.