Camping Capfun Les Gorges du Gardon ****

Camping Capfun Les Gorges du Gardon ****

Camping Capfun Les Gorges du Gardon
Camping Capfun Les Gorges du Gardon
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Les Gorges du Gardon voor je op een rij gezet:

49 reviews over Camping Capfun Les Gorges du Gardon in het Nederlands

Niet weer

Zonaanbidder, 9-8-2017

Toen het nog in private handen was, zijn we hier omstreeks 20 x geweest, prachtige camping met rust en mooie natuur.

Sinds het jaren geleden in handen is gekomen van een keten , lijkt het alleen te gaan om " volproppen, omzet en slecht onderhoud sanitair "

Het is hoofdzakelijk volgepropt met chalets en wat stacaravans en voor de caravan oid is niet veel plaats meer, levert te weinig op ?

We zijn de afgelopen jaren nog 2 keer geweest, het bleef toch trekken, maar beide keren na 1 nacht weer weggegaan !

We zijn er nu echt klaar mee !

Het is wel een mooie omgeving, maar het campinggevoel van weleer, is er zeker niet meer !

Nooit meer

Diana, 29-7-2017

Niks voor gezinnen met tieners! Campinggasten 90% frans! Personeel frans talig! Campingplekken heel, heel klein! Rumoerig! Schreeuwende kinderen tot s'avonds heel laat! Zo kan ik nog wel ff doorgaan....!

Prima camping

fremmers, 19-7-2017

Een kleine en knusse camping direct aan de rivier met veel bomen die het schaduwrijk maken (fijn). De stacaravans stonden wel erg dicht op elkaar (en de andere plekken vond ik ook niet echt ruim). Het animatieteam was echt bijzonder leuk. Ondanks dat alles in het Frans was en wij aan weinig dingen echt mee deden, was het zo'n enthousiaste groep dat er een hele leuke sfeer ontstond op de camping. De zwembaden waren super, evenals de vier glijbanen! En de twee springkussens vielen ook in goede aarde bij onze twee kleine kinderen. Elke dag en avond werd er wel weer iets anders georganiseerd en de muziek ging elke avond stipt om 22.30 uur uit. Netjes!

Enige minpuntjes: het sanitair werd niet goed schoongemaakt (maar daar hadden wij weinig last van met een stacaravan), de broodjes in het winkeltje waren erg prijzig en ik miste een speeltuintje voor kleine kinderen. Er staat nu alleen een stoere klimtoren die erg leuk is, maar te moeilijk voor kinderen onder de vier jaar. Oja, en een voetbal/volleybal veld zou ook een goede toevoeging zijn.

Qua omgeving alleen maar lof: le Pont du Gard is op loopafstand en er zijn vele leuke wandel- en mountainbikeroutes in de omgeving. Ook Avignon, Nimes, Nimes en Les-Baux-de-Provence zijn vlakbij en een bezoek waard!

Prima, simpele camping: wij hebben het naar ons zin gehad!

Goede camping

An nette Heus, 22-6-2017

Prima camping. De laatste avond op het terras gegeten. Was ronduit walgelijk !!! De frites was één grote klont. Steak was zwart en op sommige plekken nog bloeddoorlopen. Champignonsaus was een bruine saus met champignons uit blik. Gevraagd of het beter kon !! Als antwoord home made !! Lijkt toch nergens op. Zoek een goede kok !! Moest hiervoor nog een bedrag van 23,50 euro betalen. Schande !!

Ontevreden

., 12-9-2016

Ligging is mooi en de zwembaden leuk. De ontvangst was zeer slecht. Wij hadden al maanden tevoren geboekt en gevraagd om een schaduwrijke plek. De ons toegewezen plek was al bezet! Uitgifte plaatsen was een chaos. Sanitair werd niet goed schoongemaakt en is na onze 1e week zelfs 2 dagen helemaal niet gereinigd. Was ronduit smerig....

Nooit meer

A. de Goede, 9-9-2016

De camping ligt prachtig en we hadden tijdig gevraagd om een rustige schaduwrijke plaats. Bij aankomst was de aan ons toegewezen plek al bezet. We hebben anderhalf uur moeten wachten tot uiteindelijk duidelijk was dat de mensen die op onze plek stonden niet weg wilden. We kregen vervolgens een lijst met plaatsen die vrij zouden zijn maar daarvan was 3/4 ook al bezet. Uiteindelijk kregen wij wel een plek in de schaduw maar die was erg klein. Mede omdat wij al vooruit hadden betaald deze genomen. De 1e week was hoogseizoen en ontzettend veel kabaal soms tot half 3 in de nacht. Er werd niks van gezegd. Daarna laagseizoen en werd het sanitair 2 dagen niet schoongemaakt!! Er werd na geklaag gewoon 1x per dag met een slang door de toiletten en douches gespoten..Het sanitair was dus niet schoon. Als kampeerder hang je er een beetje bij. Ze vinden de gasten in de vaste sta caravans duidelijk belangrijker. Onze dochter v 8 jaar zei zelfs; mam volgende x wil ik naar een rustigere camping.

., 29-8-2016

Gorges du Gardon is een fijne compacte camping direct aan de rivier, met vriendelijk personeel, een mooi zwembad en van alle voorzieningen voorzien. Een fijne vakantie gehad en wij gaan zeker nog terug!. Het assortiment in het winkeltje zou iets uitgebreider kunnen en het sanitair iets schoner (meer toedoen van gasten)

., 16-8-2016

Leuke camping , direct aan rivier om van uit te Canoen of te zwemmen, kleine camping met alle faciliteiten. Een multi play veld zou het compleet maken

., 4-7-2016

we voelen ons veilig, natuur omgeving, vooral de vogels. de omliggende dorpen en stadjes zijn zeer aantrekkelijk, en dat al vele jaren. Mijn vrouw en ik zijn tevreden, en zien geen te verbeteren punten.

Geweldige camping!

Monique, 4-8-2015

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie op camping Les Gorges du Gardon. De camping wordt dagelijks goed onderhouden. Wij zaten in een mobilhome Habana en hadden een super ligging. De camping is niet al te groot, wat ik voor onze kinderen van 5 en 7 wel prettig vind. De zwembaden waren super! Ook deze zijn schoon en worden goed onderhouden. Pluspunt is zeker de ligging van de camping aan de rivier vanwaar je kano's kan huren. Ook de supermarkt is niet ver weg. De animatie is voldoende. Kortom wij vinden het een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Gorges du Gardon in Vers Pont du Gard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Gorges du Gardon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Les Gorges du Gardon scoort een 6.66 uit 10 op basis van 78 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: