Camping Capfun Les Gorges du Gardonsterstersterster

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Vers Pont du Gard

7.1Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Les Gorges du Gardon voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

87 reviews over Camping Capfun Les Gorges du Gardon

• 2019
    6Tony Van der meirsch06-08-2019

Nooit meer.

Ik was hier met mijn vrouw en kinderen. De ligging is subliem, vlak aan de Gardon waar het jeerlijk vertoeven is. De camping is goed bereikbaar op amper 10km van de snelweg en op 5km heb je een Lidl en intermarché. Personeel is heel behulpzaam en meestal tweetalig. (Frans, Engels). Iedere avond is er wel iets te doen. Zwembad heeft 4 glijbanen die in goede staat zijn, alleen bij de middag animatie staat de muziek loeihard. Ik had een campeerplaats geboekt en op de site stond min 80m2, nu weet ik niet hoe ze in Frankrijk de oppervlakte bereken maar die plek was Geen 80m2. Mijn caravan+ voortent heeft een opp. van 30m2 (5x6) en ik had nog een tent van 8m2. Wel die pasten er amper op!! 👎Het sanitaire blok is een ramp, versleten en vuil. (door het omliggende zand). 👎👎

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7CP27-08-2018

Redelijk goed

Camping ligt erg mooi aan de rivier de Gardon. Je kan van hieruit kano's huren en richting de Pont du Gard kanoën, een aanrader! Er is een goed animatieteam wat iedere avond iets leuks organiseert; helaas wel alleen Franstalig. De muziek stopte iedere avond voor 23.00 uur, heel netjes. Wij hadden een sta caravan; wat ik niet gewend bent van Capfun was dat deze niet echt netjes was achtergelaten. doucheputje stonk, hier en daar haren in kastjes, vingers op deuren, veel spinnenwebben in hoeken. Dat vond ik een tegenvaller. Bovendien hadden wij veel last van mieren in het huisje. Ons huisje stond tegenover het rioolzuiveringshuisje en als de wind onze kant op stond rook je de hele dag een vieze lucht. Honden waren toegestaan en op een gegeven moment lagen er voor ons huisje lagen gewoon 3 hondendrollen! Dit vind ik persoonlijk schandalig! Met name van de hondenbezitters. Zwembad was prima, veel glijbanen. Al met al goede week gehad.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Marco van der horst12-08-2018

Netjes , verzorgd maar niet ons ding

Ligt aan een mooi riviertje , die wel wat koud is. Je kunt daar kano tochtjes boeken. Camping is erg klein en overzichtelijk. Het Fun gedeelte in het zwembad is erg hoog. Totaal geen plek om te zonnen en ook geen ligbedjes aanwezig , alleen stoelen. Restaurant is prima en vriendelijk geprijsd en prima in orde. Huisjes zijn gloednieuw en zeer comfortabel. Ze staan alleen zowat in het zwembad , waardoor je de hele dag in het geschreeuw zit. Animatie is ook goed hoorbaar vanuit deze plek. Zal elders op de camping veel minder zijn. Ze hebben een klein winkeltje , wat niet heel veel voorsteld. Supermarkten zijn er voldoende in de buurt. Camping zelf ligt redelijk afgelegen. Liggen leuke dorpjes in de buurt , wel alleen met de auto te bereiken.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Cathy05-08-2018

Prachtige plek, valt wel wat te verbeteren hier!

Camping is Frans georiënteerd en ligt op een schitterende plek! Zowel stacaravans als kampeerplek. Stacaravan door vrienden gehuurd was erg mooi! Onze kampeerplek was prima, stond een soort schuurtje op met koelkast en tuinmeubilair, wat we niet wisten en dus een hele mooie bijkomstigheid was! Dit had niet iedere plek..... Er werden leuke dingen georganiseerd (paella avond, schuimparty) en tof zwembad! Minpunten vonden wij dat er zeer slecht Engels werd gesproken, wat nog wel eens voor communicatie problemen kon leiden. Uiteindelijk stonden ze wel voor ons klaar. Het sanitair is erg oud, duidelijk aan vervanging toe, en in de basis erg smerig. Was wel gem. 3 keer per dag een schoonmaakster met waterslang en schoonmaakmiddel in de weer. Ook het water (van douche, wasbakken, afwas etc.) niet constant..... koud, heet, geen druk, kapot.... en in de toiletten vaak geen wc papier. Verder een prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes!

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4Sven11-07-2018

Lawaai en schreeuwende pubers

Te veel geluidsoverlast en niemand aanwezig om problemen te verhelpen

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 8h.p.liebregts13-06-2018

geen grote luxe, maar wel aangenaam

tweede helft april tot 20 juni op deze camping geweest. er wordt hard gewerkt aan verbeteringen, en uitbreiding van mobil homes. zwembad is nu klaar, de glijbanen groep is verdubbeld. temperatuur van het water, 25 gr, grote bad, 30 graden kleine bad met bubbels continu. het restaurant levert nu bescheiden kaart maar nu wel fatsoenlijke pommes frites. de toegangswegen en verblijf plaatsen worden nu verbeterd. een plantteam is bezig bomen en planten te plaatsen. al met al een zeer bedrijvig en vriendelijk stel jonge mensen zijn hier bezig. we kennen dit bedrijf al vele jaren.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

5Zonaanbidder09-08-2017

Niet weer

Toen het nog in private handen was, zijn we hier omstreeks 20 x geweest, prachtige camping met rust en mooie natuur. Sinds het jaren geleden in handen is gekomen van een keten , lijkt het alleen te gaan om " volproppen, omzet en slecht onderhoud sanitair " Het is hoofdzakelijk volgepropt met chalets en wat stacaravans en voor de caravan oid is niet veel plaats meer, levert te weinig op ? We zijn de afgelopen jaren nog 2 keer geweest, het bleef toch trekken, maar beide keren na 1 nacht weer weggegaan ! We zijn er nu echt klaar mee ! Het is wel een mooie omgeving, maar het campinggevoel van weleer, is er zeker niet meer !

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 3Diana29-07-2017

Nooit meer

Niks voor gezinnen met tieners! Campinggasten 90% frans! Personeel frans talig! Campingplekken heel, heel klein! Rumoerig! Schreeuwende kinderen tot s'avonds heel laat! Zo kan ik nog wel ff doorgaan....!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7fremmers19-07-2017

Prima camping

Een kleine en knusse camping direct aan de rivier met veel bomen die het schaduwrijk maken (fijn). De stacaravans stonden wel erg dicht op elkaar (en de andere plekken vond ik ook niet echt ruim). Het animatieteam was echt bijzonder leuk. Ondanks dat alles in het Frans was en wij aan weinig dingen echt mee deden, was het zo'n enthousiaste groep dat er een hele leuke sfeer ontstond op de camping. De zwembaden waren super, evenals de vier glijbanen! En de twee springkussens vielen ook in goede aarde bij onze twee kleine kinderen. Elke dag en avond werd er wel weer iets anders georganiseerd en de muziek ging elke avond stipt om 22.30 uur uit. Netjes!

Enige minpuntjes: het sanitair werd niet goed schoongemaakt (maar daar hadden wij weinig last van met een stacaravan), de broodjes in het winkeltje waren erg prijzig en ik miste een speeltuintje voor kleine kinderen. Er staat nu alleen een stoere klimtoren die erg leuk is, maar te moeilijk voor kinderen onder de vier jaar. Oja, en een voetbal/volleybal veld zou ook een goede toevoeging zijn.

Qua omgeving alleen maar lof: le Pont du Gard is op loopafstand en er zijn vele leuke wandel- en mountainbikeroutes in de omgeving. Ook Avignon, Nimes, Nimes en Les-Baux-de-Provence zijn vlakbij en een bezoek waard!

Prima, simpele camping: wij hebben het naar ons zin gehad!

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8An nette Heus22-06-2017

Goede camping

Prima camping. De laatste avond op het terras gegeten. Was ronduit walgelijk !!! De frites was één grote klont. Steak was zwart en op sommige plekken nog bloeddoorlopen. Champignonsaus was een bruine saus met champignons uit blik. Gevraagd of het beter kon !! Als antwoord home made !! Lijkt toch nergens op. Zoek een goede kok !! Moest hiervoor nog een bedrag van 23,50 euro betalen. Schande !!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

13 tips over Camping Capfun Les Gorges du Gardon

• emzed, 09-05-2014

Huur een kano op de camping en peddel rustig onder Pont du Gard door. Je kunt eventueel aanmeren daar. Vanuit de camping kun je o.a. de volgende locaties bezoeken: - Uzes, leukste oude stadje in de buurt (ca 10 min rijden) - Nimes, grote stad (ca 1 uur rijden) - Avignon - Camargue natuurgebied (1,5 uur rijden) - Haribo museum bij Uzes.

• ineke, 23-10-2012

eerst plek bekijken dan pas betalen

• jviguurs, 05-08-2012
    • Haribo (snoep)museum in Uzès, 10 minuten met de auto
    • Absolute aanrader: Carrière de Lumiere in Les Baux de Provences (steengroeve waarin multimediale voorstellingen vertoond worden, tot jan. 2013 over Van Gogh en Gauguin)

4 vragen over Camping Capfun Les Gorges du Gardon

• steven_vanhoof, 27-02-2018

Is het zwembad (tegen betaling) toegankelijk voor mensen die niet op de parking verblijven?

Marjolein

Hallo, De camping, de locatie aan de rivier en de bezienswaardigheden in de omgeving zien er geweldig uit. Maar is er ook voor pubers, leeftijd 15-17 jarigen, iets te doen? Zoals een voetbalveld, disco-avond of zo? Groetjes, Marjolein

• Renate, 22-01-2014

Top presta plaatsen

Weet iemand iets over de "top presta" plaatsen? Dit zijn de plaatsen met een klein schuurtje voor koelkast, tafel, stoelen etc. De ligging op de camping, nabijheid toiletgebouw, afstand tot rivier etc? Alvast bedankt!

Renate, 11-05-2014

Bedank voor je reactie!

emzed, 09-05-2014

Ja, deze plaatsen staan dichtbij de river en dichtbij het toiletgebouw. Het zag er wel leuk uit. Over het algemeen hebben ze veel schaduw. De rivier is hemelsbreed ca 25 m en ligt een meter of 4 lager, bereikbaar via een weg.

Camping Capfun Les Gorges du Gardon info

• Aantal sterrensterstersterster